AMI Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam, czy ma ktos jakis dobry patent na uszczelnienie kolektora wydechowego pod glowicami i dalej przy uppipe (nie wiem jeszcze, ale byc moze tez i przy turbo)? Dopoki jezdzilem na starych ustawieniach (wtryski 440cc i turbo ladowalo 1.4bara tylko) wszystko bylo cacy. Odkad zalozylem wieksze wtryski i turbo dmucha po 1.6, czasem 1.7 bara w "piku" - co chwila mi sie gdzies uszczelka "wypierduje" i mam polaczenie efektow dzwiekowych z inhalacjami spalinowymi Wymienilem stare uszczelki metalowe na nowe, z salonu subaru i w sumie po 2 tygodniach to samo wyszlo - a inhalacje do najprzyjemniejszych nie naleza A przeciez niektorzy chyba i wiecej dmuchaja, i wiecej im silnik wyrzuca spalin - i jakos to chyba musi byc rozwiazywalne Pasta do wydechow? Ale tak prosto pod glowice? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jaki masz wydech? może stawia za duży opór przy tak nadmuchanym motorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jaki masz wydech? może stawia za duży opór przy tak nadmuchanym motorze? Kolektor subarowski od twin-scroll, a reszta przelot 3 cale az glowa puchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 to raczej wydech nie blokuje.....zostaje szukać dobrych, sportowych uszczelek...tylko czy takie występują? zapytaj carfita, ten ma lekarstwa na każde zło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 AMI, jestes pewien ze śruby byly dobrze dociągnięte ? faktycznie teraz trochę więcej spalin wylatuje z silnika ale bez przesady, u mnie wydmuchało ale majster pompka śruby nie dociągnol. tak jeszcze dobrze jest rozgrzać i potem na zimno poprawić z czuciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Mozna jeszcze troche pewnie dociagnac, ale tez i nie mozna pewnie przesadzic Zebym potem nie mial problemow z gwintami w glowicy Musze przeszperac jakim momentem fabrycznie jest to podokrecane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 moze wyrownaj flansze przy kolektorze zeby pasowaly idealnie do glowic, kolega mial taki sam problem w EVO jak mial zalozony kolektor typu "baran" niewiadomego producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ami , jak byś miał kolektor jakiś inny aftermarketowy to bym nawet nie podjął dyskusji, ale żeliwny twinscroll :shock: :?: . Nigdy z nim nie ma żadnych problemów na łączeniach :!: , bo on sie nie wygina jak stalowe . Najważniejsze to aby płaszczyzny były równe i mechanik nie smarował jakąś pastą do wydechów, jak masz mega problem to weź sobie zrób śruby do skręcania kolektorów , ze szpilek do skrecania głowicy :!: .Choć przyznam że mnie zszkowałeś, bo rozumiem że uszczelki oryginał nowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Dwie szpile zostaly wymienione, bo jedna zdecydowanie sie luzowala, a nakretki sie tak zapiekla, ze wykrecaly sie tylko calosc z glowicy w parze. Zalozenie nowych uszczelek, ale nie tych stalowych wielowarstwowych, a takich z jakims takim czyms szarym miedzy warstwami stali - kupilem je chyba dawno temu w zestawie przy okazji remontu silnika. I na razie odpukac jest ok. Jeszcze chyba troche popuszczal miedzy kolektorem a uppipe - nowa uszczelka, sruby podokrecane - wyglada lepiej, a na pewno pachnie lepiej Jesli sie problem zacznie znow powtarzac, to faktycznie moze wezme kolektor na sprawdzenie flansz gdzies. Kolektor i uppipe jest fabryczny subaru - ale to chyba nie jest zeliwo? Rury stalowe? Dzieki za uwagi i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ten kolektor masz z rajdowki czy np nowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ten kolektor masz z rajdowki czy np nowy ? Z rozbieranego STI po strzale bocznym z tego co pamietam, czy tam po rolce, jakos tak - takze nie z rajdowki. Ale tez i przez rok nie bylo problemow. No nic, pozyjemy zobaczymy co tam bedzie sie dzialo - nie ma co panikowac - zapytalem glownie na wypadek, gdyby byly jakies dobre "patenty" na pozbywanie sie problemow z tego typu przedmuchami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się