Skocz do zawartości

GT zalewa przy odpalaniu


marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu autka. Otóż od czasu do czasu zamiast odpalić to się zalewa i trzeba go hehłać :neutral: Zauważyłem pewną zależność. Po włączeniu zapłonu pompa wytwarza ciśnienie w układzie i się wyłącza. Jeśli będzie słychać paliwo przelewające się przez powrót z regulatora - auto odpala, jeżeli słychać tylko pompę, a szumu wracającego paliwa nie słychać to wiadomo, że nie odpali :neutral: Wymieniłem świece, pompę (razem z wężykiem i opaskami w baku), filtr, regulator ciśnienia i czyściłem przepustnicę i czujniki położenia wału. Ciśnienie w układzie cały czas ok 3 bar. Jak pisałem nie zawsze się to dzieje a mi się pomysły skończyły :neutral:

 

help?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrugałeś błędy?

 

Przydałoby się podpiąć kompa i zerknąć w wartości rzeczywiste. Może czujnik temperatury płynu oszalał i podaje temperaturę do sterownika -55 stopni więc masz bardzo dużą dawkę rozruchową.

 

Na próbę odłącz też przepływomierz przed odpalaniem i zobacz czy nie pomoże. Również może przekłamywać (np pokazuje dużo większą niż w rzeczywistości masę powietrza) i to także doprowadzi do zwiększenia dawki rozruchowej (wydłuży czas wtrysku). Przy odpięciu wtyczki sterownik przyjmie sobie jakąś stałą wartość, auto nie będzie chciało za bardzo jechać ale powinno odpalić bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrugałeś błędy?

ale czek się nie świeci

 

Przydałoby się podpiąć kompa i zerknąć w wartości rzeczywiste. Może czujnik temperatury płynu oszalał i podaje temperaturę do sterownika -55 stopni więc masz bardzo dużą dawkę rozruchową.

 

chciałbym ale MY98 to tylko po SSM :mad:

 

Na próbę odłącz też przepływomierz przed odpalaniem i zobacz czy nie pomoże.

 

mam nawet drugą przepływkę, to spróbuję ją podmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu autka. Otóż od czasu do czasu zamiast odpalić to się zalewa i trzeba go hehłać :neutral: Zauważyłem pewną zależność. Po włączeniu zapłonu pompa wytwarza ciśnienie w układzie i się wyłącza. Jeśli będzie słychać paliwo przelewające się przez powrót z regulatora - auto odpala, jeżeli słychać tylko pompę, a szumu wracającego paliwa nie słychać to wiadomo, że nie odpali :neutral: Wymieniłem świece, pompę (razem z wężykiem i opaskami w baku), filtr, regulator ciśnienia i czyściłem przepustnicę i czujniki położenia wału. Ciśnienie w układzie cały czas ok 3 bar. Jak pisałem nie zawsze się to dzieje a mi się pomysły skończyły :neutral:

 

help?

Cisnienie paliwa mierzyles podczas odpalania? Jak przekrecisz kluczyk, to dochodzi do 3bar i po wylaczeniu pompy zostaje na dlugo, czy szybko spada?

 

Moj gt97 pokazuje temperature, czas wtrysku itp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...