karol-antyk2.2 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Czy można do silnika 2.2 EJ22 założyć jakieś głowice DOHC ? I podnieść przez to moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 karol-antyk2.2, a co Ci dadzą głowice DOHC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol-antyk2.2 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 podnieść moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 http://www.b4et.com/docs/090618_ej_comp ... matrix.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 karol-antyk2.2, masz n/a czy hamerykanskie 2.2T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ? musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ? musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC Elek, legacy 2,2T były sohc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L 2.5 nie ma większej dziury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L 2.5 nie ma większej dziury? w tłoku...? możliwe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L 2.5 nie ma większej dziury? w tłoku...? możliwe.... Chodzi mi o tą dookoła tłoka :razz: [ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 7:18 am ] bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC Oj, Elek.... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 jakby nie patrzył, operacja raczej wykonalna, aczkolwiek jak większośś swapów - droga i dająca niekoniecznie spodziewane rezultaty.... :smile: ---------------------------------------------- legacy 2,2T były sohc. zgadza się, mea culpa.... :razz: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się