makinen_rally Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hej, mogę zakupić wydech 3 cale do imprezy gt z imprezy rozbitej sprowadzonej z Japonii. Wydech jest z pominięciem katalizatora i ma wejście na sondę "lambadę" - kolektory zostają seryjne. Niestety nie mogę doszukać się producenta tego układu. Wykonany jest porządnie - kwasówka. Ostatni tłumik typu rynna dachowa.... Czy po jego montażu moja seryjna maszynka będzie dobrze jeździć? Stawiam browce Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hej, mogę zakupić wydech 3 cale do imprezy gt z imprezy rozbitej sprowadzonej z Japonii. Wydech jest z pominięciem katalizatora i ma wejście na sondę "lambadę" - kolektory zostają seryjne. Niestety nie mogę doszukać się producenta tego układu. Wykonany jest porządnie - kwasówka. Ostatni tłumik typu rynna dachowa.... Czy po jego montażu moja seryjna maszynka będzie dobrze jeździć? Stawiam browce jezeli wydech od turbo (czyli tzw. turbo-back), to turbo moze przeladowywac... chociaz sa rozne teorie na ten temat, bo u jednych dziala poprawnie, a u innych - nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 3 cale to trochę dużo do seryjnej imprezy. Ja u siebie mam przelot i nic sie nie dzieje czuc było delikatna poprawę, ale czasem zbyt odetkany wydech potrafi stworzyc problem typu boostcut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen_rally Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 czyli trzeba będzie ewentualnie coś zrobić z przeładowaniem turbiny.... tylko co :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Remam z nami na jesieni Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 zimą na oE nastawach na 3" na wyższych biegach będzie boost cut Masz dwa rozwiązania albo remap , albo jeździć z niższym ciś.doładwonia typu 0,85-0,9bara bez szpilek w ciś doładowania. To są najlepsze rozwiązania większość pośrednich jest stratą kasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Nie to, zebym probowal dyskutowac z doswiadczeniem PKociala - ale mozna tez zalozyc ebc jakies w miare przyzwoite z kontrola doladowania obcinajaca doladowanie przy przekroczeniu zdefiniowanego progu. Starutenki dosc HKS EVC 4 radzil sobie z tym calkiem niezle. Ale oczywiscie to sa pewne koszta - a pieniazki moze faktycznie lepiej, z lepszym efektem, przeznaczyc na remap ,przynajmiej docelowo. No i tez prawda taka, ze nie kazdy ebc taka funkcje oferuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 po jakie licho pakować się w kontroler , ustawić boost na zwężce i siłowniku taniej i szybciej:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 po jakie licho pakować się w kontroler , ustawić boost na zwężce i siłowniku taniej i szybciej:) OK - jak rozumiem problem z przeladowywaniem po zmianie wydechu polega w nieremapowanym samochodzie na tym, ze solenoid nie nadaza reagowac za zmianami doladowania? Skoro wystarcza tylko prosto sprawe zwezka (albo pewnie jakims tanim mbc?) zalatwic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen_rally Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 Dzięki Wszystkim z wypowiedzi. A żeby rozszerzyć wątek to coś mi to da poza dźwiękiem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Bol glowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Dzięki Wszystkim z wypowiedzi. A żeby rozszerzyć wątek to coś mi to da poza dźwiękiem.. Trochę zmniejszy dynamikę przy niskich obrotach i pewnie zaczną świrować sondy lambda bo katalizatora raczej nie będzie. Ale dźwięk niesamowity Link to comment Share on other sites More sharing options...
makinen_rally Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 czyli tak jak myślałem... hehe a sprzedawca jak zapewnia że będzie MONSTER.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 pewnie zaczną świrować sondy lambda bo katalizatora raczej nie będzie W GT? A niby z jakiego powodu? Dla przypomnienia - jedyna sonda jest i tak przed katalizatorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 da przyrost około 15-20KM w zależności od danego wydechu zniweluj szpilki doładowania jak pisałem i jak masz sprawne pozostałe elementy silnika czujnik stuków , przepływka itd to wszystko będzie oki:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 PKocial, zdradzisz moze tajemnice jaka zwezka do boostu seryjnego albo ciut wiekszego np 1,1 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 W GT? A niby z jakiego powodu? Z tego samego powodu który wystąpił u mnie. Sonda zaczyna wariować przez przelot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 pewnie miales ja juz padnieta i stad zbieg okolicznosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 zależy od stanu siłownika , sprawności elektromagnesu , stanu średnicy,wężyków, turbo seryjna 1,2 lub 1,15 i zabawa siłownikiem aby nie miał peaków na wysokich biegach Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 W GT? A niby z jakiego powodu? Z tego samego powodu który wystąpił u mnie. Sonda zaczyna wariować przez przelot. Nie sadze. Skoro katalizator jest za sonda, to ma sie nijak do jej wskazan i jego brak nic nie zmieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Nie sadze.Skoro katalizator jest za sonda, to ma sie nijak do jej wskazan i jego brak nic nie zmieni. Więc skąd u mnie pojawił się błąd sondy ? Ktoś ostatnio pisał na forum że też ma z tym problem po montażu przelotu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now