Wiatrak Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam, właśnie jestem po wymianie zawieszenia tylnego, zajefajnie teraz wygląda i polecam każdemu, graty z forka bez turbo. Tak samo zrobiłem jak Niedźwiedź i raz jeszcze mu dziękuję. Tył poszedł do góry chyba z 10 cm i wygląda zaj...biście. I teraz do meritum tematu, bo nie wszystko jest pięknie i ładnie. Otóż po wymianie łożyska tylnej lewej piasty, jak myślałem ustąpi szum i nie będzie się grzała piasta - myślałem, że to wina łożyska. Niestety, wymiana nic nie pomogła, nadal szumi z tyłu i nadal piasta gorąca. Więc trudno, chyba nie potrzebnie łożysko wymieniłem. Ale co teraz? Spieczony klocek ręcznego? Haczy o piastę? Dodam, że po spuszczaniu ręcznego słychać metaliczny zgrzyt przy tej piaście. Miał ktoś coś podobnego i jak to ogarnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... Łożysko odpada, patrz wyżej. Hamulec też chyba okej, bo tarcza jest letnia, sam "bęben" gorący. Więc chyba zapieczony tłoczek... A ręczny nie jest za dużo podregulowany, bon ie był ruszany i samoistnie ten szum się pojawił kilka miesięcy temu... Mam jeszcze pytanko, czy sam jestem w stanie zajrzeć co z tym ręcznym i wymienić klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 zależy od umiejętności manualnych i minimalnego wyposażenia w narzędzia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Jak grzeje się piasta, są dwie mozliwości, łozysko albo hamulec, niekoniecznie ręczny, jeżeli masz na pewno dobre łozysko, rozbierz hamulec, może zacisk stoi w koniku i dlatego blokuje klocek, może jest zapieczony któryś tłoczek, a może za ciasno podregulowany ręczny...na odległość niestety się nie da zdiagnozowac, trzeba ubrudzic ręce... Hmmmm... niedawno zmieniłem klocki. Przy tej okazji obejrzałem wszystko co mogłem. Zacisk jest okej, klocek nie jest zablokowany, nie jest zapieczony tłoczek, ręczny ostawiłem na minimum. Ale nic z tego :-( Nadal piasta się grzeje... Szlag mnie trafi, tak nie powinienem jeździć. Może jeszcze jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się