karol-antyk2.2 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Czy można do silnika 2.2 EJ22 założyć jakieś głowice DOHC ? I podnieść przez to moc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 karol-antyk2.2, a co Ci dadzą głowice DOHC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol-antyk2.2 Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 podnieść moc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 http://www.b4et.com/docs/090618_ej_comp ... matrix.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 karol-antyk2.2, masz n/a czy hamerykanskie 2.2T? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ? musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ? musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC Elek, legacy 2,2T były sohc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L 2.5 nie ma większej dziury? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L 2.5 nie ma większej dziury? w tłoku...? możliwe.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L 2.5 nie ma większej dziury? w tłoku...? możliwe.... Chodzi mi o tą dookoła tłoka :razz: [ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 7:18 am ] bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC Oj, Elek.... :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 jakby nie patrzył, operacja raczej wykonalna, aczkolwiek jak większośś swapów - droga i dająca niekoniecznie spodziewane rezultaty.... :smile: ---------------------------------------------- legacy 2,2T były sohc. zgadza się, mea culpa.... :razz: :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now