Wiatrak Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Witam, właśnie jestem po wymianie zawieszenia tylnego, zajefajnie teraz wygląda i polecam każdemu, graty z forka bez turbo. Tak samo zrobiłem jak Niedźwiedź i raz jeszcze mu dziękuję. Tył poszedł do góry chyba z 10 cm i wygląda zaj...biście. I teraz do meritum tematu, bo nie wszystko jest pięknie i ładnie. Otóż po wymianie łożyska tylnej lewej piasty, jak myślałem ustąpi szum i nie będzie się grzała piasta - myślałem, że to wina łożyska. Niestety, wymiana nic nie pomogła, nadal szumi z tyłu i nadal piasta gorąca. Więc trudno, chyba nie potrzebnie łożysko wymieniłem. Ale co teraz? Spieczony klocek ręcznego? Haczy o piastę? Dodam, że po spuszczaniu ręcznego słychać metaliczny zgrzyt przy tej piaście. Miał ktoś coś podobnego i jak to ogarnąć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... Łożysko odpada, patrz wyżej. Hamulec też chyba okej, bo tarcza jest letnia, sam "bęben" gorący. Więc chyba zapieczony tłoczek... A ręczny nie jest za dużo podregulowany, bon ie był ruszany i samoistnie ten szum się pojawił kilka miesięcy temu... Mam jeszcze pytanko, czy sam jestem w stanie zajrzeć co z tym ręcznym i wymienić klocki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 zależy od umiejętności manualnych i minimalnego wyposażenia w narzędzia.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... Hmmmm... niedawno zmieniłem klocki. Przy tej okazji obejrzałem wszystko co mogłem. Zacisk jest okej, klocek nie jest zablokowany, nie jest zapieczony tłoczek, ręczny ostawiłem na minimum. Ale nic z tego :-( Nadal piasta się grzeje... Szlag mnie trafi, tak nie powinienem jeździć. Może jeszcze jakieś inne pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now