Jump to content

Pomoc w kupnie Imprezki.

kenross

Recommended Posts

Witam.

Przymierzam się do zakupu Subaru Imprezy. Mam już upatrzony jeden model (nawet nim jeździłem i wstępnie oglądałem). Problem polega na tym że nie znam się dobrze na Imprezkach (dopiero zaczynam przygodę z tą marką). Czy znalazł by się jakiś chętny który się zna dobrze na tych samochodach, aby ze mną pojechał obejrzeć daną imprezkę ??? oczywiście nic za darmo :)

Chodzi o Warszawę.

To by było najlepsze rozwiązanie tylko problem w tym że fura nie jest zarejestrowana w Polsce. Więc chyba nie mogę se w nią wsiąść i podjechać na ASO. Impreza stoi w Jabłonnej a z Jabłonnej na Al. Krakowską trochę drogi jest.

Dlatego szukam kogoś kto mi pomoże... Chyba że macie jeszcze jakieś propozycję rozwiązania tego problemu.

P.S. Pytanie z zupełnie innej beczki (tutaj żeby nie zaśmiecać forum) :

Czy samochód niezarejestrowany mogę ciągnąć na holu ??? czy musi być laweta ???

Guest IRAZU
To by było najlepsze rozwiązanie tylko problem w tym że fura nie jest zarejestrowana w Polsce. Więc chyba nie mogę se w nią wsiąść i podjechać na ASO. Impreza stoi w Jabłonnej a z Jabłonnej na Al. Krakowską trochę drogi jest.

Dlatego szukam kogoś kto mi pomoże... Chyba że macie jeszcze jakieś propozycję rozwiązania tego problemu.

Na holu nie wolno przemieszczać się subaru

jezeli ma aktualne badania i ubezpieczenie to nic nie stoi na przeszkodzie :wink:

:arrow: PW

Guest IRAZU

Zapytałeś , to ostrzegłem . :!:

Zapytałeś , to ostrzegłem . :!:

.....

Subaru nie wolni holować na holu :!:

Na holu nie wolno przemieszczać się subaru

jest roznica, napisales ze Subaru nie mozna przemieszczac sie na holu, a nie ze bez badan :!: :wink:

Ale dlaczego SUBARU nie można, wg Ciebie, ciągnąć na lince?

Ciekawa jestem.

Zarejestrowanie, badanie techniczne czy ubezpieczenie dotyczą wszystkich pojazdów.

Ale dlaczego SUBARU nie można, wg Ciebie, ciągnąć na lince?

Ciekawa jestem.

Jeśli mam być szczery, ja też jestem ciekaw?