Jump to content

Podtrzymanie turbo


adamsolberg
 Share

Recommended Posts

jedno nie ma nic wspólnego z drugim. strojenie kompa i podtrzymanie turba to jedno, a wzmocnienie silnika do dużo większego obciążenia poprzez zakucie to drugie. moim zdaniem powinno się to robić w parze, ale da się jeździć i bez zakucia...tylko duuuużo krócej........... :(

Link to comment
Share on other sites

Tylko dobrze miec pewnie polke z turbo na wymiane :)

 

Wiem, ze punkty szacunu na dzielni drastycznie ida w gore, jak sie efektownie strzela z wydechu :) - ale o ile nie jezdzisz tym samochodem sportowo, nie w sensie "brawurowej jazdy samochodem cinquecento po miescie", tylko naprawde sportowo i faktycznie nie masz tych turbo na wymiane, to bym sobie chyba odpuscil.

Link to comment
Share on other sites

Wiem, ze punkty szacunu na dzielni drastycznie ida w gore, jak sie efektownie strzela z wydechu :)

 

A to akurat mozna latwieji i pewnie taniej zalatwic. Wystarczy odpowiednio podlac paliwem i efekt murowany :twisted:

Link to comment
Share on other sites

ten gosc to ma jakis wiesniacki flamer, moim zdaniem nienaturalnym jest zeby walic takim ogniem bez zadnego obciazenia, w ogole nienaturalnym jest zeby wlaic takim ogniem :mrgreen: zobaczcie sobie 2 filmik z jego udzialem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...