maniujr Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 jak w temacie i co warto od razu robić ? będę miał rozbierany przód z powodu kolizji, przekulane 84tys km i mój spec mi podpowiada, żeby od razu to dziubnąć. Co mówicie ? nie za wcześnie ? pompa wody od razu też ? czy może to wszystko poczekać jeszcze x0tys km ? ile wynosi x ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 mowi sie ze rozrzad powinno sie zrobic miedzy 90-105tkm. Jednak jesli masz ciagle fabryczny to i tak juz z racji wieku nalezy go wymienic. Pompe sie wymienia. Warto rowniez sprawdzic uszczelniacze walków( o ile dobrze pamietam). Ja bym robil juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ja też bym robił już, dokładnie tak jak pisze the.wolf. Przebieg niewielki, ale latka lecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 ja też ,nie wierze w te 90tyś zmieniam 60 max 70tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 mowi sie ze rozrzad powinno sie zrobic miedzy 90-105tkm. Jednak jesli masz ciagle fabryczny to i tak juz z racji wieku nalezy go wymienic. Pompe sie wymienia. Warto rowniez sprawdzic uszczelniacze walków( o ile dobrze pamietam). Ja bym robil juz. Rozrząd jak najbardziej. Ale z tego co tu nie raz pisano, pompa niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Sa dwie szkoły: jedna kawiorowa - wymieniamy rozrząd co 60k km, a pasek przy autach upalanych nawet częściej (jednocześnie kontrolując na bieżąco stan rolek i reszty), a druga - pasztetowa - rozrząd co 100k km, i dokładnie weryfikujemy rolki, pompę, napinacz, niektóre elementy zostawiając, bo często są w stanie przeżyć dwa paski....ale do tego trzeba sporego doświadczenia, bo po częściowej wymianie ropzrządu (nowy pasek i rolki, stara pompa i ewentualnie napinacz zawsze istnieje ryzyko wystąpienia bardzo drogiej awarii...) W twoim przypadku na pewno wymieniłbym pasek i rolki, bo już czas, a jak masz rozdłubane, to opszczędzasz połowę roboty....a napinacz i pompę wziąłbym pod lupę....I żeby nie było potem - że emotorsport poradził - a tu pękło.....to informuję, że powinno się wymienić CAŁY rozrząd....a pozostawienie któregoś starego elementu robi się tylko na własną odpowiedzialność.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ja wczoraj odebrałem autko wymieniłem cały komplet czyli pasek kompleyt rolek i pompe. zwróć uwagę czy równo pasek chodzi , jesli troche goni na boki to rolki na bank do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniok Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Ma ktoś jakiegoś manuala jak się ustawia rozrząd w gtku :?: albo może mi to z grubsza wytłumaczyć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 O ile mnie pamiec nie myli - sa dosc wyrazne znaczniki na silniku i na rolkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 bosniok, tu masz znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniok Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 dzięki wielkie, to że znaki są to wiem, chciałem się tylko upewnić co do foto to ja mam dwa wałki w głowicy 8) sorki, nie napisałem że mam my99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 prosze :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniok Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Dzięki za foto, jeszcze mam pytanie odnośnie napinacza hydraulicznego, czy przed założeniem paska należy napinacz ścisnąć i w te dziurki w nim wsadzić np. gwóźdź a po wszystkim tą "zawleczke" wyjąć :?: czy też takowa operacja jest niepotrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się