MIKKI Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie...? http://www.allegro.pl/item1008443960_sz ... _kier.html Prawdę pisząc, to w ogóle nie zgłębiłem tematu, ale może ktoś już wie, że nie ma nawet najmniejszego sensu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Sens może i ma, tylko czy Pan Sprzedawca da jakąś gwarancję, że nie zostanie Ci kierownica w ręce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Sens może i ma, tylko czy Pan Sprzedawca da jakąś gwarancję, że nie zostanie Ci kierownica w ręce.... wypadajaca kierownica to najmniejsze zmartwienie (zawsze można nałożyć ) Gorzej gdyby się przy duzej predkosci w zakręcie okazało że kiera nie skreca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Widziałem to na e-bay-u. Zastanawiałem się, ale do mojego dupowozu to nie ma sensu - zbyt rzadko upalam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 A czy tak naprawdę jest to skuteczne, nie wiem do końca na jakiej zasadzie to działa, ale domyślam się że chyba tylko jest to układ kół zębatych które sprawiają że o połowę mniej musze kręcić kierownicą w celu uzyskania tego samego skrętu na kołach, tylko czy przykładowo przy szybkiej jeździe w serii zakrętów przykładowo pompa wspomagania niewydoli, albo coś innego co tam może jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Pompa to zupełnie inny temat. Mi chodzi o to, czy da się to bezpiecznie zamontować, a urządzenie się nie popsuje? Ustrojstwo wydaje się proste i dobrze wykonane nie powinno nawalić, ale widzę, że u nas chyba nikt jeszcze tego nie montował i nie może powiedzieć, czy odleci, czy nie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 http://www.jrmotorsports.com/category.cfm?cat=43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 No, 100 dolarów = 610pln.....to dolar wychodzi po 6,10pln wiem, wiem, transport, cło.... normalny układ kierowniczy ma przełożenie ok.3,75, STI chyba 2,2....to po założeniu tego ustrojstwa zmienia się przełożenie na niecałe 1,9....czyli mniej niż w evo.....a po założeniu do STI......obrót kierownicy od oporu do oporu.....kozaka trzeba do kręcenia....ciekawe jak sprawuje się auto przy 250kmh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Pompa to zupełnie inny temat. a, no chyba że tak, myślałem że chodzi tylko o założenie takiego ustrojstwa i to wszystko No, 100 dolarów = 610pln.....to dolar wychodzi po 6,10pln ja już nie takie przeliczniki widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A na jakiej zasadzie montaz tego "urzadzenia" (zamiast odsadzenia), czym polaczysz drazek kierowniczy z tym "czyms" i z kiera ---> na sztywno zaspawasz, czy w komplecie sa jakies tulejki? Czy poprostu kiera przy brodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 kierownica dla siedzącego na miejscu za kierowcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ZTCW niektorzy drifterzy uzywaja tej "przekladni" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ZTCW niektorzy drifterzy uzywaja tej "przekladni" Np, ktorzy?? Pytam tak z ciekawosci a nie zeby ci dogryzc Bede wiedzial u kogo to obejrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 luz, poszukaj na sr.pl. Tram sie ktos o tym wypowiadal jak byla dyskusja o tym dewajsie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 trzeba by było to jakos zamocować na samym dole kolumny kierowniczej, a ją skrócić, poprzerabiac te frezy, sporo roboty ślusarskiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Może dla drifterów to jakaś alternatywa ale nie wyobrażam sobie takiej zabawki w leciwym aucie. Biorąc pod uwagę luz na przekładni i nie daj Boże na drążkach i na sworzniach, przy prędkościach powyżej 100-120 km/h na zakrętach ... to zabójstwo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Na pewno Mark ma trochę racji, takie przełożenie, poniżej 2....wymaga na pewno doskonałego stanu układu kierowniczego i zawieszenia, inaczej przy wyższych prędkościach (podejrzewam, że te...wyższe zaczna sie rzeczywiście około 100kmh) auto będzie bardzo trudne do sterowania...a jeszcze jak ktoś założy kierownicę o średnicy 25cm.....to tragedia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 W tym sklepie / warsztacie, o którym nie wolno nawet myśleć, a ma ma "turbo" i "4" w nazwie jest dostępna szybka przekładnia kierownicza z opisem - "Przekładnia kierownicza (szybka) Impreza GC". Cena to 6 tys. zł... Producent: Q-rack. I jeszcze: "Szybka przekładnia kierownicza do Subaru Imprezy. Znacznie ułatwia prowadzenie auta na próbach sportowych. Przełożenie 12.5:1. Pasuje do Imprezy WRX, dostępna też do Imprez GT z odpowiednim przegubem i zestawem drążków wraz z końcówkami." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 szybka nie zawsze oznacza to samo przyspieszacz też może być x 2 i x 1.5, a to różnica najelegantsze rozwiązanie to oczywiście pełna przekładnia, qrack ztcw wymienia wkłady przerabiając seryjną przekładnię problem dla nas w EU to transport przekładni w dwie strony i/lub brak warsztatu, który zrobiłby to samo w PL/EU mały rynek biednych ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMJP Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 nie wiem jaki wpływ ma stan układu kierowniczego i zawieszenia na trudność sterowania, ale przy założeniu "idealnego" stanu tych elementów nie powinno być trudno prowadzić przy powiedzmy średnich prędkościach (ponad 100 km/h). Przecież wiecie jakie przełożenie jest w gokartach - tam na najciaśniejszych nawrotach, chyba nawet ćwierć obrotu kierownicą nie trzeba robić, a przecież ośmiolatki rozpędzają te wózki do 120 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się