Skocz do zawartości

Śruby Whiteline-a do regulacji kąta


pawlaswrc

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę za kilka dni założyć śruby Whiteline-a do regulacji kąta pochylenia tylnego koła. zamówiłem w pewnym sklepie z 4 w nazwie i sciągnąłem link do montażu ale powiem szczerze, że nie do końca kumam - nie jestem mechanikiem, a że to zawieszenie, to wolałbym to zrobic dobrze żeby sie nie zabić. Oczywiście rozumiem, że trzeba potem na geometrie jechać - czy jednak nie?

Czy ktos może mi opisać montaż i zasadę działania i może wrzucić jakies fotki?

Będzie pomuk, tylko jak się go daje, bo jeszcze nie miałem okazji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nikt ze sklepu z 4 w nazwie nie moze Ci pomoc? Nie odbieraja telefonow?

Niby tak, ale przez telefon to jakoś tak kijowo... w sumie tak jakby przez net było lepiej :razz: Zobaczymy. Po prostu chcę trochę pogrzebac przy aucie przez parę dni a wiedzy nigdy za wiele. Geometrię i tak trzeba będzie przestawić więc chyba rzeczywiście zrobię to razem, przynajmniej będzie jeszcze jakiś wymierny wynik na papierze. Ale potem to juz chyba będę mógł sam przy tym grzebać nie? Tym bardziej, że tam nie ma zbyt duzego zakresu regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba potem na geometrie jechać - czy jednak nie?

Czy ktos może mi opisać montaż i zasadę działania i może wrzucić jakies fotki?

 

1. geometrie zrobic

2. instrukcja jest zalaczona w komplecie

3. zasada chyba prosta, pozwalaja na wieksza regulacje

 

Czy nikt ze sklepu z 4 w nazwie nie moze Ci pomoc? Nie odbieraja telefonow?

 

no wiesz, to powoli jest supermarket, a nie sklep nastawiony otwarcie dla drobnego klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i po co bulić za whiteline jak za ułamek ceny są takie same.... monroe na przykład.

tylko naklejkę / xero instrukcji do worka wkładają swoje (whiteline)