Skocz do zawartości

Wydech 3 cale do imprezy gt...


makinen_rally

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mogę zakupić wydech 3 cale do imprezy gt z imprezy rozbitej sprowadzonej z Japonii. Wydech jest z pominięciem katalizatora i ma wejście na sondę "lambadę" - kolektory zostają seryjne.

Niestety nie mogę doszukać się producenta tego układu. Wykonany jest porządnie - kwasówka. Ostatni tłumik typu rynna dachowa....

 

Czy po jego montażu moja seryjna maszynka będzie dobrze jeździć? Stawiam browce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mogę zakupić wydech 3 cale do imprezy gt z imprezy rozbitej sprowadzonej z Japonii. Wydech jest z pominięciem katalizatora i ma wejście na sondę "lambadę" - kolektory zostają seryjne.

Niestety nie mogę doszukać się producenta tego układu. Wykonany jest porządnie - kwasówka. Ostatni tłumik typu rynna dachowa....

 

Czy po jego montażu moja seryjna maszynka będzie dobrze jeździć? Stawiam browce

jezeli wydech od turbo (czyli tzw. turbo-back), to turbo moze przeladowywac... chociaz sa rozne teorie na ten temat, bo u jednych dziala poprawnie, a u innych - nie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimą na oE nastawach na 3" na wyższych biegach będzie boost cut Masz dwa rozwiązania albo remap , albo jeździć z niższym ciś.doładwonia typu 0,85-0,9bara bez szpilek w ciś doładowania. To są najlepsze rozwiązania większość pośrednich jest stratą kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to, zebym probowal dyskutowac z doswiadczeniem PKociala - ale mozna tez zalozyc ebc jakies w miare przyzwoite z kontrola doladowania obcinajaca doladowanie przy przekroczeniu zdefiniowanego progu.

Starutenki dosc HKS EVC 4 radzil sobie z tym calkiem niezle.

 

Ale oczywiscie to sa pewne koszta - a pieniazki moze faktycznie lepiej, z lepszym efektem, przeznaczyc na remap ,przynajmiej docelowo.

 

No i tez prawda taka, ze nie kazdy ebc taka funkcje oferuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jakie licho pakować się w kontroler , ustawić boost na zwężce i siłowniku taniej i szybciej:)

 

OK - jak rozumiem problem z przeladowywaniem po zmianie wydechu polega w nieremapowanym samochodzie na tym, ze solenoid nie nadaza reagowac za zmianami doladowania?

 

Skoro wystarcza tylko prosto sprawe zwezka (albo pewnie jakims tanim mbc?) zalatwic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wszystkim z wypowiedzi.

 

A żeby rozszerzyć wątek to coś mi to da poza dźwiękiem..

Trochę zmniejszy dynamikę przy niskich obrotach i pewnie zaczną świrować sondy lambda bo katalizatora raczej nie będzie. Ale dźwięk niesamowity :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze.

Skoro katalizator jest za sonda, to ma sie nijak do jej wskazan i jego brak nic nie zmieni.

Więc skąd u mnie pojawił się błąd sondy ? Ktoś ostatnio pisał na forum że też ma z tym problem po montażu przelotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...