Skocz do zawartości

silnik 2.2 a głowice dohc


karol-antyk2.2

Rekomendowane odpowiedzi

czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ?

musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania

wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czysto technicznie głowice DOHC raczej będą pasowały na blok 2,2L, ale czy to ma sens, bez żadnej zmiany sterowania i zasilania silnika ?

musiałbys zakładać głowice z ssącego 2,5L, bo z głowicami z Turbo będziesz miał chyba za mały stopień sprężania

wychodzę z założenia, że masz ssaka, bo gdybyś miał EJ22T, miałbyś DOHC :lol:

 

Elek, legacy 2,2T były sohc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie patrzył, operacja raczej wykonalna, aczkolwiek jak większośś swapów - droga i dająca niekoniecznie spodziewane rezultaty.... :smile:

 

----------------------------------------------

 

legacy 2,2T były sohc.

 

zgadza się, mea culpa.... :razz: :oops: :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...