krzysiekk Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Jako, że jestem w trakcie przekładki napędów do GT mam pytanie o pompe sprzęgła i wysprzęglik. Czy te z STI (MY'03) są w jakimś stopniu wyraźnie lepsze? Czy te z GT bez problemów obsłużą większe sprzęgło od STI? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Czy te z GT bez problemów obsłużą większe sprzęgło od STI? pzdr obsluza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jako, że jestem w trakcie przekładki napędów do GT mam pytanie o pompe sprzęgła i wysprzęglik. Czy te z STI (MY'03) są w jakimś stopniu wyraźnie lepsze? Czy te z GT bez problemów obsłużą większe sprzęgło od STI? pzdr wysprzeglik Z gt ogarnie ale bedzie bardzo cięzko pedał sprzegła chodzić, w porównaniu z wysprzeglikiem od STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wysprzeglik Z gt ogarnie ale bedzie bardzo cięzko pedał sprzegła chodzić, w porównaniu z wysprzeglikiem od STI A grozi to szybszym zużyciem którejś z części? Na razie testowałem na "sucho" w sensie bez odpalania silnika i nie ma jakiejś tragedii. Nie zauważyłem w sumie różnicy pomiędzy tym jak jest teraz, a jak było wcześniej. A jak jesteśmy już przy takich rzeczach to czy pompy hamulcowe są inne w GT z 99 roku i w STI z 2003? Posprawdzałem wszystkie oznaczenia i wygląda że są takie same, ale wolę się upewnić. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 odgrzewam kotleta jakie: wysprzęglik i pompę sprzęgła kupić do GC8 STi v3.? ktoś poratuje nr części? ew. czy można założyć inny, np od GT albo STI newage? wygląda tak (to chyba pompa sprzęgła, ale ma ten ukośny zbiorniczek, hm?): edit. znalazłem info, że może chodzić o pompę sprzęgła oraz wysprzęglik. nie wiedziałem, że to są 2 różne elementy... teraz doradźcie, co kupić i co wymienić po upalaniu czy w korku pedał zostaje w podłodze, raz aż tak, że nie mogłem zmienić biegów - po ostygnięciu wraca do normy. a więc wysprzęglik + pompa sprzęgła... tylko jakie? nr częsci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Najpierw wymień plyn i porządnie odpowietrz układ, problem powinien ustąpić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 ok ok, ale jak już tu jesteśmy, to chętnie poznam nr owych części do mojego JDM-a, lub dowiem się, że równie dobrze pasować będą np z GTka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 odgrzeje kotleta. bede zmianial pompe sprzegla i wysprzeglik w WRX GD o ile z wysprzeglikiem nie ma problemu ( w IC niecałe 100zł) to mam dylemat co do pompy sprzegla brac uzywke (+ profilaktycznie zestaw naprawczy z ASO) czy tez kupic jakis zamiennik (jakie firmy) ? czy w GD w WRX i STI były te same pompy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się