Jump to content

silnik 2.2 a głowice dohc


karol-antyk2.2
 Share

Recommended Posts

czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ?

musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania

wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC :lol:

Link to comment
Share on other sites

czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ?

musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania

wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC :lol:

 

Elek, legacy 2,2T były sohc.

Link to comment
Share on other sites

musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L

 

2.5 nie ma większej dziury?

 

w tłoku...? :lol: możliwe.... :lol:

 

Chodzi mi o tą dookoła tłoka :razz:

 

[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 7:18 am ]

bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC :lol:

 

Oj, Elek.... :shock:

Link to comment
Share on other sites

jakby nie patrzył, operacja raczej wykonalna, aczkolwiek jak większośś swapów - droga i dająca niekoniecznie spodziewane rezultaty.... :smile:

 

----------------------------------------------

 

legacy 2,2T były sohc.

 

zgadza się, mea culpa.... :razz: :oops: :grin:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...