Jump to content

Legecy Diesel usterka silnika


qfl
 Share

Recommended Posts

W dniu wczorajszym na autostradziepod wroclawiem moje Legacy odmówiło posłuszeństwa. W trakcie jazdy samochód 2 razy szarpnął następnie silnik zgasł i juz nie odpalił. Auto ma teraz przejechane 118kkm i dotychczas nie było z nim żadnych problemów. Czy ktos z Was zetknął się z podobnym problemem ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

napisz co ci w serwisie powiedzieli

na forum jesteś pierwszy z taką sprawą

a 118 tysięcy to słuszny przebieg - notorious dpf?

Link to comment
Share on other sites

Szczegółów z serwisu jeszcze nie mam...118kkm to moze i duzo ale auto kupuje się z myślą, że wytrzyma więcej...Poprzednie moje auto mondeo ma obecnie 240kkm i nadal dzielnie jeździ

Zastanawiam się tez nad rękojmią ale auto mam w lisingu i nie wiem jak to będzie rozpatrywane

Link to comment
Share on other sites

jest jeszcze chyba rękojmia na wady ukryte...?

Rękojmia obowiazuje przez rok od daty wydania towaru.

Więc jakby się nie obrócił dupa z tyłu. :sad:

W trakcie jazdy samochód 2 razy szarpnął następnie silnik zgasł i juz nie odpalił.

Podejrzewam problem z układem wtryskowym. Od poważnych rzeczy typu wtryski/pompa, po pierdołę typu niesprawnych czujników, zaworów dawkujących itp. Bez porządnej diagnostyki sie nie obędzie. Tylko niech robi to ktoś kto naprawdę ogarnia commonraila i wie czego tam szukać.

Link to comment
Share on other sites

Co tak od razu o rękojmi... Każde auto ma prawo się zepsuć w ramach gwarancji, czy po. Gdyby przy 118kkm silnik wypadł i został na drodze, to co innego. Objaw, który podajesz, to może być wszystko. NA przykład podobnie zachowało się moje Audi, jak mu zapodałem E98 zamiast ON... ;).... Ale napisz koniecznie jak historia się skończy bo jesteś pewnie jednym z pionierów takiego przebiegu Diesla. Ciekawe co tam lubi padać. Czekam.

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
troche za mało km jak na diesla nowej generacji i zacnej marki....zgadza się, daj zdiagnozować specom od diesla, chyba najlepiej na tym wyjdziesz....a potem napisz, co było...

Niekoniecznie mało km . Jeżdżąc po mieście i na krótkich odcinkach , można nowego diesla zajezdzić po 50kkm . Do tego wcale nie trzeba katować - a wszystko przez ekologię .

Link to comment
Share on other sites

Nie na ale bez jaj, 118 tys nowym samochodem???!

Ekologia też ważna ale trudno w takim przypadku mówić o kompromisie...

Więc mam nadzieję, że to jakaś pierdoła... jak nie to zgroza po prostu!

Link to comment
Share on other sites

118 tys i motor out...? bzdura. nie wierzę, te czasy minęły, a do tego to nie jest mercedes cdi, opel czy fjord..... :razz: i niezależnie gdzie, jak i kto, nie powinno się wydarzyć....na pewno jakaś pierdoła, nie daj się zdołować pesymistom, jedź do dobrego warsztatu od diesla, i sprawdź, trzymam kciuki.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

bzdura. nie wierzę, te czasy minęły, a do tego to nie jest mercedes cdi, opel czy fjord

sorry kolego, ale "te" czasy to dopiero nastały!

wszem obecna oszczędność, pseudo ekologia, itp. Silniki to dopiero teraz padają jak kawki!

I niestety - nasze niedoścignione Subaraki są obecnie bardzo podobne do Opli, Merców czy innych Fjordów.

To już nie "te", a raczej nie "Tamte" czasy...

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się z przedmówcą :mrgreen: Mówie z doświadczenia:

1 auto: Legacy 2.0D 2008 rok MT

2 auto: Outback 2.5 1997 rok AT

 

Zgadnijcie... Które lepsze i niezniszczalne? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
silnik legacy 2d 2008, 38700 odmówił posłuszeństwa (niecałkowicie, jeżdżący, głośniej pracujący), oliwa wymieniona po 5kkm, przeglądy po 15 i 30kkm i bang :idea:

No i co ? Tobie też odmówił współpracy ekologicznej ?

Link to comment
Share on other sites

1 auto: Legacy 2.0D 2008 rok MT

2 auto: Outback 2.5 1997 rok AT

Zgadnijcie... Które lepsze i niezniszczalne? :mrgreen:

Tak tak, i pomarańcze przed wojną były lepsze... :mrgreen:

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
nie, to nie ekologia, ale chyba panewki, 1 auto z 9 posiadanch wcześniej, w którym silnik odmówił współpracy :roll: ; jestem zniesmaczony i mocno :mrgreen:

To jest właśnie ekologia . Masz filtr cząstek stałych wymuszony przez normy . One powodują zacieranie się panewek . Wszyscy producenci mają z tym problem . Trzeba było sprawdzać czy przybywa oleju w silniku - to pierwszy objaw , że trzeba częściej wymieniać olej w silniku . A wszystko przez głupi filtr cząstek stałych za 10 tyś .

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
co najmniej raz wtygodniu trasa 250km, oleju w normie, żadnego problemu z dpf :roll:

 

 

Ważniejsze jakie trasy robi się na codzień i czy jest filtr . Długa trasa robiona tylko czasami , to niczego nie zmieni . Kłopoty są gdy pokonuje się krótkie odcinki na niskich obrotach i przytyka się ten cholerny filtr . Może jednak nie masz go zamontowanego i problem Ciebie nie dotyczy . Wiem natomiast , że wszyscy producenci mają ten problem . Nie przesądzam przyczyny w Twoim aucie .

Link to comment
Share on other sites

co najmniej raz wtygodniu trasa 250km, oleju w normie, żadnego problemu z dpf :roll:

 

 

Ważniejsze jakie trasy robi się na codzień i czy jest filtr . Długa trasa robiona tylko czasami , to niczego nie zmieni . Kłopoty są gdy pokonuje się krótkie odcinki na niskich obrotach i przytyka się ten cholerny filtr . Może jednak nie masz go zamontowanego i problem Ciebie nie dotyczy . Wiem natomiast , że wszyscy producenci mają ten problem . Nie przesądzam przyczyny w Twoim aucie .

Ale te 100 czy 200km w trasie raz w tygodniu wystarczy i to z zapasem. :wink:

Link to comment
Share on other sites

wystarczy przejechac raz na tydzień traskę tak 20 minutową z prędkością powiedzmy 100 i najlepiej na 4 żeby obroty były odpowiednie koło 3 000 obr/min

po takim zabiegu pięknie się wszystko wypala i nie ma problemu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...