Jump to content

Kolektor wydechowy


Dyzio_d
 Share

Recommended Posts

Mam taki, a wlasciwie to juz zdjąłem, nawet dawał rade ale jak odpalilem ALS to zaczol dmuchać na wszystkich łączeniach, przedtem tylko na 2, choc jak go składałem to tak na wszelki wypadek zaprawiłem je specjalna pasta. Tak jak Colin napisał psuje odgłos, jest prawie rownoodleglosciowy.

Link to comment
Share on other sites

Jakby taki do wolnego ssaka szło gdzieś kupic, to Święto Lasu.

Tylko jak zapytał Dyzio- co to jest warte?

Ktoś z obok z forum miał kilka sztuk, ale wszystko sprzedał w momencie.

Jednemu zaś po zamontowaniu tego kolektorka a`la "borla" wywaliło check i...chyba katalizator sproszkowało.

Podobno to jest chińskie i kosztuje...600pln z "ustrzelkami" już.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wiem, że sie teraz "zobciachuje" ale sie zestresowałem na ten kolektor. Zamówiłem...pudełko i 5 różnych części w środku. Jakies śrubki, pierdółki, wafelki. Zacząłem to składać w kupe, luz jak uj i wszystko stuka. Pomyślałem, że trzeba to może czymś "zespolić". Kupiłem firegum (nie wiem jak to po polsku nazwać - ale to taka pasta co po nagrzaniu zespala), no i zadzwoniłem do kumpla spawacza. Ale zanim to wszystko, jak zobaczyłem wykonanie, wykończenie, ta niby stal "T-304" i spaw CNC to pomyślałem, że to jakiś kabaret. Niedoszlifowane, zwyrodniałe i do tego jedno z drugim nie pasuje. Okazuje się, że to prawie equal, czyli ta sama odległość od gniazd - po obu stronach. Założyliśmy podobną u kumpla - i jego WRX zaczał gadać jak dwulitrowy accord 8 fał :). Zapłaciłem równowartość ok 500 zł (przesyłka z USA do UK) i przestrzegam każdego !! Jak chcecie konkret - to trzeba konkret wypłacić. Jest jeszcze taka firma jak JAP-SPEED na nią też trzeba uważać, wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Szukajcie a znajdziecie. Póki co ja kupiłem serie używke (wiem wiem, zmieniam standard na standard). Dorzucam tylko up pipe stainless steel. Nie polecam tanich gniotów, a tymbardziej "equal" bo pozbawia całej przyjemności z słyszalności BOXERKA :)

 

ps. Sorry za błedy.

 

Podobno TOMEI jest ok, ale cena - ho ho.

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że sie teraz "zobciachuje" ale sie zestresowałem na ten kolektor. Zamówiłem...pudełko i 5 różnych części w środku. Jakies śrubki, pierdółki, wafelki. Zacząłem to składać w kupe, luz jak uj i wszystko stuka. Pomyślałem, że trzeba to może czymś "zespolić". Kupiłem firegum (nie wiem jak to po polsku nazwać - ale to taka pasta co po nagrzaniu zespala), no i zadzwoniłem do kumpla spawacza. Ale zanim to wszystko, jak zobaczyłem wykonanie, wykończenie, ta niby stal "T-304" i spaw CNC to pomyślałem, że to jakiś kabaret. Niedoszlifowane, zwyrodniałe i do tego jedno z drugim nie pasuje. Okazuje się, że to prawie equal, czyli ta sama odległość od gniazd - po obu stronach. Założyliśmy podobną u kumpla - i jego WRX zaczał gadać jak dwulitrowy accord 8 fał :). Zapłaciłem równowartość ok 500 zł (przesyłka z USA do UK) i przestrzegam każdego !! Jak chcecie konkret - to trzeba konkret wypłacić. Jest jeszcze taka firma jak JAP-SPEED na nią też trzeba uważać, wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Szukajcie a znajdziecie. Póki co ja kupiłem serie używke (wiem wiem, zmieniam standard na standard). Dorzucam tylko up pipe stainless steel. Nie polecam tanich gniotów, a tymbardziej "equal" bo pozbawia całej przyjemności z słyszalności BOXERKA :)

 

ps. Sorry za błedy.

 

Podobno TOMEI jest ok, ale cena - ho ho.

 

Nie wiem dlaczego sie dziwisz temu odglosowi - przeciez to oczywiste, ze rownoodleglosciowy zmieni odglos na normalny.

Ja tam wole zrezygnowac z odglosu bulgotu na rzecz zalet takiego kolektora, ale jeszcze troche czasu minie zanim takie cos zaloze :)

 

Dygresja: Moj wspolnik ostatnio siedzac w biurze slyszal bulgot i myslal ze to moje subaru - wyszedl mnie przywitac a jego oczom ukazal sie slimaczacy sie Żuk palacy na 3 cylindry - mial odglos niczym subaru z nieseryjnym wydechem :D

Link to comment
Share on other sites

ja jeszcze nie spotkałem kolektorów rurowych w mocnych autach, które nie sprawiają problemów po jakimś czasie :( . Wszytsko sie gnie, wygina jak paragraf, i powstają nieszczelności, a widziałem sporo :roll:

I nie chodzi mi tu o auta które mają poniżej 400KM, dla jasności :D

Link to comment
Share on other sites

ja jeszcze nie spotkałem kolektorów rurowych w mocnych autach, które nie sprawiają problemów po jakimś czasie :( . Wszytsko sie gnie, wygina jak paragraf, i powstają nieszczelności, a widziałem sporo :roll:

I nie chodzi mi tu o auta które mają poniżej 400KM, dla jasności :D

 

No ja sie nie dziwie przy takiej dlugosci tych rurek. Zapewne trzeba by robic grubsze scianki i niezly stelaz do tego zeby sie trzymalo.

Ale za to ruwnouprawnienie dla kazdego cylindra... :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...