maniujr Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 jak w temacie i co warto od razu robić ? będę miał rozbierany przód z powodu kolizji, przekulane 84tys km i mój spec mi podpowiada, żeby od razu to dziubnąć. Co mówicie ? nie za wcześnie ? pompa wody od razu też ? czy może to wszystko poczekać jeszcze x0tys km ? ile wynosi x ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 mowi sie ze rozrzad powinno sie zrobic miedzy 90-105tkm. Jednak jesli masz ciagle fabryczny to i tak juz z racji wieku nalezy go wymienic. Pompe sie wymienia. Warto rowniez sprawdzic uszczelniacze walków( o ile dobrze pamietam). Ja bym robil juz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Ja też bym robił już, dokładnie tak jak pisze the.wolf. Przebieg niewielki, ale latka lecą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 ja też ,nie wierze w te 90tyś zmieniam 60 max 70tyś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godlik Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 mowi sie ze rozrzad powinno sie zrobic miedzy 90-105tkm. Jednak jesli masz ciagle fabryczny to i tak juz z racji wieku nalezy go wymienic. Pompe sie wymienia. Warto rowniez sprawdzic uszczelniacze walków( o ile dobrze pamietam). Ja bym robil juz. Rozrząd jak najbardziej. Ale z tego co tu nie raz pisano, pompa niekoniecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Sa dwie szkoły: jedna kawiorowa - wymieniamy rozrząd co 60k km, a pasek przy autach upalanych nawet częściej (jednocześnie kontrolując na bieżąco stan rolek i reszty), a druga - pasztetowa - rozrząd co 100k km, i dokładnie weryfikujemy rolki, pompę, napinacz, niektóre elementy zostawiając, bo często są w stanie przeżyć dwa paski....ale do tego trzeba sporego doświadczenia, bo po częściowej wymianie ropzrządu (nowy pasek i rolki, stara pompa i ewentualnie napinacz zawsze istnieje ryzyko wystąpienia bardzo drogiej awarii...) W twoim przypadku na pewno wymieniłbym pasek i rolki, bo już czas, a jak masz rozdłubane, to opszczędzasz połowę roboty....a napinacz i pompę wziąłbym pod lupę....I żeby nie było potem - że emotorsport poradził - a tu pękło.....to informuję, że powinno się wymienić CAŁY rozrząd....a pozostawienie któregoś starego elementu robi się tylko na własną odpowiedzialność.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Ja wczoraj odebrałem autko wymieniłem cały komplet czyli pasek kompleyt rolek i pompe. zwróć uwagę czy równo pasek chodzi , jesli troche goni na boki to rolki na bank do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniok Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Ma ktoś jakiegoś manuala jak się ustawia rozrząd w gtku :?: albo może mi to z grubsza wytłumaczyć :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 O ile mnie pamiec nie myli - sa dosc wyrazne znaczniki na silniku i na rolkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 bosniok, tu masz znaki Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniok Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 dzięki wielkie, to że znaki są to wiem, chciałem się tylko upewnić co do foto to ja mam dwa wałki w głowicy 8) sorki, nie napisałem że mam my99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 prosze :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniok Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Dzięki za foto, jeszcze mam pytanie odnośnie napinacza hydraulicznego, czy przed założeniem paska należy napinacz ścisnąć i w te dziurki w nim wsadzić np. gwóźdź a po wszystkim tą "zawleczke" wyjąć :?: czy też takowa operacja jest niepotrzebna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now