DanielsDS Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Problem pojawił się już kilkanaście miesięcy po kupnie samochodu od czasu do czasu przy zmianie biegu lekko szarpneło myśleliśmy ze tak może być że czesem automat sie zagubi z czasem zaczeło to występować coraz częściej ale i tak bardzo rzadko olej i filtr skrzyni został zmieniony nic nie pomogło. Jakiś miesiąc temu odkryłem ze przyczyną szarpnięć jest silnik przytrzymując gaz tak by utrzymać ok 1500obr wyraźnie czuć ze silnik pracuje jakoś nie równo czasem aż się zadławia i aż rzuca samochodem. W ASO udało się mechaniką wywołać błąd: brak zapłonu na 2 i 4cyl. Wymienili świecę, zamienili cewki miejscami wyczyścili przepustnice oraz sprawdzili kompresje. Ponownie udało im się wywołać barak zapłonu na 2 i 4cyl. Stwierdzili ze od strony mechanicznej jest wszystko ok i więcej pomysłów nie mają, a auto jest z USA i nie mogą odczytać wszystkich parametrów z komputera, Auto ma przelotowy wydech i zainstalowany chip co ASO sie nie podoba lecz przed modyfikacjami też szarpało. http://www.cobbforums.com/forums/showth ... ht=misfire moj angielski techniczny jest słaby ale jeśli dobrze wyczytałem to powodem braku zapłonu jest nagar na zaworach :?: Outback XT 07r Automat przebieg 60tyś km moc 250@276KM X@390nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 na wolnych obrotach w porównaniu do mojej imprezy to pracuje troche nie równo wiec zrobiłem pomiar składu sapalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. U mnie było podobnie, wprawdzie nieco inny samochód, bo bez turbo. Szukaliśmy wszystkiego, był olej na świecach spowodowany kiepskimi uszczelkami. Myślałem, że to jest to, niestety nie, potem padło na skrzynie - też nie. Okazało się, że winne były kable zapłonowe. Po prostu się zużyły i nie przewodziły idealnie, gdzieś było przebicie i wypadał zapłon, powodując mocne szarpania całym samochodem. Najlepiej pożycz od kogoś i sprawdź, albo w ciemno zainwestuj w nowe - nie zaszkodzi na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 To było pierwsze co mi wpadło do głowy, ale okazało się ze nie ma pod maską takich kabli i na każdej świecy jest oddzielna cewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się