Skocz do zawartości

"Wydmuszki" w wydeszku :)


AMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

czy ma ktos jakis dobry patent na uszczelnienie kolektora wydechowego pod glowicami i dalej przy uppipe (nie wiem jeszcze, ale byc moze tez i przy turbo)?

 

Dopoki jezdzilem na starych ustawieniach (wtryski 440cc i turbo ladowalo 1.4bara tylko) wszystko bylo cacy.

Odkad zalozylem wieksze wtryski i turbo dmucha po 1.6, czasem 1.7 bara w "piku" - co chwila mi sie gdzies uszczelka "wypierduje" i mam polaczenie

efektow dzwiekowych z inhalacjami spalinowymi :)

 

Wymienilem stare uszczelki metalowe na nowe, z salonu subaru i w sumie po 2 tygodniach to samo wyszlo - a inhalacje do najprzyjemniejszych nie naleza :)

 

A przeciez niektorzy chyba i wiecej dmuchaja, i wiecej im silnik wyrzuca spalin - i jakos to chyba musi byc rozwiazywalne :)

 

Pasta do wydechow? Ale tak prosto pod glowice?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, jestes pewien ze śruby byly dobrze dociągnięte ? faktycznie teraz trochę więcej spalin wylatuje z silnika ale bez przesady, u mnie wydmuchało ale majster pompka śruby nie dociągnol.

tak jeszcze dobrze jest rozgrzać i potem na zimno poprawić z czuciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ami , jak byś miał kolektor jakiś inny aftermarketowy to bym nawet nie podjął dyskusji, :twisted: ale żeliwny twinscroll :shock: :?: . Nigdy z nim nie ma żadnych problemów na łączeniach :!: , bo on sie nie wygina jak stalowe . Najważniejsze to aby płaszczyzny były równe i mechanik nie smarował jakąś pastą do wydechów, jak masz mega problem to weź sobie zrób śruby do skręcania kolektorów , ze szpilek do skrecania głowicy :!: .Choć przyznam że mnie zszkowałeś, bo rozumiem że uszczelki oryginał nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie szpile zostaly wymienione, bo jedna zdecydowanie sie luzowala, a nakretki sie tak zapiekla, ze wykrecaly sie tylko calosc z glowicy w parze.

Zalozenie nowych uszczelek, ale nie tych stalowych wielowarstwowych, a takich z jakims takim czyms szarym miedzy warstwami stali - kupilem je chyba dawno temu w zestawie przy okazji remontu silnika. I na razie odpukac jest ok.

Jeszcze chyba troche popuszczal miedzy kolektorem a uppipe - nowa uszczelka, sruby podokrecane - wyglada lepiej, a na pewno pachnie lepiej :)

 

Jesli sie problem zacznie znow powtarzac, to faktycznie moze wezme kolektor na sprawdzenie flansz gdzies.

 

Kolektor i uppipe jest fabryczny subaru - ale to chyba nie jest zeliwo? Rury stalowe?

 

Dzieki za uwagi i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolektor masz z rajdowki czy np nowy ?

 

 

Z rozbieranego STI po strzale bocznym z tego co pamietam, czy tam po rolce, jakos tak - takze nie z rajdowki.

 

Ale tez i przez rok nie bylo problemow.

No nic, pozyjemy zobaczymy co tam bedzie sie dzialo - nie ma co panikowac - zapytalem glownie na wypadek, gdyby byly jakies dobre "patenty" na pozbywanie sie problemow z tego typu przedmuchami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...