Jump to content

Spadek mocy wyleczony resetem ECU.


radnor
 Share

Recommended Posts

Problem dotyczy WRXa 2005r (MY03). Przez ostatnich pare dni subarak jechal jakby mial dwa worki z cementem w bagazniku. Niestety nie mam wskaznika doladowania (jeszcze, po tym kupuje), ale wlekl sie jakby mial ze 150-180KM, szczegolnie na wysokich obrotach. Zadnego check engine itp.

 

Odlaczylem akumulator, podeptalem w hamulec i po godzinie podlaczylem z powrotem, samochod jezdzi juz jak powinien. Co moglo sie stac? Czy mozliwe, ze winne bylo kiepskie paliwo? Wlalem ostanio jakas 95 z Esso, co prawda przez ostatni tydzien-dwa jezdzilem emerycko w korkach wiec moglem nie wyczuc ze problem juz wczesniej wystepowal, ale to by sie mniej wiecej zbieglo z wizyta na stacji.

 

Mozliwe, ze spalanie stukowe przestawilo ECU w tryb awaryjny? Nie powinna wtedy zapalic sie kontrolka silnika? Dodam, ze silnik caly czas pracowal rowno, zadnych wibracji ani innych niepokojacych objawow.

 

 

 

 

Kogii, zdaje sie ze wtedy na autostradzie mialem juz troche slabsze auto, nastepnym razem pogonie ci tego estiaja :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Mozliwe ze bylo stukowe i komputer sie do tego zadaptowal. Check nie musi sie w takim przypadku palic - ja jeszcze nie widzialem auta ktore by mialo z tego powodu "checka" choc bylo slychac dzwonienie z pod maski... :(

 

A błąd 22 skąd się bierze jak nie ze spalania stukowego?

Link to comment
Share on other sites

Mozliwe ze bylo stukowe i komputer sie do tego zadaptowal. Check nie musi sie w takim przypadku palic - ja jeszcze nie widzialem auta ktore by mialo z tego powodu "checka" choc bylo slychac dzwonienie z pod maski... :(

 

A błąd 22 skąd się bierze jak nie ze spalania stukowego?

 

Mowie co widzialem - czasem cos przyjedzie z "czarami" w komputerze lub innymi problemami i takie cuda sie dzieja a kontrolka sie nie swieci. A sam do takiego stanu samochodow nie doprowadzam nawet z ciekawosci... :)

Link to comment
Share on other sites

Mozliwe ze bylo stukowe i komputer sie do tego zadaptowal. Check nie musi sie w takim przypadku palic - ja jeszcze nie widzialem auta ktore by mialo z tego powodu "checka" choc bylo slychac dzwonienie z pod maski... :(

 

A błąd 22 skąd się bierze jak nie ze spalania stukowego?

 

Mowie co widzialem - czasem cos przyjedzie z "czarami" w komputerze lub innymi problemami i takie cuda sie dzieja a kontrolka sie nie swieci. A sam do takiego stanu samochodow nie doprowadzam nawet z ciekawosci... :)

 

W sumie zawsze można lampkę CEL odpiąć żeby nie mrugała bez sensu :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

troche male OT ale czy komp w subaru ma autoadaptacje ? w 20vt w fiacie mialem z tym ciagle problem bo kompa trzeba bylo resetowac co 2-3 miesiace, komp sie przestawial i auto ustawialo sie pod seryjne doladowanie

Link to comment
Share on other sites

troche male OT ale czy komp w subaru ma autoadaptacje ? w 20vt w fiacie mialem z tym ciagle problem bo kompa trzeba bylo resetowac co 2-3 miesiace, komp sie przestawial i auto ustawialo sie pod seryjne doladowanie

 

W pewnych zakresach adaptuje paliwo, w prawie calym zakresie pracy adaptuje zaplon - ale z tym nie ma zadnego problemu jak sie dobrze zestroi.

 

jak dobrze postuka to doładowanie idzie się ... szukać.

parę innych przyczyn też się znajdzie, tyle z pamięci

O dziwo ostatnio jechalem sti z ppp (lub czyms pochodnym) - nie wiem co bylo w srodku, ale mimo IAM=1 stuk byl slyszalny spod maski. Ktos sie musial postarac :) Zadnego bledu, czy checka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...