Mont Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Jak wygląda regulacja luzów zaworowych w STI MY'03 ?? Ile trwa i jaki jest jej koszt Waszym zdaniem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Żeby dobrze zrobić, trzeba wydłubać motór....:-), do tego plus materiał i regulacja, razem kilkaset do tysiaka pln, zależy kto robi, ale raczej bliżej tysiaka.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Trzeba motor wyciągnąć , kupić kpl uszczelek pod pokrywe coś ok 150zł i szklanki zaworowe 16 szt po ok 140zł kazda, jak dobrze pamietam, ale oczywiscie może sie okazać że nie trzeba wszystkich . My mamy patent , że nie trzeba kupować szklanek Najpierw sprawdź czy wogóle potrzebujesz tej regulacji :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 szklanki czy pytki? zasadnicza różnica przy dorabianiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 szklanki czy pytki?zasadnicza różnica przy dorabianiu w STI Monta są szklanki i nie trzeba nic dorabiać Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 tylko mierzyć, mierzyć, mierzyć i jeszcze raz mierzyć...:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 Najpierw sprawdź czy wogóle potrzebujesz tej regulacji :roll: jak ! W 4xxx coś słyszą, mój mechanik też stwierdził charakterystyny dźwięk przy rozgrzanym motorze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Najpierw sprawdź czy wogóle potrzebujesz tej regulacji :roll: jak ! W 4xxx coś słyszą, mój mechanik też stwierdził charakterystyny dźwięk przy rozgrzanym motorze. normalnie 8) , trzeba zmierzyć, nie musisz wyciagać silnika do tego zabiegu 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Dokładnie, sam pomiar nie wymaga wyjmowania silnika, a daje 100% pewność że potrzebujesz regulacji :-) A kosz regulacji to pewnie coś koło 2k za całość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Panowie, a jak to się mierzy? Jakie są objawy niewłaściwych luzów? Chodzi mi głównie o silnik 2,5t w Forku XT 2004 US Spec. Czy tam siedzą płytki czy szklanki? Jako laik będę wdzięczny za "wylewne" opnie... Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 wylewnie to Ci serwisówka opisze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Chyba będę Cię prosił, abyś mi takową na maila podrzucił... Słyszałem, że moja pompka może Ci się przydac? jak coś, to pisz, dzwoń, krzycz... Ja wstawiłem dzisiaj auto to techno... więc jak coś, to tam leży. Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 nawet nie zauważyłem, że to od Ciebie pytanie skoro jesteś w TL i będziesz u Jako - zapytaj tu i tu po ile. obstawiam szklanki skoro w my03 już były, taki pomiar w TL potrafią zrobić. nie ma chyba jednoznacznego wskazania, że takie i takie objawy to luzy - raczej robi się to rutynowo przy określonych przebiegach a z gazem jakoś do 2x częściej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now