Jump to content

Zwęrzenia w wężykach podciśnieniowych


Recommended Posts

Mam takie pytanie. Czy w wężyku od dolotu powietrza do selenoidu powinna by jakas zwęrzka ? Ponieważ wyciągnełem ten wężyk i okazuje sie że w miejscu gdzie jest najbliżej turbiny ( wysoka temperatura ) jest bardzo twardy na ocinku 5 cm. Teraz nie wiem czy to wężyk jest już zmurszały czy coś w nim siedzi. Bardzo proszę o informacje.

Link to post
Share on other sites
zwęrzka

 

ZwęŻka i zwęŻenie :) - bo mnie oko rozbolało :)

 

A tak nieco bardziej w temacie - to coś nie działa jak należy, czy tylko tak samochód po prostu "rozpracowujesz"? :)

Link to post
Share on other sites

Wiem że taki restryktor jest w drugim wężyku idącym do selenoidu ale on ma około 1 cm długosci.

 

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 7:07 pm ]

Powiem tak auto było w gdyni juz chyba z 10 razy i nadal nic nie znaleźone długo by opowiadac. Po krutce to tyle że powyżej 5500 obrotów z pedałem gazu w podłodze obcina doładowanie do 0,5 bara i auto ma zamułe jakies 180 kucy.

Link to post
Share on other sites
Po krutce to tyle że powyżej 5500 obrotów z pedałem gazu w podłodze obcina doładowanie do 0,5 bara i auto ma zamułe jakies 180 kucy.

 

Sprawdzano głośność zapłonu - stuki ? Jeżeli tak, to jakie wartości korekt (o ile był) ?

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to post
Share on other sites
Możesz rozwinąć temat? Co masz na myśli mówiąc o blokowaniu się doładowania?

 

Tutaj kolega o tym pisał.

Nawet wywiązała się fascynująca dyskusja na temat poprawnej polszczyzny :wink: :mrgreen:

 

Obserwuje temat bo kumpel ma podobne objawy w swoim samochodzie. Mam nadzieję, że wszyscy damy rade poradzić sobie z problemami naszych ulubionych samochodów.

Powodzenia!

Link to post
Share on other sites

Obawiałbym się, ze bez porządnej diagnostyki to i tak nic tutaj nie wywróżymy.

Chyba, że przypadkiem.

 

Samochód najlepiej zabrać do ogarniającego Subaraki speca, zeby podpiął się ze sprzętem i poobserwował co się dzieje.

Link to post
Share on other sites
i co z tym restryktorem czy on jest w obydwóch wężykch?

Nie, mój błąd nie doczytałem o którym piszesz

Link to post
Share on other sites
Z checią bym podjechał lecz jestem teraz uwięziony na wyspach aż do października

 

Ale samochod jest z Toba na wyspach, czy w Polsce zostal?

 

Jesli w Polsce to najwyzej moze wyslij go na lawetce do serwisu.

Jesli w UK - to znajdzie sie na pewno pare ogarniajacych Subaru serwisow tam.

W Irlandii moze nieco gorzej - ale tez da sie cos znalezc.

 

Chyba, że jakieś inne jeszcze wyspy masz na mysli :)

Link to post
Share on other sites

No to w razie czego masz w miare niedaleko do bardzo przyzwoitego mechanika - namiary na PW.

Ew. jak bedziesz mial czas w ktorys weekend mozemy sie jakos spiknac na przejazdzke z podpietym przynajmiej jakims ecuexplorerem albo czyms takim, zeby zobaczyc czy cos wyjdzie ewentualnie w logach.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...