Skocz do zawartości

Legecy Diesel usterka silnika


qfl

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu wczorajszym na autostradziepod wroclawiem moje Legacy odmówiło posłuszeństwa. W trakcie jazdy samochód 2 razy szarpnął następnie silnik zgasł i juz nie odpalił. Auto ma teraz przejechane 118kkm i dotychczas nie było z nim żadnych problemów. Czy ktos z Was zetknął się z podobnym problemem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szczegółów z serwisu jeszcze nie mam...118kkm to moze i duzo ale auto kupuje się z myślą, że wytrzyma więcej...Poprzednie moje auto mondeo ma obecnie 240kkm i nadal dzielnie jeździ

Zastanawiam się tez nad rękojmią ale auto mam w lisingu i nie wiem jak to będzie rozpatrywane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze chyba rękojmia na wady ukryte...?

Rękojmia obowiazuje przez rok od daty wydania towaru.

Więc jakby się nie obrócił dupa z tyłu. :sad:

W trakcie jazdy samochód 2 razy szarpnął następnie silnik zgasł i juz nie odpalił.

Podejrzewam problem z układem wtryskowym. Od poważnych rzeczy typu wtryski/pompa, po pierdołę typu niesprawnych czujników, zaworów dawkujących itp. Bez porządnej diagnostyki sie nie obędzie. Tylko niech robi to ktoś kto naprawdę ogarnia commonraila i wie czego tam szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tak od razu o rękojmi... Każde auto ma prawo się zepsuć w ramach gwarancji, czy po. Gdyby przy 118kkm silnik wypadł i został na drodze, to co innego. Objaw, który podajesz, to może być wszystko. NA przykład podobnie zachowało się moje Audi, jak mu zapodałem E98 zamiast ON... ;).... Ale napisz koniecznie jak historia się skończy bo jesteś pewnie jednym z pionierów takiego przebiegu Diesla. Ciekawe co tam lubi padać. Czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche za mało km jak na diesla nowej generacji i zacnej marki....zgadza się, daj zdiagnozować specom od diesla, chyba najlepiej na tym wyjdziesz....a potem napisz, co było...

Niekoniecznie mało km . Jeżdżąc po mieście i na krótkich odcinkach , można nowego diesla zajezdzić po 50kkm . Do tego wcale nie trzeba katować - a wszystko przez ekologię .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie na ale bez jaj, 118 tys nowym samochodem???!

Ekologia też ważna ale trudno w takim przypadku mówić o kompromisie...

Więc mam nadzieję, że to jakaś pierdoła... jak nie to zgroza po prostu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

118 tys i motor out...? bzdura. nie wierzę, te czasy minęły, a do tego to nie jest mercedes cdi, opel czy fjord..... :razz: i niezależnie gdzie, jak i kto, nie powinno się wydarzyć....na pewno jakaś pierdoła, nie daj się zdołować pesymistom, jedź do dobrego warsztatu od diesla, i sprawdź, trzymam kciuki.... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzdura. nie wierzę, te czasy minęły, a do tego to nie jest mercedes cdi, opel czy fjord

sorry kolego, ale "te" czasy to dopiero nastały!

wszem obecna oszczędność, pseudo ekologia, itp. Silniki to dopiero teraz padają jak kawki!

I niestety - nasze niedoścignione Subaraki są obecnie bardzo podobne do Opli, Merców czy innych Fjordów.

To już nie "te", a raczej nie "Tamte" czasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik legacy 2d 2008, 38700 odmówił posłuszeństwa (niecałkowicie, jeżdżący, głośniej pracujący), oliwa wymieniona po 5kkm, przeglądy po 15 i 30kkm i bang :idea:

No i co ? Tobie też odmówił współpracy ekologicznej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, to nie ekologia, ale chyba panewki, 1 auto z 9 posiadanch wcześniej, w którym silnik odmówił współpracy :roll: ; jestem zniesmaczony i mocno :mrgreen:

To jest właśnie ekologia . Masz filtr cząstek stałych wymuszony przez normy . One powodują zacieranie się panewek . Wszyscy producenci mają z tym problem . Trzeba było sprawdzać czy przybywa oleju w silniku - to pierwszy objaw , że trzeba częściej wymieniać olej w silniku . A wszystko przez głupi filtr cząstek stałych za 10 tyś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co najmniej raz wtygodniu trasa 250km, oleju w normie, żadnego problemu z dpf :roll:

 

 

Ważniejsze jakie trasy robi się na codzień i czy jest filtr . Długa trasa robiona tylko czasami , to niczego nie zmieni . Kłopoty są gdy pokonuje się krótkie odcinki na niskich obrotach i przytyka się ten cholerny filtr . Może jednak nie masz go zamontowanego i problem Ciebie nie dotyczy . Wiem natomiast , że wszyscy producenci mają ten problem . Nie przesądzam przyczyny w Twoim aucie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co najmniej raz wtygodniu trasa 250km, oleju w normie, żadnego problemu z dpf :roll:

 

 

Ważniejsze jakie trasy robi się na codzień i czy jest filtr . Długa trasa robiona tylko czasami , to niczego nie zmieni . Kłopoty są gdy pokonuje się krótkie odcinki na niskich obrotach i przytyka się ten cholerny filtr . Może jednak nie masz go zamontowanego i problem Ciebie nie dotyczy . Wiem natomiast , że wszyscy producenci mają ten problem . Nie przesądzam przyczyny w Twoim aucie .

Ale te 100 czy 200km w trasie raz w tygodniu wystarczy i to z zapasem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...