grzywaczewski Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Czy ktos orientuje sie (moze sprawdzic) jaki jest kat wychylenia zaworu wydechowego w Subaru Impreza 2.5 N/A 2007 US-Spec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Witku, wybacz OT, ale nurtuje mnie pytanie, po co Ci ta informacja, bom ciekaw co tam znów dłubiesz ? Z tego co się dowiedziałem w ASO, w 2.5 N/A zaworów się co do zasady nie reguluje, natomiast można je skontrolować przy okazji np. wymiany rozrządu, czyli spraw grubszych, wymagającyh wyjęcia silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 elmo, od lat cos nie dawalo mi spokoju, chodzilo 'po glowie' ale nie moglem tego uchwycic. Dzis nad ranem obudzilem sie spocony a w glowie swidrowala mysl... jaki jest kat wychylenia zaworu wydechowego???.To musi byc to! Hilfe!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 ... jaki jest kat wychylenia zaworu wydechowego???... Na Twoim miejscu martwiłbym się o regulację hydraulicznego popychacza pierścieni tłokowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Czy ktos orientuje sie (moze sprawdzic) jaki jest kat wychylenia zaworu wydechowego w Subaru Impreza 2.5 N/A 2007 US-Spec? Chodzi Ci o kąt zaworu wzgledem głowicy, czy kąt grzybka zaworu w stosunku do gniazda zaworowego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 Chodzi Ci o kąt zaworu wzgledem głowicy, czy kąt grzybka zaworu w stosunku do gniazda zaworowego ? Kąt grzybka zaworu w stosunku do gniazda zaworowego. I ile mniej wiecej mm ten zawor chodzi w glowicy jak go krzywka popycha? Gwoli wyjasnien - przerabiam wydech. Mam kopie kolektora Borla, ale ze chinska to trzeba policzyc czy aby na pewno bedzie banglac :???: Sam bym oczywiscie takich pytan nie wymyslil, to od wydeszkarza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Chodzi Ci o kąt zaworu wzgledem głowicy, czy kąt grzybka zaworu w stosunku do gniazda zaworowego ? Kąt grzybka zaworu w stosunku do gniazda zaworowego. I ile mniej wiecej mm ten zawor chodzi w glowicy jak go krzywka popycha? Gwoli wyjasnien - przerabiam wydech. Mam kopie kolektora Borla, ale ze chinska to trzeba policzyc czy aby na pewno bedzie banglac :???: Sam bym oczywiscie takich pytan nie wymyslil, to od wydeszkarza... Kąt pomiedzy zaworem a gniazdem 45st. wydechowy wchodzi w std 1,2 mm. dopuszczalne odchylenie 0,6 mm :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 Kąt pomiedzy zaworem a gniazdem 45st. wydechowy wchodzi w std 1,2 mm. dopuszczalne odchylenie 0,6 mm :cool: Alez malutko :shock: Myslalem ze bedzie z 5mm. Dzieki Edwinie!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Kąt pomiedzy zaworem a gniazdem 45st. wydechowy wchodzi w std 1,2 mm. dopuszczalne odchylenie 0,6 mm :cool: Alez malutko :shock: Myslalem ze bedzie z 5mm. Dzieki Edwinie!!! zaraz zaraz, chyba sie nie zrozumieliśmy, teraz jak jeszcze raz przeczytałem , to wiem o co chodzi . Wymiar 1,2 mm to odległość ile zawór wyd. wchodzi do głowicy ale od strony płaszczyzny, czyli tyle jest schowany wzgledem płaszczyzny, jęsli chodzi Ci ile mm zawór sie otwiera to pewnie bedzie z 5mm, generalnie tyle ile wynosi krzywka wałka rozrzadu minus luz zaworowy 0,25mm. Nie wiem czy bedzie gdzies to podane, zaraz sprawdze, a jak nie to mogę Ci zmierzyć w poniedziałek Znalazłem :cool: , średnica wałka 34mm, krzywki 39,25, minus 0,25 mm luzu , wychodzi jak w pysk że wychodzi 5mm w głąb cylindra Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 8, 2010 Author Share Posted April 8, 2010 Ooooo... to bysmy sobie zaprojektowali Dzieki raz jeszcze, przekazalem sprostowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 co tam kombinujesz? pamiętaj, że zawsze możesz zfrezować gniazda pod innym katem, bardziej na płasko, z mniejszą przylgnią i podtoczyć i wypolerować trzonek i grzybek zaworu, to też polepszy napełnianie, nie tylko bardziej otwierający sie zawór.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 10, 2010 Author Share Posted April 10, 2010 Elku, glowicy nie dotykamy. Jeszcze. Kupilem kolektor a'la Borla, ale zmienila sie calkowicie koncepcja i idziemy w rownoleglosciowe, w sumie caly wydech przerabiamy. I magik od wydechow chcial kika brakujacych mu danych, zeby policzyc srednice i dlugosc rurek. Mam nadzieje ze we wtorek bede mial cos pozytywnego do opowiedzenia. Mam tez kolektor nierownoleglosciowy do sprzedania, gdyby komus bulgot sie zamarzyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Mam tez kolektor nierownoleglosciowy do sprzedania, gdyby komus bulgot sie zamarzyl. Możesz mi jakieś szczegóły skrobnąć na PW :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Rafcio78, skrobnalem na PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
citan Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Mam tez kolektor nierownoleglosciowy do sprzedania, gdyby komus bulgot sie zamarzyl. Napisz coś więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now