Harvester Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witojcie. Nie dalej jak przedwczoraj wywaliło mi check'a podczas jazdy. Dzisiaj okazało się, że przyczyną jest katalizator. Pierwsze pytanie, czy to normalne (albo chociaż może się zdarzyć), że kat padł po 115 tysiącach ? Auto pełna seria (STi 03 EU), przeze mnie nie upalane itd. Czy może lepiej posprawdzać wszelkie parametry pracy silnika ? A skoro katalizator już powoli odmawia współpracy, to co najlepiej z nim zrobić ? Nie bardzo mam teraz kasę na remap, ale skoro już taka dobra sposobność się trafiła, to pomyślałem sobie, że może się warto go pozbyć na amen ? Wiem, że zamontowanie 2.5" przelotu w WRXie bez remapu, nie powoduje problemów. Czy tak samo jest w STi ? Cena nowego katalizatora o ile się orientuje nie jest zbyt pocieszna, więc co w tym budżecie najlepiej zrobić ? Co radzicie ? Pozdrawiam (ehhh... gdzie są pomuki ?? :/ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 można wyłączyć błąd powodowany przez katalizator ... (chyba) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 To już zrobiłem.... ale pytanie czy jest sens jeździć z katalizatorem, który wywala błędy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 To już zrobiłem.... ale pytanie czy jest sens jeździć z katalizatorem, który wywala błędy ? Jak on Ci wywala to ty go też wywal... Oko za oko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Harvi, przeczytaj najpierw poniższy tekst : http://nie-ASO.pl/pl/ciekawostki_technic ... ezpiecznie a potem, finalnie ten : http://nie-ASO.pl/pl/ciekawostki_technic ... ydechowego and watch your six, baby Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zakup kpl H&S-a, montaz, strojenie i efekt ... miodziooo ! Poza dodatkowymi konikami pod maska zyskujesz najpiekniejsze brzmienie doladowanego boxera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 nie-ASO: "Chcemy pokazać, że nawet w letnich warunkach, montaż układu wydechowego z katalizatorem sportowym, źle wpływa na przyrost ciśnienia doładowania" nie kumam ich speca od prasy... kat sportowy jest zły czy co? można wyczytać z tego, że SI STi 2.0 MY03 265 koni seria, po zmianie wydechu ma 230 a po remapie z trudem osiąga coś zbliżonego serii. papka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zadzwoń do mnie 606-649-259 to Ci wytłumaczę co masz zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 nie-ASO:"Chcemy pokazać, że nawet w letnich warunkach, montaż układu wydechowego z katalizatorem sportowym, źle wpływa na przyrost ciśnienia doładowania" nie kumam ich speca od prasy... kat sportowy jest zły czy co? można wyczytać z tego, że SI STi 2.0 MY03 265 koni seria, po zmianie wydechu ma 230 a po remapie z trudem osiąga coś zbliżonego serii. papka No jest trochę lapsusików ale morał celny - wymiana wydechu (już dajmy spokój tym katalizatorem sportowym ) bez korekty map może się zakończyć niezdrowym przeładowanie, w konsekwencji zubożeniem mieszanki i dalej już czymś zupełnie niefajnym. Drugi morał jest taki, że bez korekty map auto będzie jeździło tylko "na peakach" - krzywa z wyraźnym wierzchołkiem, niepłaska, no chała jednym słowem. Ale masz rację, ktoś mógłby te artykuły przed wydaniem jednak trochę skorygować. Z drugiej stronie ładnie to o nich świadczy - Oni są od remapów a nie pisanie pięknych historii Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Hmmm.... rzeczywiście uwolnienie wydechu bez remapu nie służy STi Zobaczę ile kosztuje nowy kat i wtedy będę myślał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanon Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Jakby co to mam center pipe, z katalizatorem na zbyciu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Hmmm.... rzeczywiście uwolnienie wydechu bez remapu nie służy STi Zobaczę ile kosztuje nowy kat i wtedy będę myślał Zadzwoń do Raja bo chyba jakis niedrogi komplet , ladnie brzmiacy jeszcze ma..... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Andrzej Koper, można prosić do niego numer na PW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Czy downpipe z katalizatorem nie jest taka sama jak w WRX? Gdyby nie odleglosc, to bym Ci oddal moj z przebiegiem ponizej 40kkm za darmo. Zapytaj na forum, moze ktos ma zbedny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 znajac zycie to na Forumie znajdzie sie kilka katow do oddania. Popytaj a sie zaraz znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Oddam kotka w dobre rece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 To już zrobiłem.... ale pytanie czy jest sens jeździć z katalizatorem, który wywala błędy ? ja wogule nie rozumie ludzi jak moga jezdzic WRXem czy STI z seryjnym zatkanym katami wydechem :roll: wywal katy, zrob remapik lekki zeby przeladowan nie bylo i ciesz sie jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 GRAF, ja wiem, że to grzech, ale dla mnie nawet seryjne STi jest szybkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 GRAF, ja wiem, że to grzech, ale dla mnie nawet seryjne STi jest szybkie bez katow wcale nie musi byc duzo szybsze a napewno bedzie przyjemniejsze w uzytkowaniu no i dzwiek sie troche poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Decyzja zapadła szczegóły wkrótce w stosownym wątku :roll: zamykamy. Dziękuję wszystkim za pomoc :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 GRAF, ja wiem, że to grzech, ale dla mnie nawet seryjne STi jest szybkie Nie ogarniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się