subarutux Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 misiuto: napisałem "czekam na decyzję". Korozja się pojawiła (IMHO będąca wynikiem wad materiałowych), więc zgłosiłem to w ASO. ASO zadeklarowało, że coś z tym zrobią i zapadła cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Na koniec dnia, szef serwisu delikatnie mi podpowiedział zebym pojechał do Krakowa że niektóre egzemplarze tak jezdzą i ze jest wszystko niby ok. pokazywałem im wydruk z hamowni, to mnie prawie wysmiali, że te wydruki im nic nie dają , i sa mało miarodajne. Skądś te stwierdzenia z krakowskiego ASO znam Auta, które jest z nimi cos nie tak, to stosuje sie uniwersalna diagnoze: "ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Co do hamowni to mogą mieć chyba rację. Moc, która jest podawana przez producenta, została zmierzona zgodnie z normą, przykładowo RL 80/1268/EWG (w niemieckich prospektach jest nawet dopisek z informacją o tej normie). Pomiar taki prawdopodobnie jest elementem homologacji (z pewnością Dyrekcja mogłaby ten temat rozjaśnić). Jest to pomiar na hamowni silnikowej z określonym zestawem dodatkowego osprzętu silnika, w określonych warunkach (temperatur, ciśnienie itp). Wynik w każdej jednostce powinien się mieścić w jakiś przedziale (chyba +-5%). Z drugiej strony mamy hamownie podwoziowe, które jak nie trudno zauważyć nie są hamowniami silnikowymi. Mierzą pośrednio moc na silniku. Mają swoją dokładność pomiaru (w przypadku Maha FPS 2700 jest to chyba +-2%) Koniec końców za pomocą współczynników korygujących normują wynik do DIN czy RL/EWG. Poza unormowaniem, dzięki któremu możemy porównywać wyniki z tej samej hamowni w różnych warunkach, ten zabieg ma też na celu zbliżenie wyniku do tego, który został zmierzony na hamowni silnikowej. Oczywiście wyniki z tych hamowni mogą wspomóc diagnozę. Nie jest to jednak wynik, który może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń, bo wchodzi tu w grę inna procedura pomiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 .... (chyba +-5%). Dla celów homologacyjnych maks. odchyłka od normy to ( o ile dobrze pamiętam ) 2%, dla produkcji seryjnej to istotnie 5%. Czyli - potwierdzam :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 niestety nie zawsze w serwisach, nawet autoryzowanych, jest wiedza dotycząca "trudniejszych" wozów. Wiedza , wiedzą :roll:... ale dobrze jest , na jakims "trudniejszym" wozie :razz: , od czasu do czasu ,......praktycznie tą wiedzę sprawdzić .........dzięki Przemeq :cool: AK ps. a Carfit podobno z dieslami nie daje rady..... :roll: może dobrze że Carfit nie daje rady z dieslami bo inaczej trzeba by pozamykać połowę ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 ale czemu to się dwa razy wysłało to nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 ale czemu to się dwa razy wysłało to nie mam pojęcia Już usunąłem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się