Kriss Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 mam nastepujacy problem z impreza GT cisnienie ładowania dochodzi mi do 1bar i następuje szarpanie auta i dalej turbo nie ładuje co powoduje ze akurat dochodzi do 1 bar? (komputer czy jakis inny czujnik czy moze wezyk spadł)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 aa dodam ze nie jest to seria mialem ladowanie w peek do 1.25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Może być kilka rzeczy - nieszczelność, solenoid, przepływka i wiele innych...check się nie świeci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 i wiele innych... Sprawdziłbym pompę paliwa, może już nie wydala. Masz jakieś zegary ? Jeżeli tak, co się dzieje z EGT, gdy zaczyna szarpać ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Sprawdziłbym pompę paliwa, może już nie wydala. Masz jakieś zegary ? Jeżeli tak, co się dzieje z EGT, gdy zaczyna szarpać ? Mam zegary i nic specjalnie dziwnego sie na nich nie dzieje. A to nie jest tak że spadł jakis wezyk albo cos i ładuje mi do cisnienia atmosferycznego? ~1000hPa = 1bar? nie odcina mi równo przy 1bar, ale coś około zawsze +/- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A to nie jest tak że spadł jakis wezyk albo cos i ładuje mi do cisnienia atmosferycznego? No to Ci właśnie napisałem wyżej że może być też nieszczelność - posprawdzaj wszystkie wężyki, opaski, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A filtr stozkowy kolega sobie zamontowal podczas tjuningu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A to nie jest tak że spadł jakis wezyk albo cos i ładuje mi do cisnienia atmosferycznego? ~1000hPa = 1bar? Ale to chyba jest cisnienie ponad atmosferyczne o ile dobrze rozumiem temat. Przy takim naprawde "atmosferycznym" Twoj zegarek powinien pokazywac 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ale to chyba jest cisnienie ponad atmosferyczne o ile dobrze rozumiem temat. chyba kolega troche zle to napisal, bo w tak rozumujac kazde N/A ladowalo by ~1 bara i pewnie tak jest Jak mowimy o kazdym aucie Turbo to mowimy o nadcisnieniu lub podcisnieniu (przyjmujac cisnienie atmosferyczne jako 0 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jak mowimy o kazdym aucie Turbo to mowimy o nadcisnieniu lub podcisnieniu (przyjmujac cisnienie atmosferyczne jako 0 ) no w sumie racja ale wydawalo mi sie ze to jest dobry trop posprawdzam raz jeszcze przewody czy nie ma pękniec i czy cos nie spadło w miedzy czasie dzownilem do warszatatu i podobno jest mozliwosc ograniczenia ladowania w jakis sposbo aby wlasnie nie pompowalo wiecej niz 1bar. jest kilka sposobow wiec konretnie nie wiem co i jak chyba podjade do sepcjalistow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 możesz sprawdzić jakie ciśnienie mechanicznie utrzyma zawór obejścia turbiny (wastegate) odpinając wężyk podający ciśnienie na siłownik - to będzie maks, który możesz mieć bez zmian mechanicznych. spodziewaj się przeładowania i odpuść po jednej próbie, żeby Ci się nie spodobało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się