socko Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Przy długotrwałej jeździe w korku w moim WRXie 2.0 wzrastają obroty biegu jałowego. Tzn. normalne obroty biegu jałowego to ok 700-800 obr/min. Po jeździe w korku z ciąglym podjeżdżaniem obroty zaczynają wzrastać, gdy jest ciepło (tak jak dziś) wzrastają nawet do 2500 obr/min!! Temperatura silnika wg wskaźnika utrzymuje się w normie (tzn w połowie skali). Po przegonieniu go w trasie (czyli po schłodzeniu komory silnika) wszystko wraca do normy. Co to może być? Czy ten typ tak ma (w co nie wierzę)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Najlepiej podjedź do kogoś na diagnostykę, ale spróbuj najpierw podmienić przepływomierz , może być też czujnik temp. silnika , lub wężyk , który pod wpływem temp rozszerza sie i zwieksza sie nieszczelność, generalnie sporo rzeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
socko Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 Dzięki. Jestem już umówiony na duży serwis we wtorek, przy okazji niech zrobią diagnostykę. Po prostu chciałem się wstępnie dowiedzieć, czego mniej więcej mogę sie spodziewać. Ale masz rację, to może być wiele rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaki79 Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 socko- też tak miałem niedawno- sprawdź linkę gazu. U mnie była za bardzo napięta i w korku też nie chciał czasami schodzić poniżej 1,5- 2 tys. obrotów. Po wyregulowaniu jest już wszystko ok . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now