PiotrPietak Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witajcie Mam Subaru Legacy 2.5 bez turbo z automatyczną skrzynią, przebieg znikomu bo 12 000 mil, autko sprowadzone z USA. Pojawił się problem drgań które pojawiają się na wolnych obrotach, tzn na jak auto stoi i nie ma znaczenia czy jest włączony P czy R czy N lub też D. Zawsze te drgania się pojawiają i są odczuwalne w kabinie jak siedzi się na fotelu. Nie są one jednostajne, raz mocniej raz słabiej lecz gdy zwiększy się obroty silnik pracuje idealnie bez żadnych problemów. Czy ktoś wie co może być powodem takiego zachowania ? pozdro i dzięki za wszystkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witajcie tu się witamy viewtopic.php?f=1&t=101962&start=7600 Witam kolejnego właściciela legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPietak Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Naprawiłem swój błąd a teraz POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Sprawdź obrotomierz i jeśli tam jest stała liczba to proponuję na początek zobaczyć poduszki zawieszenia silnika, jak któraś jest uszkodzona to może być takie szarpanie przenoszone na nadwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big-mc Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 mój Legacy MY06 2.0R też tak delikatnie buja - ale podobno (czytałem w innym temacie) ten typ tak ma - troszkę mi się nie chce wierzyć bo niby boxer to super wyważony i kulturalny silnik jest. Mam przejechane 30t km, poduszki silnika i skrzyni biegów sprawdzone - i buja - poza tym wszystko super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPietak Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beart Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam poszukaj na forum opisywałem identyczną przypadłość mojego Subaru Legacy z 2004 roku 2,5 w automacie.Miałem identyczny problem podjechałem do subaru w UK bo tam mieszkam powiedzieli mi że jak samochód jest na gazie to się zwiększa ciśnienie w silniku i uszczelki się luzują więc muszą rozebrać silnik i skręcić go ponownie nie pamiętam dokładnie co oni mówili bo było to z rok temu ale jak odjeżdżałem wszystko było ok czyli naprawili poprzedni właściciel powiedział mi że subaru tak ma-ale ja mu nie wierzyłem i za 163 funty mi to naprawili-= aha do tego wyskakiwała kontrolka od silnika i że ESP+Tempomat jest wyłączone-ale ESP+Tempomat jak pali się kontrolka silnika jest wyłączane automatycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 U mnie silnik powodował drgania jak były niewyregulowane luzy zaworowe... po regulacji pracuje gładziutko! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xander Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 U mnie silnik powodował drgania jak były niewyregulowane luzy zaworowe...po regulacji pracuje gładziutko! pozdrawiam u mnie było czyszczenie przepustnicy i też działa ok. x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big-mc Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 drz - kto regulował u ciebie luzy zaworowe? ASO czy do wykonania przez ogarniający warsztat? jaki miałeś przebieg? ja mam 31tkm i też delikatnie buja - ale chyba za wcześnie na luzy zaworowe lub czyszczenie przepystnicy? m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 31 to chyba trochę za mało na brak luzów, chyba że lpg masz, bo wtedy co 40 niby trzeba regulować. U mnie było 103 a regulację przeprowadził mi mój Tata, który od lat prowadzi serwis samochodowy. Wszystkie zawory wydechowe nie miały w ogóle luzu. Niestety do tego zabiegu trzeba wyjąć silnik... A jeśli chodzi o czyszczenie przepustnicy to nie wydaję mi się żeby mogła mieć wpływ na poprawę- bo nie wiem jak "brudna przepustnica" mogłaby to bujanie powodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jaki koszt regulacji zaworów ?? bo u mnie buja podobnie, tyle mam nabite juz 200k km, silnik 2.0 -- Pt sie 20, 2010 11:37 am -- U mnie już po drganiach... wystarczyła regulacja zaworów ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się