slawoos Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam Jestem na etapie kupowania samochodu z napędem na 4 łapki. Mój wybór niejako domyślnie padł na subaru bo..wiadomo, napęd nie porównywalny z żadnym innym. Jednakże jestem dosyć słabo zorientowany co do tego jakie rozwiązania subaru stosuje w swoich autkach? Szczególnie chodzi mi o rozwiązania nie do końca powszechne typu dmuchane zawieszenie czy samopoziomowanie itp? Moje plany kupca obejmują: 1. Foryś 1 generacja, silnik s turbo lub wolny ale koło 150KM 2. Legacy lub Outback też coś koło 1999-2000 3. Impreza 1 gen. W takiej właśnie kolejności. No i mam pytanie do wszystkich: Który egzemplarz z omawianych nie oferuje różnych dziwnych rozwiązań? Dla mnie ważne jest by bezawaryjnie jeździło, znosiło dzielnie dziury a jak trzeba będzie zrobić zawiechę to nie chcę kupować amortyzatorów po tysiąc złotych czy zastanawiać się dlaczego opadło po nocy. Tak więc pneumatycznym amortyzatorom w Legacy dziękuję i samopoziomowaniu w Forku też. Czy jest zatem model, który posiada zwykłe zawieszenie, może mieć reduktor, może go nie mieć, powinien mieć w miarę mocny silnik? Proszę o opinie i porady. Dla mnie przy kupnie jest najważniejsze: napęd, potem zawieszenie i silnik, a na końcu żeby tym dało się jeszcze rodzinkę w miarę wygodnie przewieźć. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wszystkie Forestery I w wersji EU maja samopoziomowanie, tak jak i wszystkie OBK. Legacy z AT i w wersji Hubertus ma zawieszenie pneumatyczne. Imprezy maja zwykle zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 http://otomoto.pl/subaru-legacy-C12387201.html Kup cos takiego i będziesz zadowolony :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawoos Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Czyli mam rozumieć, że Legacy z manualem są na zwykłych sprężynach? Ja myślałem o takim cudzie: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12638370 ale jeśli imprezka ma zwykłe zawieszenie to może za taką będę się rozglądał. A przy okazji. Czy Impreza w 1 wypuście ma jakieś specjalne problemy z korozją np.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Czy Impreza w 1 wypuście ma jakieś specjalne problemy z korozją np.? U mnie ruda żre tylne błotniki, ale w sumie nigdzie indziej jej nie ma. Taka ponoć przypadłość końcówki pierwszej gen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 W Forku I generacji, da się bez problemów zainstalować sprężyny i amortyzatory bez samopoziomowania. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=129655 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawoos Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ale jednak to jest pewna rzeźba i wiele wątków kończy się pytaniami: zmieniłem zawieszenie sprężyny i amorki i d..a nisko siedzi, co zrobić? Ja bym nie chciał się bawić w polepszanie japońskich inżynierów bo uważam że zrobili fajne i dopracowane autka. A że niektóre rozwiązania po pewnym czasie kosztują przy wymianie to coż...właśnie dlatego pytam o w miarę tanie w wymianie zawieszenie w Subaru.Dzięki koledzy za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Znaczy się kolega nie czytał linku, który podałem (a szkoda). Tam nie ma mowy o rzeźbie i Niedźwiedziowi nic nie wisi. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawoos Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 pisząc "rzeźba" myślałem o "poprawianiu" fabryki. a linka czytałem łącznie z wszystkimi odnośnikami po prostu nie chcę kombinować z przeróbkami zawieszenia na zwykłe skoro....można mieć zwykłe bez kombinowania:) więc będę szukał subaryny właśnie z taką normalną zawiechą. dzięki raz jeszcze za odpowiedzi, już jestem trochę mądrzejszy:) Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 zgadzam sie w forku bez problemu montuje sie zwyczajny zawias plug and play sam tak zrobilem!! Poprostu idziesz do sklepu prosisz o amortyzatory do forka KYB do tego spreżynki KYB i masz to samo co szło na US IJDM chyba 3 godz zabawy i wszystko pasuje !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Niedźwiedziowi nic nie wisi. 8) Jak to mawiają... Wszystko co powiesz może byc i BĘDZIE wykorzystane przeciwko Tobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawoos Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 OK. W takim razie Forek by spełniał moje oczekiwania. Wiem, że już pytałem, ale może jeszcze raz wkleję linka do autka, które mi się podoba: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12638370 Sami pewnie przyznacie, że Forki nie są najpiękniejsze, a mój wybór musi pasować również żonie więc ten z linka powyżej wizualnie mi najbardziej odpowiada więc proszę o ocenę lub info czy ktoś z bliższych stron mógłby obejrzeć tą sztukę. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dla mnie ważne jest by bezawaryjnie jeździło Każde Subaru Dla mnie przy kupnie jest najważniejsze: napęd, potem zawieszenie i silnik, a na końcu żeby tym dało się jeszcze rodzinkę w miarę wygodnie przewieźć. Każdy napęd w subarynie jest dobry ewentualnie bardzo dobry, natomiast jeżeli chcesz wozić rodzinkę to polecałbym jednak legasa (ten z linka wyżej wygląda spoko :wink: ). Motor 2.0 N/A w tej generacji (125KM) jest za słaby i jest to fakt (nawet jeżeli ktoś twierdziłby inaczej ), więc 2.5 w MT będzie dużo lepszym rozwiązaniem (ma pewne swoje słabostki, ale to jest do przeskoczenia) i pamiętaj o jeszcze jednym AT mają zupełnie inny rozdział momentu. Good luck :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się