Kriss Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 mam nastepujacy problem z impreza GT cisnienie ładowania dochodzi mi do 1bar i następuje szarpanie auta i dalej turbo nie ładuje co powoduje ze akurat dochodzi do 1 bar? (komputer czy jakis inny czujnik czy moze wezyk spadł)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriss Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 aa dodam ze nie jest to seria mialem ladowanie w peek do 1.25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Może być kilka rzeczy - nieszczelność, solenoid, przepływka i wiele innych...check się nie świeci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 i wiele innych... Sprawdziłbym pompę paliwa, może już nie wydala. Masz jakieś zegary ? Jeżeli tak, co się dzieje z EGT, gdy zaczyna szarpać ? Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriss Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 Sprawdziłbym pompę paliwa, może już nie wydala. Masz jakieś zegary ? Jeżeli tak, co się dzieje z EGT, gdy zaczyna szarpać ? Mam zegary i nic specjalnie dziwnego sie na nich nie dzieje. A to nie jest tak że spadł jakis wezyk albo cos i ładuje mi do cisnienia atmosferycznego? ~1000hPa = 1bar? nie odcina mi równo przy 1bar, ale coś około zawsze +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 A to nie jest tak że spadł jakis wezyk albo cos i ładuje mi do cisnienia atmosferycznego? No to Ci właśnie napisałem wyżej że może być też nieszczelność - posprawdzaj wszystkie wężyki, opaski, itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabio Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 A filtr stozkowy kolega sobie zamontowal podczas tjuningu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 A to nie jest tak że spadł jakis wezyk albo cos i ładuje mi do cisnienia atmosferycznego? ~1000hPa = 1bar? Ale to chyba jest cisnienie ponad atmosferyczne o ile dobrze rozumiem temat. Przy takim naprawde "atmosferycznym" Twoj zegarek powinien pokazywac 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabio Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Ale to chyba jest cisnienie ponad atmosferyczne o ile dobrze rozumiem temat. chyba kolega troche zle to napisal, bo w tak rozumujac kazde N/A ladowalo by ~1 bara i pewnie tak jest Jak mowimy o kazdym aucie Turbo to mowimy o nadcisnieniu lub podcisnieniu (przyjmujac cisnienie atmosferyczne jako 0 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriss Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 Jak mowimy o kazdym aucie Turbo to mowimy o nadcisnieniu lub podcisnieniu (przyjmujac cisnienie atmosferyczne jako 0 ) no w sumie racja ale wydawalo mi sie ze to jest dobry trop posprawdzam raz jeszcze przewody czy nie ma pękniec i czy cos nie spadło w miedzy czasie dzownilem do warszatatu i podobno jest mozliwosc ograniczenia ladowania w jakis sposbo aby wlasnie nie pompowalo wiecej niz 1bar. jest kilka sposobow wiec konretnie nie wiem co i jak chyba podjade do sepcjalistow Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 możesz sprawdzić jakie ciśnienie mechanicznie utrzyma zawór obejścia turbiny (wastegate) odpinając wężyk podający ciśnienie na siłownik - to będzie maks, który możesz mieć bez zmian mechanicznych. spodziewaj się przeładowania i odpuść po jednej próbie, żeby Ci się nie spodobało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now