Skocz do zawartości

rozrząd GT'99 ? przy jakim przebiegu ?


maniujr

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie i co warto od razu robić ? będę miał rozbierany przód z powodu kolizji, przekulane 84tys km :mrgreen: i mój spec mi podpowiada, żeby od razu to dziubnąć. Co mówicie ? nie za wcześnie ? pompa wody od razu też ? czy może to wszystko poczekać jeszcze x0tys km ? ile wynosi x ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowi sie ze rozrzad powinno sie zrobic miedzy 90-105tkm. Jednak jesli masz ciagle fabryczny to i tak juz z racji wieku nalezy go wymienic. Pompe sie wymienia. Warto rowniez sprawdzic uszczelniacze walków( o ile dobrze pamietam).

 

Ja bym robil juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowi sie ze rozrzad powinno sie zrobic miedzy 90-105tkm. Jednak jesli masz ciagle fabryczny to i tak juz z racji wieku nalezy go wymienic. Pompe sie wymienia. Warto rowniez sprawdzic uszczelniacze walków( o ile dobrze pamietam).

 

Ja bym robil juz.

Rozrząd jak najbardziej. Ale z tego co tu nie raz pisano, pompa niekoniecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa dwie szkoły: jedna kawiorowa - wymieniamy rozrząd co 60k km, a pasek przy autach upalanych nawet częściej (jednocześnie kontrolując na bieżąco stan rolek i reszty), a druga - pasztetowa - rozrząd co 100k km, i dokładnie weryfikujemy rolki, pompę, napinacz, niektóre elementy zostawiając, bo często są w stanie przeżyć dwa paski....ale do tego trzeba sporego doświadczenia, bo po częściowej wymianie ropzrządu (nowy pasek i rolki, stara pompa i ewentualnie napinacz zawsze istnieje ryzyko wystąpienia bardzo drogiej awarii...) W twoim przypadku na pewno wymieniłbym pasek i rolki, bo już czas, a jak masz rozdłubane, to opszczędzasz połowę roboty....a napinacz i pompę wziąłbym pod lupę....I żeby nie było potem - że emotorsport poradził - a tu pękło.....to informuję, że powinno się wymienić CAŁY rozrząd....a pozostawienie któregoś starego elementu robi się tylko na własną odpowiedzialność.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dzięki za foto, jeszcze mam pytanie odnośnie napinacza hydraulicznego, czy przed założeniem paska należy napinacz ścisnąć i w te dziurki w nim wsadzić np. gwóźdź a po wszystkim tą "zawleczke" wyjąć :?: czy też takowa operacja jest niepotrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...