aris55 Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Witam mam pytanie. Interesuje mnie kupno subaru imprezy w kwocie ok.30/35tys.Wiem że kupno takiego auta to loteria .Szukam w nieco mocniejszej wersji od 180KM do 218KM. Zastanawia mnie jedna rzecz jakiego modelu szukać?czy lepiej z np.2000roku 2.0 gt czy młodsze modele 2002 lub 2004,Też takie widziałem w tej cenie .Te młodsze są to ładniejsze modele ale czy pewniejsze? Może lepiej jak zapytam Was którego byście szukali mając do wydania taki budżet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 zalezy do czego potrzebujesz tego aut co znim chcesz robic itp itd i ile masz miesiecznie na auto ja bym kupil Gtka w "idelnym" stanie za 30 i zrobil remap i cieszyl sie jak chcesz tylko delikatnie jezdzic i czasami poszalec to kupil bym juz wrxa 2000-2002 w pelni seryjnego i koniec Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniujr Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 GT jest bardziej odlschool'owy w środku, trzeba się do tego przyzwyczaić, a WRXy już bardziej nowoczesne. Za to w tym budżecie kupisz WRX bugeye, a IMHO GT jest dużo ładniejszy. Kwestia gustu - najlepiej przejedź się tym i tym, bo bez testdrive'u trudno ocenić, co Ci bardzie przypasuje. Jeżeli chodzi o hamowanie, przyspieszanie i skręcanie, to oba auta są dość do siebie podobne. Ładne i zadbane GT, będzie nawet i droższe w zakupie nić WRX (a dobrze zmodyfikownych już GT nie wspominam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Pewność samochodu nie zależy aż tak bardzo od rocznika, zarówno GT jak i WRX mogą być zajeżdżone, chociaż wiadomo, że GT jest starsze i mogło mieć więcej właścicieli, którzy nie wiadomo jak jeździli. GT jest bardziej hardcorowe, trąci latami 80-tymi, WRX bugeye jest już w środku nowocześniejszy i ma sztywniejszą (ale i przez to cięższą o 150 kg) budę, co jednak nie wpływa za bardzo na osiągi przy zdrowym aucie (silnik, napędy, skrzynia). Wybierz to, co Ci się bardziej podoba wizualnie, usiądź w jednym i drugim, poczuj gdzie Ci się lepiej siedzi, w jak najlepszym stanie technicznym. Weź pod uwagę, że zarówno GT jak i WRX może okazać się padliną i będzie potrzeba kilka, a może i więcej tysięcy na doprowadzenie go do stanu b.dobrego mechanicznie, więc zostaw sobie co najmniej 5 tys. pln na nieprzewidziane wydatki. Ja miałem GT, koledzy mają WRX-y, i o ile WRXy oferują lepszy "komfort" , to GT ma lepsze fotele, co do wrażeń, klasyczności czy upodobań wizualnych to kwestia indywidualna. Na Twoim miejscu szukałbym GT jak najbliższego serii, niewalonego (choć to prawie niemożliwe) i bez rdzy, ewentualnie ze zrobionym przelotowym, ładnie brzmiącym wydechem, poprawionym zawieszeniem, po remontach, po przeglądach... tylko wtedy czemu ktoś by takie auto sprzedawał. GT to "klasyk" w związku z czym zadbany może kosztować więcej, niż "zwykły" wrx. No a silnik... wiadomo, 2.0T jak turbo, 218 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Bierz GT. Na forum jest wiele osób, które przesiadły się właśnie z nowszego WRXa do starszego GTka. Aczkolwiek w drugą stronę też jest sporo osób. GT ma coś w sobie i nie rzuca się tak w oczy... Ale tak jak pisali wszyscy wyżej musisz sam się przejechać i wtedy ocenić co tobie lepiej pasuje. Ale najważniejsze, żebyś przed zakupem bardzo dokładnie sprawdził ich stan techniczny np. w ASO i przeszłość wypadkową :!: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris55 Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Dzięki za odpowiedzi ,o to mi właśnie chodziło. Wasze forum powinno być przykładem dla niektórych,a bywałem na nie jednym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Miło nam Obyś dobrze trafił. Powodzenia. Poszukaj tu na forum w tym wątku, bo jest kilka naprawdę zadbanych ciekawych egzemplarzy :arrow: viewforum.php?f=15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radnor Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 GT jest bardziej odlschool'owy w środku, trzeba się do tego przyzwyczaić, a WRXy już bardziej nowoczesne. Mowienie o nowoczesnosci wnetrza w subaru to jakby "postrzal w pluco jest w sumie przyjemniejszy od dzgniecia w nerki" :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Buahahaha, radnor, niezłe Jeśli chodzi o mnie, to wnętrze starych imprez mi pasuje, może jakiś małowymagający jestem A abstrahując od estetyki - nie ma oczywiście miliona przypiardów wyręczających kierowcę we wszystkim, ale chyba o to tutaj chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now