Skocz do zawartości

Gorąca piasta tylna lewa


Wiatrak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

właśnie jestem po wymianie zawieszenia tylnego, zajefajnie teraz wygląda i polecam każdemu, graty z forka bez turbo. Tak samo zrobiłem jak Niedźwiedź i raz jeszcze mu dziękuję. Tył poszedł do góry chyba z 10 cm i wygląda zaj...biście. I teraz do meritum tematu, bo nie wszystko jest pięknie i ładnie. Otóż po wymianie łożyska tylnej lewej piasty, jak myślałem ustąpi szum i nie będzie się grzała piasta - myślałem, że to wina łożyska. Niestety, wymiana nic nie pomogła, nadal szumi z tyłu i nadal piasta gorąca. Więc trudno, chyba nie potrzebnie łożysko wymieniłem. Ale co teraz? Spieczony klocek ręcznego? Haczy o piastę? Dodam, że po spuszczaniu ręcznego słychać metaliczny zgrzyt przy tej piaście. Miał ktoś coś podobnego i jak to ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... :D

 

Łożysko odpada, patrz wyżej. Hamulec też chyba okej, bo tarcza jest letnia, sam "bęben" gorący. Więc chyba zapieczony tłoczek... A ręczny nie jest za dużo podregulowany, bon ie był ruszany i samoistnie ten szum się pojawił kilka miesięcy temu...

 

Mam jeszcze pytanko, czy sam jestem w stanie zajrzeć co z tym ręcznym i wymienić klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... :D

 

Hmmmm... niedawno zmieniłem klocki. Przy tej okazji obejrzałem wszystko co mogłem. Zacisk jest okej, klocek nie jest zablokowany, nie jest zapieczony tłoczek, ręczny ostawiłem na minimum. Ale nic z tego :-( Nadal piasta się grzeje... Szlag mnie trafi, tak nie powinienem jeździć. Może jeszcze jakieś inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...