Pyzo Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 pod korkiem nie ma bialego nalotu, na bagnecie rowniez nic nie widze. czy znacie jakis warsztat w Krakowie, ktory stwierdzi czy to glowica, czy moze wyciek? na moje oko nic nie widac, ale po otwarciu maski, strasznie smierdzi plynem chlodniczym... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Sprawdzałeś wzrokowo czy nie ma jakichś wycieków, skoro śmierdzi to może kapie gdzieś na rozgrzany wydech. Podjedź gdziekolwiek gdzie zrobią test CO2. To niby nie jest niezawodna metoda ale jest szansa, że da to jakąś podpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Znam przypadki, że płyn wyciekał ( i to dość szybko) z pompy wody. Zerknij tam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pyzo Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 drugie pytanie do fachowcow jesli to uszczelka, albo co gorzej peknieta glowica, to po jakim czasie pojawi sie nalot na korku oleju? czy to normalne ze po odkreceniu korka oleju po dluzszej jezdzie, wydobywa sie spod niego dymek ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 BTW przeciez jest zbiorniczek wyrownawczy, przez ktory moze uciekach chlodziwo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 drugie pytanie do fachowcow jesli to uszczelka, albo co gorzej peknieta glowica W najgorszym przypadku to rozszczelniła się chodnica, sprawdź na kanale gdzie cieknie. Od góry rzadko widać. U mnie ciekła chłodnica na dole, koło korka spustowego i od góry nic nie było widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 W Dziadku miałem mikropęknięcie górnego węża chłodnicy . Nie było widać wycieku, tylko głowica z pokrywą była zroszona płynem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Pocieszę Cię.... masz 50 miejsc , gdzie może wyciekać - ubywać płyn... jest zjadany przez motor - uszczelka - głowica, ale jak śmierdzi pod maską - wątpliwe wycieka przez nagrzewnicę wycieka przez minidziurkę w wężu/wężach do chłodnicy wycieka z chłodnicy tylko po porządnym nagrzaniu, i wzroście ciśnienia, dlatego nie widać, przegniły rurki albo rozszczelnił się któryś ze zbiorników, w początkowej fazie też nie widać wycieka z chłodnicy przez padnięty korek wycieka przez pompę wody wycieka ze zbiorniczka wyrównawczego wycieka przez jeden ze stalowych przewodów na bloku - potrafią przegnić, robi się dziurka jak igła i nie widać wycieku... to było pierwsze osiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syn Adama Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 On 4/19/2010 at 1:00 PM, Harvester said: Znam przypadki, że płyn wyciekał ( i to dość szybko) z pompy wody. Zerknij tam. 9 lat nie za późno na odgrzewanie? Spróbujmy... Więc mi cieknie (I to właśnie dość szybko) z pompy wody. Czemu? Po prostu pompa do wymiany, czy może być coś jeszcze? Mam do zrobienia UPG, więc chyba pójdzie wszystko przy okazji razem z rozrządem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rydzada Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Zdarza się, że jak płyn się ugotuje z powodu wydmuchania UPG, z powodu wzrostu ciśnienia w układzie rozszczelnia się np. chłodnica, wąż, zbiorniczek, czy nawet pompa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syn Adama Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Tylko moje UPG, jak to w SOHC, puszczają olej na zewnątrz. Czy możliwe, że teraz puściły też płyn? Ubytki w płynie zacząłem zauważać już jakiś czas temu, ale nie sprawdzałem skąd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaroz Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Może ci przepala płyn? Ja tak miałem u siebie, spaliny w płynie i wypychało z chłodnicy do zbiorniczka przelewowego.Na krótkich odcinkach było ok przez jakiś czas, ale wystarczył jeden wyjazd, ok 30 km i się gotował i wywalał płyn. Kup tester na obecność CO2 w układzie chłodzenia i będziesz wiedział czy UPG czy nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Ja też odkopie temat. Mi też ubywał płyn, winny był korek na chłodnicy, po wymienie jest ok. Poradzili mi to tu na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now