PiotrPietak Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Witajcie Mam Subaru Legacy 2.5 bez turbo z automatyczną skrzynią, przebieg znikomu bo 12 000 mil, autko sprowadzone z USA. Pojawił się problem drgań które pojawiają się na wolnych obrotach, tzn na jak auto stoi i nie ma znaczenia czy jest włączony P czy R czy N lub też D. Zawsze te drgania się pojawiają i są odczuwalne w kabinie jak siedzi się na fotelu. Nie są one jednostajne, raz mocniej raz słabiej lecz gdy zwiększy się obroty silnik pracuje idealnie bez żadnych problemów. Czy ktoś wie co może być powodem takiego zachowania ? pozdro i dzięki za wszystkie odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Witajcie tu się witamy viewtopic.php?f=1&t=101962&start=7600 Witam kolejnego właściciela legacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrPietak Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 Naprawiłem swój błąd a teraz POMOCY Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASAHI Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Sprawdź obrotomierz i jeśli tam jest stała liczba to proponuję na początek zobaczyć poduszki zawieszenia silnika, jak któraś jest uszkodzona to może być takie szarpanie przenoszone na nadwozie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
big-mc Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 mój Legacy MY06 2.0R też tak delikatnie buja - ale podobno (czytałem w innym temacie) ten typ tak ma - troszkę mi się nie chce wierzyć bo niby boxer to super wyważony i kulturalny silnik jest. Mam przejechane 30t km, poduszki silnika i skrzyni biegów sprawdzone - i buja - poza tym wszystko super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrPietak Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beart Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Witam poszukaj na forum opisywałem identyczną przypadłość mojego Subaru Legacy z 2004 roku 2,5 w automacie.Miałem identyczny problem podjechałem do subaru w UK bo tam mieszkam powiedzieli mi że jak samochód jest na gazie to się zwiększa ciśnienie w silniku i uszczelki się luzują więc muszą rozebrać silnik i skręcić go ponownie nie pamiętam dokładnie co oni mówili bo było to z rok temu ale jak odjeżdżałem wszystko było ok czyli naprawili poprzedni właściciel powiedział mi że subaru tak ma-ale ja mu nie wierzyłem i za 163 funty mi to naprawili-= aha do tego wyskakiwała kontrolka od silnika i że ESP+Tempomat jest wyłączone-ale ESP+Tempomat jak pali się kontrolka silnika jest wyłączane automatycznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drZ Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 U mnie silnik powodował drgania jak były niewyregulowane luzy zaworowe... po regulacji pracuje gładziutko! pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
xander Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 U mnie silnik powodował drgania jak były niewyregulowane luzy zaworowe...po regulacji pracuje gładziutko! pozdrawiam u mnie było czyszczenie przepustnicy i też działa ok. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
big-mc Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 drz - kto regulował u ciebie luzy zaworowe? ASO czy do wykonania przez ogarniający warsztat? jaki miałeś przebieg? ja mam 31tkm i też delikatnie buja - ale chyba za wcześnie na luzy zaworowe lub czyszczenie przepystnicy? m Link to comment Share on other sites More sharing options...
drZ Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 31 to chyba trochę za mało na brak luzów, chyba że lpg masz, bo wtedy co 40 niby trzeba regulować. U mnie było 103 a regulację przeprowadził mi mój Tata, który od lat prowadzi serwis samochodowy. Wszystkie zawory wydechowe nie miały w ogóle luzu. Niestety do tego zabiegu trzeba wyjąć silnik... A jeśli chodzi o czyszczenie przepustnicy to nie wydaję mi się żeby mogła mieć wpływ na poprawę- bo nie wiem jak "brudna przepustnica" mogłaby to bujanie powodować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapcok Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Jaki koszt regulacji zaworów ?? bo u mnie buja podobnie, tyle mam nabite juz 200k km, silnik 2.0 -- Pt sie 20, 2010 11:37 am -- U mnie już po drganiach... wystarczyła regulacja zaworów ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now