drZ Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam! mam pytanko czy ktoś zaobserwował takie zjawisko: Zapalam zimne auto, dojeżdżam do pierwszego skrzyżowania i jak wciskam sprzęgło i silnik ma pracować na biegu jałowym to sobie gaśnie, czasem dzieje się tak raz czasem dwa lub trzy. Jak się rozgrzeje albo temp zewnętrzna jest jakoś mniej więcej powyżej 13C to nie gaśnie w ogóle. Jak silnik jest ciepły i odpalam to też nie... Co myślicie? I pytanko czy jest w 2,0 165km jakiś czujnik temp silnika (oprócz tego od wskaźnika na desce rozdzielczej) który mógłby być zepsuty np i mówić samochodowi że silnik jest cały czas ciepły mimo że np jest zimny co teoretycznie mogłoby mieć wpływ na skład mieszanki itp i w efekcie dawać tego typu jak gaśnięcie objawy? jeśli jest coś takiego to może wie też ktoś gdzie się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ZAWORY !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 drZ, zdecydowanie sprawdź luzy zaworowe. Ile na LPG km już przejechałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zapalam zimne auto, dojeżdżam do pierwszego skrzyżowania i jak wciskam sprzęgło i silnik ma pracować na biegu jałowym to sobie gaśnie, czasem dzieje się tak raz czasem dwa lub trzy. Jak się rozgrzeje albo temp zewnętrzna jest jakoś mniej więcej powyżej 13C to nie gaśnie w ogóle. Jak silnik jest ciepły i odpalam to też nie... Legacy MY04/05/06 dotyczył problem gaśnięcia na wolnych obrotach na zimnym silniku przy temp. na zewnątrz około -5..+ 8. Wgrywany program likwidował ten objaw. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 drZ, zdecydowanie sprawdź luzy zaworowe. Ile na LPG km już przejechałeś? Mam kilka takich modeli pod opieką, dwa przekroczyły 130tys km. W jednym z nich dwa tygodnie temu były kontrolowane luzy zaworowe i były ok. Najczęstszą przyczyną są zabrudzenia przepustnicy. Czasem zbyt bogata mieszanka lpg, kiedy sterownik skorygował dawkę i rano silnik startuje na Pb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ponadto warto sprawdzić stan filtra powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jestem właśnie po przeglądzie, mam nowe świece, filtr powietrza, czyszczoną przepustnicę i przepływomierz więc te sprawy odpadają... Bardzo rzeczowa jest informacja p. Andrzeja, a czy ten program można wgrać od ręki czy więcej z tym zachodu? Czy moglibyście wytłumaczyć jak regulacja zaworów, a raczej jej brak może wpływać na takie zachowanie auta. Kupiłem auto z przebiegiem 103 teraz mam 105, najprawdopodobniej jeździ na lpg od przebiegu 17 tys km i nie mam pojęcia czy zawory były regulowane natomiast ze względu na to że do tej czynności trzeba wyciągnąć silnik trochę ją odkładam aż będę miał więcej czasu... Jako czy jesteś w stanie sprawdzić czy problem leży może po stronie instalacji lpg? I wracając do pytania z tematu jest gdzieś taki czujnik temperatury czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Bardzo rzeczowa jest informacja p. Andrzeja, a czy ten program można wgrać od ręki czy więcej z tym zachodu? Moze juz jest wgrany :?: ..jak nie to z pol godziny ale trzeba sie umowic tel. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ok, dzięki, to pewnie wkrótce będę dzwonił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Luzy zaworowe wyregulowane, i problem zniknął Dzięki za wszystkie wskazówki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się