makinen_rally Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Hej, mogę zakupić wydech 3 cale do imprezy gt z imprezy rozbitej sprowadzonej z Japonii. Wydech jest z pominięciem katalizatora i ma wejście na sondę "lambadę" - kolektory zostają seryjne. Niestety nie mogę doszukać się producenta tego układu. Wykonany jest porządnie - kwasówka. Ostatni tłumik typu rynna dachowa.... Czy po jego montażu moja seryjna maszynka będzie dobrze jeździć? Stawiam browce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Hej, mogę zakupić wydech 3 cale do imprezy gt z imprezy rozbitej sprowadzonej z Japonii. Wydech jest z pominięciem katalizatora i ma wejście na sondę "lambadę" - kolektory zostają seryjne. Niestety nie mogę doszukać się producenta tego układu. Wykonany jest porządnie - kwasówka. Ostatni tłumik typu rynna dachowa.... Czy po jego montażu moja seryjna maszynka będzie dobrze jeździć? Stawiam browce jezeli wydech od turbo (czyli tzw. turbo-back), to turbo moze przeladowywac... chociaz sa rozne teorie na ten temat, bo u jednych dziala poprawnie, a u innych - nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 3 cale to trochę dużo do seryjnej imprezy. Ja u siebie mam przelot i nic sie nie dzieje czuc było delikatna poprawę, ale czasem zbyt odetkany wydech potrafi stworzyc problem typu boostcut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makinen_rally Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 czyli trzeba będzie ewentualnie coś zrobić z przeładowaniem turbiny.... tylko co :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Remam z nami na jesieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zimą na oE nastawach na 3" na wyższych biegach będzie boost cut Masz dwa rozwiązania albo remap , albo jeździć z niższym ciś.doładwonia typu 0,85-0,9bara bez szpilek w ciś doładowania. To są najlepsze rozwiązania większość pośrednich jest stratą kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Nie to, zebym probowal dyskutowac z doswiadczeniem PKociala - ale mozna tez zalozyc ebc jakies w miare przyzwoite z kontrola doladowania obcinajaca doladowanie przy przekroczeniu zdefiniowanego progu. Starutenki dosc HKS EVC 4 radzil sobie z tym calkiem niezle. Ale oczywiscie to sa pewne koszta - a pieniazki moze faktycznie lepiej, z lepszym efektem, przeznaczyc na remap ,przynajmiej docelowo. No i tez prawda taka, ze nie kazdy ebc taka funkcje oferuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 po jakie licho pakować się w kontroler , ustawić boost na zwężce i siłowniku taniej i szybciej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 po jakie licho pakować się w kontroler , ustawić boost na zwężce i siłowniku taniej i szybciej:) OK - jak rozumiem problem z przeladowywaniem po zmianie wydechu polega w nieremapowanym samochodzie na tym, ze solenoid nie nadaza reagowac za zmianami doladowania? Skoro wystarcza tylko prosto sprawe zwezka (albo pewnie jakims tanim mbc?) zalatwic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makinen_rally Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Dzięki Wszystkim z wypowiedzi. A żeby rozszerzyć wątek to coś mi to da poza dźwiękiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Bol glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Dzięki Wszystkim z wypowiedzi. A żeby rozszerzyć wątek to coś mi to da poza dźwiękiem.. Trochę zmniejszy dynamikę przy niskich obrotach i pewnie zaczną świrować sondy lambda bo katalizatora raczej nie będzie. Ale dźwięk niesamowity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makinen_rally Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 czyli tak jak myślałem... hehe a sprzedawca jak zapewnia że będzie MONSTER.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 pewnie zaczną świrować sondy lambda bo katalizatora raczej nie będzie W GT? A niby z jakiego powodu? Dla przypomnienia - jedyna sonda jest i tak przed katalizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 da przyrost około 15-20KM w zależności od danego wydechu zniweluj szpilki doładowania jak pisałem i jak masz sprawne pozostałe elementy silnika czujnik stuków , przepływka itd to wszystko będzie oki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 PKocial, zdradzisz moze tajemnice jaka zwezka do boostu seryjnego albo ciut wiekszego np 1,1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 W GT? A niby z jakiego powodu? Z tego samego powodu który wystąpił u mnie. Sonda zaczyna wariować przez przelot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 pewnie miales ja juz padnieta i stad zbieg okolicznosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zależy od stanu siłownika , sprawności elektromagnesu , stanu średnicy,wężyków, turbo seryjna 1,2 lub 1,15 i zabawa siłownikiem aby nie miał peaków na wysokich biegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 W GT? A niby z jakiego powodu? Z tego samego powodu który wystąpił u mnie. Sonda zaczyna wariować przez przelot. Nie sadze. Skoro katalizator jest za sonda, to ma sie nijak do jej wskazan i jego brak nic nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Nie sadze.Skoro katalizator jest za sonda, to ma sie nijak do jej wskazan i jego brak nic nie zmieni. Więc skąd u mnie pojawił się błąd sondy ? Ktoś ostatnio pisał na forum że też ma z tym problem po montażu przelotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się