marcin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu autka. Otóż od czasu do czasu zamiast odpalić to się zalewa i trzeba go hehłać :neutral: Zauważyłem pewną zależność. Po włączeniu zapłonu pompa wytwarza ciśnienie w układzie i się wyłącza. Jeśli będzie słychać paliwo przelewające się przez powrót z regulatora - auto odpala, jeżeli słychać tylko pompę, a szumu wracającego paliwa nie słychać to wiadomo, że nie odpali :neutral: Wymieniłem świece, pompę (razem z wężykiem i opaskami w baku), filtr, regulator ciśnienia i czyściłem przepustnicę i czujniki położenia wału. Ciśnienie w układzie cały czas ok 3 bar. Jak pisałem nie zawsze się to dzieje a mi się pomysły skończyły :neutral: help? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Mrugałeś błędy? Przydałoby się podpiąć kompa i zerknąć w wartości rzeczywiste. Może czujnik temperatury płynu oszalał i podaje temperaturę do sterownika -55 stopni więc masz bardzo dużą dawkę rozruchową. Na próbę odłącz też przepływomierz przed odpalaniem i zobacz czy nie pomoże. Również może przekłamywać (np pokazuje dużo większą niż w rzeczywistości masę powietrza) i to także doprowadzi do zwiększenia dawki rozruchowej (wydłuży czas wtrysku). Przy odpięciu wtyczki sterownik przyjmie sobie jakąś stałą wartość, auto nie będzie chciało za bardzo jechać ale powinno odpalić bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Mrugałeś błędy? ale czek się nie świeci Przydałoby się podpiąć kompa i zerknąć w wartości rzeczywiste. Może czujnik temperatury płynu oszalał i podaje temperaturę do sterownika -55 stopni więc masz bardzo dużą dawkę rozruchową. chciałbym ale MY98 to tylko po SSM :mad: Na próbę odłącz też przepływomierz przed odpalaniem i zobacz czy nie pomoże. mam nawet drugą przepływkę, to spróbuję ją podmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 chciałbym ale MY98 to tylko po SSM :mad: Do Dzierżoniowa daleko nie masz :wink: ale czek się nie świeci Co nie oznacza, że nie ma błędów. mam nawet drugą przepływkę, to spróbuję ją podmienić :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 GT zalewa przy odpalaniu uszczelnij szyberdach... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu autka. Otóż od czasu do czasu zamiast odpalić to się zalewa i trzeba go hehłać :neutral: Zauważyłem pewną zależność. Po włączeniu zapłonu pompa wytwarza ciśnienie w układzie i się wyłącza. Jeśli będzie słychać paliwo przelewające się przez powrót z regulatora - auto odpala, jeżeli słychać tylko pompę, a szumu wracającego paliwa nie słychać to wiadomo, że nie odpali :neutral: Wymieniłem świece, pompę (razem z wężykiem i opaskami w baku), filtr, regulator ciśnienia i czyściłem przepustnicę i czujniki położenia wału. Ciśnienie w układzie cały czas ok 3 bar. Jak pisałem nie zawsze się to dzieje a mi się pomysły skończyły :neutral: help? Cisnienie paliwa mierzyles podczas odpalania? Jak przekrecisz kluczyk, to dochodzi do 3bar i po wylaczeniu pompy zostaje na dlugo, czy szybko spada? Moj gt97 pokazuje temperature, czas wtrysku itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Najprawdopodobniej wtryski leją, nie trzymaja paliwa. Ciśnienie może tego nie wykazac. jak możesz to wyjmij listwe z wtryskami. Przekręc kluczyk na zapłon i zobaczysz czy sie nie sączy paliwo z nich. W kilku autach się z tym spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Moj gt97 pokazuje temperature, czas wtrysku itp czym czytane? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Kumpel mi wystrugal cos na bazie jakiegos testowego ecumastera. Mowil ze to jakis ALDL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się