ErichRX Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam nie dawno kupiłem Forestera Turbo i mam problem z biegami, ogólnie jest straszny luz na lewarku, 1,2 i 4 bieg jeszcze spoko ale trójka i piątka to masakra,biegi tak jakby nie wchodzą do końca .Po włożeniu jakiego kolwiek biegu jeśli się doda gaz lewarek idzie do tyłu ,po ujęciu nogi z gazu lewarek idzie do przodu i tak nim dobija kilka razy do przodu. Jeszcze w dodatku w czasie jazdy po ujęciu nogi z gazu gdy jest zapięta piątka ,lewarek dostaje drgawek i bieg za każdy razem wyskakuje na luz. Do puki na tej piętce się jedzie i nie ujmie gazu to bieg nie wyskoczy. Oglądałem samochód z dołu na kanale i nie widać żeby były zerwane lub słabe mocowania skrzyni czy silnika. Najlepsze jest że jak się zaciągnie ręczny i próbuje szarpać do przodu na 1 czy 2 lewarkiem nawet nie drgnie . Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu o co może chodzić ,zastanawia mnie że na zaciągniętym ręczny nie szarpi tym lewarkiem czy to nie ma coś wspólnego z mocowanie tylnego dyfra , wału może te gumy na ,,samolocie'' . Nie wiem proszę o rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Oglądałem samochód z dołu na kanale i nie widać żeby były zerwane lub słabe mocowania skrzyni czy silnika. może nie być widać, a gumy sa słabe albo pozrywane, inaczej napęd stoi na miejscu. chyba trzeba będzie ,,pojeździć" z podniesionym na podnośniku autem, tak aby ktoś mógł go obejrzeć od dołu, dodać gazu, ująć, zmienić bieg, powinno być widać co się dzieje. tak czy siak, wizyta w warsztacie nieodzowna, bo takie wyskakiwanie biegów może zepsuć nawet jeszcze sprawna skrzynię, nie lekceważ problemu... :!: :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 dzięki ,ale zastanawia mnie czy jeśli jest luz na mocowaniu tylnego dyfra czy może on powodować wyrywanie tego piątego biegu i i te całe szarpania lewarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 a może to sam mechanizm wybierania biegów, z czasem dostaje luzów i lewar zaczyna latać, miałem kiedyś taki problem w corolce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 może jutro jadę do mechanika może coś wymyśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Hallo miał ktoś może doczynienia z tym że piąty bieg wyskakuje proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 A co stwierdził mechanik, do którego wybierałeś się 12.04...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam byłem w nie-ASO .Niestety skrzynia do wymiany po spuszczeniu oleju ze skrzyni, na korku pełno opiłków i kawałów metalu, prawdopodobnie nie właściwy olej był w skrzyni (jak pełny sentetyk silnikowy) , niestety powodu szarpania lewarkiem nie ustalili, żadna guma nie jest urwana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam byłem w nie-ASO .Niestety skrzynia do wymiany po spuszczeniu oleju ze skrzyni, na korku pełno opiłków i kawałów metalu, prawdopodobnie nie właściwy olej był w skrzyni (jak pełny sentetyk silnikowy) , niestety powodu szarpania lewarkiem nie ustalili, żadna guma nie jest urwana . szkoda Erichu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 już wiem co bolało mojego forestera ''ludzka głupota handlarza,, obudowa skrzyni wg nr przełożenie 4,44 , bebechy w skrzyni miałem z Gteka przełożenie 3,54 , a tylny dyfer ma przełożenie 4,11 coś musiało tego nie wytrzymać - rozpieprzyło skrzynie. Na razie dziękuje PANU Carfitowi za cierpliwość i pomoc bo bez niego nigdy bym nie doszedł o co może chodzić. Wielki człowiek szacun !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 ola bogaaaaa!!! To jeszcze jezdzilo????? Zmieliło pewnie w drobny mak wiskoze centralna i mialeś FWD nic nie strzelalo auto normalnie sie zachowywało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 ola bogaaaaa!!! To jeszcze jezdzilo????? Zmieliło pewnie w drobny mak wiskoze centralna i mialeś FWD nic nie strzelalo auto normalnie sie zachowywało?? Jeżdziło- tylko raz było FWD raz RWD.. Tu więcej na temat jego problemu :arrow: viewtopic.php?f=26&t=134021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 ola bogaaaaa!!! To jeszcze jezdzilo????? Zmieliło pewnie w drobny mak wiskoze centralna i mialeś FWD nic nie strzelalo auto normalnie sie zachowywało?? no właśnie !!! co najdziwniejsze gdyby nie wyskakiwał mi ten piąty bieg no i te drgania to może bym tak jeżdził do dziś i nawet może do zimy zanim bym się zorientował że coś nie bardzo to AWD. Przy tym wszystkim pan Carfit poinformował mnie że turbo ma wydajność zaledwie 50%, tak mi się wydawało że coś słabo ciągnie jak na 170 KM , napewno wycieczka do Carfit serwis nie poszła na marne pomimo ,że mam do Nowego Sącza 200 kilometrów przy okazji kilka innych usterek ale mam nadzieje że w końcu będę miał prawdziwego Forestera S-turbo i Subaru odzyska moje zaufanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się