Bzyk Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ta druga próba to konieczność ???Nie zdąże się napędzić i już trzeba bedzie hamować !! :-( Może Sti wystartować ??? czy na prawde myslisz, ze Twoje szanse na wygranie tej proby wzrosna gdy pojedziesz STI ? ja mysle, ze jestes w bledzie :-) Jak się w czwartek sprężycie i zamiast rozrządu zrobicie inne modyfikacje to szanse rosną hahahah Nie miałem zamiaru wygrywać tej próby tylko szkoda mi poczciwego Legasia i sprzęgła bo na Plejadach każda próba była startem z miejsca. Chciałbym sprzęgła nie wymieniać przed 300 000 km z oszczędności oczywiście .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Przepraszam za lamerskie pytanie, ale nigdy nie byłem na Cynie - czy w Słomczynie jest duży wyryp czy jest raczej równo ? Czy lepiej jechać na 17" czy mam wyciągać z zimówek Braidy 15" i szukać jakiś szutrowych opon do tego (wersja Paryż-Dakar :wink: ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jak nie pada to jest ok. Na Teinie nawet jako tako przejedzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 A na jakich oponach najlepiej jeździ się po takim szutrze ? Bierzecie jakieś zimówki czy normalne letnie opony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ja biorę zimówki, ze względu na pozostałe próby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 To ostatnie pytanie - czy potrzebny jest pilot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 opcjonalny z tego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opcjonalny ale w niektorych warunkach wrecz niezbedny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 nie wyobrazam sobie proby nr 2 bez pilota... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dzisiaj dostałem nagrody ufundowane na Cyne X przez firmę Lotos [...] nie wiedziałem , że tak poważnie to potraktowali.... Pewnie czytali watek o 'kwazarze' i postanowili podejsc do tematu z drugiej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Sie zdublowalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 giełde puścić bankowo bez względu na okoliczności giełde puścić bankowo giełda to bardzo fajna próba musi się odbyć 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 ehhh nie wiem czy zdążę zrobić dziadka - stoi i czeka na nowe hamulce bo stare zaciski stanęły na amen i mam tylko emulatory spowalniaczy. No ale bądźmy dobrej myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Stiff, powinni zdazyc, mieli wczoraj nawet to zrobic. Byle klocki doszly... Ja raczej nie jade, bez sensu z tym napedem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Stiff, powinni zdazyc, mieli wczoraj nawet to zrobic.Byle klocki doszly... Ja raczej nie jade, bez sensu z tym napedem :/ Nie tłumacz się napędem. Wszyscy wiedzą, że strach Cię obleciał i już wolisz pracować w sobotę niż się ścigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 klocki doszły - zaraz wioze chłopakom, sprawdziłem też że mam NW więc tylko sraczka mnie zatrzyma A ty Mikołaj nie ściemniaj, nie ściemniaj - wiadomo, że sie boisz drugiej próby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Poniżej regulamin zawodów: Lotos X Cynamonowy Slajd 26.06.2010r. WSTĘP Impreza zostanie przeprowadzona zgodnie z postanowieniami: - Międzynarodowego Kodeksu Sportowego, w części nie dotyczącej sportu kwalifikowanego, - Regulaminu Ramowego Konkursowej Jazdy Samochodowej na rok 2010 w zakresie organizacji i przebiegu prób - niniejszego regulaminu uzupełniającego. PROGRAM IMPREZY Otwarcie listy zgłoszeń 21.06.2010 godz. 09:00 Zamknięcie listy zgłoszeń 26.06.2010 godz.09:50 Odbiór administracyjny 26.06.2010 godz.07.30-09:50 Zapoznanie z trasą Start (pierwsza Załoga) 26.06.2010 Godz.: 08:00 Opublikowanie końcowej klasyfikacji prowizorycznej 26.06.2010 30' po zak. ostatniej próby Rozdanie nagród 26.06.2010 30’ po ogł. klasyf. prowizor. 1. USTALENIA OGÓLNE 1.1 Miejsce i termin imprezy Impreza odbędzie się w dniu 26.06.2010r. na terenie ABJ w Warszawie, ul. Muszkieterów 43, Toru Słomczyn i Giełdy Samochodowej w Słomczynie k/Grójca 1.2 Nazwa i ranga imprezy X Cynamonowy Slajd jest popularną imprezą motoryzacyjną Automobilklubu Rzemieślnik. 1.3 Numer wizy ZO PZM Numer wizy : S / 83 / 10 z dnia 2010.06.15 1.4 Lokalizacja Biura Biuro znajdować się będzie w siedzibie Automobilklubu Rzemieślnik, ul. Żytnia 46, Warszawa e-mail: zytnia@ak-rzemieślnik.pl do dnia 25.06.2010r godz.: 16:00. W dniu imprezy na terenie Motelu Subaru (al. Krakowska w Warszawie) – do godz.: 10:00, a potem na terenie Toru Słomczyn. 1.5 Lokalizacja startu Warszawa, al. Krakowska (przed motelem Subaru) 1.6 Charakterystyka Impreza zostanie przeprowadzona w ciągu jednego dnia. Kierowcy pokonają pięć prób sprawnościowych zlokalizowanych na prywatnych terenach ABJ i Automobilklubu Rzemieślnik. Nawierzchnia prób: Na terenie ABJ – asfalt, w tym płyta poślizgowa - nawadniana. Droga dojazdowa do giełdy – asfalt. Na terenie toru „Tor Kuby” – szuter Na terenie parkingu Mazowsze – szuter. Na terenie Toru Słomczyn - beton, szuter, asfalt. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania prób szutrowych przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (długotrwałe opady deszczu przed imprezą). 2. ORGANIZACJA 2.1 Nazwa organizatora Automobilklub Rzemieślnik 2.2 Adres ul. Żytnia 46, 01-198 Warszawa. 2.3 Adres internetowy zytnia@ak-rzemieslnik.pl.pl 2.4 Osoby oficjalne Dyrektor Imprezy Jakub Mroczkowski Biuro Monika Miałkowska Komisja obliczeń Agata Gregorek Kierownicy prób: Wg komunikatu 3. ZGŁOSZENIA 3.1 Uczestnicy 3.1.1 Załogę mogą stanowić max. dwie osoby, określani jako kierowca i pilot. Kierowca musi mieć prawo jazdy, a pilot ukończone 17 lat. Dopuszcza się możliwość startu bez pilota. 3.2 Obowiązki załogi Do obowiązków załogi należy: 3.2.1.Przejechanie trasy rajdu zgodnie z książką drogową. 3.2.2 Wykonanie prób z pobraniem wiz w podanej przez organizatora kolejności. 3.2.3 Odbycie wszystkich prób zręcznościowych w zapiętych pasach bezpieczeństwa oraz zapiętych kaskach ochronnych, z włączonymi światłami mijania i zamkniętymi szybami. Nieprzestrzeganie powyższych przepisów pociągnie za sobą karę do wykluczenia włącznie. 3.3 Procedura zgłoszeń 3.3.1 Zgłoszenia można dokonać faxem (0-22-631 96 13) pocztą e-mail (zytnia@ak-rzemieślnik.pl) lub osobiście. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 25.06.2010 do godz.16.00. Dopuszcza się możliwość dokonania zgłoszenia w dniu 26.06.2010 do godz. 09:50 w Biurze Imprezy w motelu Subaru. Oryginał zgłoszenia musi być podpisany przez uczestników i złożony w biurze. 3.3.2 Organizator ma prawo nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny. 3.3.3 Przez fakt podpisania zgłoszenia załoga przyjmuje do wiadomości, że startuje w imprezie na własną odpowiedzialność i zrzeka się wszelkich praw do odszkodowań za straty wynikłe podczas imprezy. 3.4 Maksymalna ilość uczestników 3.4.1 Maksymalna liczba startujących załóg: 50 3.4.2 W przypadku zgłoszenia więcej niż 50 załóg o przyjęciu decydować będzie kolejność wpływu zgłoszeń do Biura. 3.5 Pojazdy dopuszczone do Imprezy Wszystkie samochody zgłoszone do imprezy muszą posiadać ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych RP. Do udziału dopuszcza się wyłącznie samochody osobowe o nadwoziu zamkniętym ze sztywnym dachem w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym lub osobowo – towarowe na bazie podwozia samochodu osobowego. 3.6 Podział na klasy 3.6.1 klasa 1 „Subaru” - z silnikiem wolnossącym klasa 2 „Subaru WRX/GT” - z silnikiem turbo klasa 2 „Subaru STI” - z silnikiem turbo klasa 3 „open” - inne marki 3.6.2 Klasę stanowi każda zakwalifikowana ilość samochodów. 3.6.3 Ostateczny podział na klasy określa lista startowa imprezy. 3.7 Wpisowe, wpłaty, zwroty 3.7.1 Wysokość wpisowego wynosi 150 zł 3.7.3 Wpłaty wpisowego przyjmowane będą gotówką w biurze. 4. UBEZPIECZENIE 4.1 Kierowcy uczestniczący w Imprezie muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i NNW 4.2 Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak również spowodowanych przez nie w sposób pośredni lub bezpośredni szkód w stosunku do osób trzecich ich mienia. Obowiązkowe jest podpisanie stosownego oświadczenia. 5. NUMERY IDENTYFIKACYJNE 5.1 Tablice „rajdowe” Tablica „rajdowa” musi być umocowana w miejscu wskazanym przez organizatora. 5.2 Numery startowe Numery startowe: w kolorze kontrastującym z barwą samochodu załoga we własnym zakresie musi umieścić na lewej tylnej szybie . 6. ODBIÓR ADMINISTRACYJNY 6.1 Miejsce i czas Motel Subaru (al.Krakowska) – SOBOTA, 26.06.2010r. godz. 07.30-09.50 6.2 Dokumenty do okazania - prawo jazdy kierowcy - ubezpieczenia OC i NNW - dowód rejestracyjny samochodu z ważnymi badaniami technicznymi. 7. BADANIA KONTROLNE 7.1 Miejsce i czas Badania Kontrolnego nie przewiduje się. 8. ODPRAWA Odprawy z uczestnikami nie przewiduje się. Należy zapoznć się z „Informacją dla uczestników Lotos X Cynamonowego Slajdu” i ściśle przestrzegać zaleceń tam zawartych. 9. START 9.1 Czas i miejsce opublikowania listy startowej Listy startowe poszczególnych klas będą opublikowane po odbiorze administracyjnym w biurze na terenie toru Słomczyn. 9.2 Oficjalny start Pierwsza załoga wystartuje do rajdu o godz. 08:00 dnia 26.06.2010 z przed Motelu Subaru w Warszawie, al. Krakowska Pierwsza załoga wystartuje do próby na terenie ABJ o godz. 08:10 10. PRZEBIEG IMPREZY 10.1. Załogi otrzymają książkę drogową oraz rysunki poszczególnych prób. Należy pokonać trasę rajdu zgodnie z książką drogową, próby sprawnościowe zgodnie z rysunkami. Zapoznanie z trasą próby „ABJ – Motel Subaru” i SzH - Quazar dozwolone wyłącznie na piechotę, na próbach Sz-1 „Autostyl”, Sz-2 „Blue 76” i Sz-3 „Lotos” zorganizowany zostanie przejazd zapoznawczy. Podczas zapoznania obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/godz. Na trasach dojazdowych na terenie giełdy zabrania się jazdy poślizgami – szczególnie w Parku Maszyn. 11. NAGRODY 11.1 Rozdanie nagród Rozdanie nagród odbędzie się 30’ po ogłoszeniu oficjalnej klasyfikacji prowizorycznej na scenie na terenie obiektu Tor Słomczyn. W przypadku niepogody - w Sali VIP. 12. BADANIA KONTROLNE KOŃCOWE Badań kontrolnych końcowych nie przewiduje się. 13. PROTESTY 13.1 Termin składania Protesty i zażalenia w sprawie wykroczeń regulaminowych mogą być kierowane do Dyrektora wyłącznie na piśmie, w terminie 30 minut od chwili opublikowania wyników prowizorycznych. Protesty dotyczące ostatecznej klasyfikacji i protesty zbiorowe nie będą przyjmowane. 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Organizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu, wydawania instrukcji dodatkowych oraz komunikatów, stanowiących integralną część regulaminu uzupełniającego jak również do całkowitego odwołania imprezy. Dyrektor Imprezy Jakub Mroczkowski Warszawa, 15.06.2010r. Zatw. Klub Krzysztof Gawroński Załącznik 1 Zestaw kar regulaminowych Samochód nie spełniający wymogów regulaminu Niedopuszczenie do startu Przejazd trasy niezgodny z książką drogowa Wykluczenie Brak wpisów w karcie drogowej Wykluczenie Odbycie próby w niezapiętych pasach i/lub kaskach ochronnych Wykluczenie Niesportowe zachowanie Wykluczenie Za przewrócenie jednego słupka lub przesunięcie poza obrys podstawy 5 pkt. Za przekroczenie linii mety próby obiema osiami 5 pkt. Za nieprzepisowy start (falstart) 5 pkt. Za cofanie na mecie próby Wykluczenie Za zgubienie (utratę) Karty Drogowej Wykluczenie Nanoszenie własnych poprawek w Kartę Drogową Wykluczenie Stwierdzenie prowadzenia samochodu w czasie trwania imprezy przez pilota Wykluczenie Za nieprawidłowe przejechanie lub nieukończenie próby ( w tym nieprawidłowe wykonanie próby w wyznaczonej strefie zatrzymania) Limit 150% punktów karnych najlepszego uczestnika w klasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dobra k... wiesniaki, pojade tylko czy nie mozna tej imprezy przyspieszyc troche - o 12tej musze byc z powrotem w Wawie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 tylko czy nie mozna tej imprezy przyspieszyc troche - o 12tej musze byc z powrotem w Wawie! przyjedź jako pierwszy start o 8 i zdążysz 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 zimówek Braidy 15" bierz ten zestaw i nie szukaj szutrówek, bo potem my nie przejedziemy po tobie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Poniżej karta zgłoszeniowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 za chwile mam kolejna artroskopie kolana , mam nadzieje ze w sobote bede mogł chodzic albo chociaz jako tako sie poruszac. Z drugiej strony noga bedzie wyprostowana z ograniczonym zgieciem wiec pedal to the metal jest pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 za chwile mam kolejna artroskopie kolana , mam nadzieje ze w sobote bede mogł chodzic albo chociaz jako tako sie poruszac. Z drugiej strony noga bedzie wyprostowana z ograniczonym zgieciem wiec pedal to the metal jest pewny beben, jak coś to ja się wybieram na Słomczyn (o ile samochód da rade ) więc nie ma problemu, żeby podjechać i popatrzeć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 ty mnie nie denerwuj , powoli odzyskuje czucie w nogach po znieczuleniu. Ma byc dobrze, znów mi coś wycieli, zobaczymy na ile jeszcze zabiegów starczy mi towaru w kolanie do wycinania, więc w sobotę idę dzidą i nie biorę jeńców :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat833 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 czesc beben pozdro z gdanska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się