grzywaczewski Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Chcialbym zalozyc dluzsze szpilki w piastach. Chodzi mi glownie o wygade przy przekladaniu kol, bo na dlugie szybciej 'zarzuca' sie kolo i nanizuje nakretki. Dodatkowo mozna kombinowac z pierscieniami dystanowymi, a nakreti pewniej trzymaja (acz 8 obrotow daje raczej pelne bezpieczenstwo). W zwiazku z tym pytania: 1. czy wymiana szpilek wiaze sie z wymiana lozysk w piastach? 2. jakia specyfikacja szlilek? M12x1,25 to wiem, a jaki wymiar moletowania? Jak dlugich szukac? 60mm? 80mm? 3. wiem ze dobre frukty w sensownej cenie robi Bimecc. Czego jeszcze mozna poszukac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 nic nie musisz wymieniać, łożyska zostają te same....pod warunkiem, że są sprawne... a reszta - według widzimisia, jak widzimisio chce długie szpilki, to niech se kupi, a gdzie nie powiem, bo to pewno koń kurencja dla SIPu :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 3, 2010 Author Share Posted April 3, 2010 Znaczy sie wystarczy ze piaste rozkrece, stare wybije i wepchne nowe? To jakie te wymiary 'glowki'? Se na allegro kupie bo mam zapoznanego sprzedawce Bimecc'a. Nakretki ma, to niech sie ogarnie i szpilki sciagnie. [pierwsza karma rozdana] Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 wepchne i se nie wepchne, tylko wciągnę nakrętką i dużymi podkładkami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 koń kuracjaA co to ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Wracajac do tematu, jaki wymiar moletowania (tej glowki szpilki). Sa 12,3mm i 14,3mm... ktore sa do naszych subarakow? Moze ktos to sprawdzic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 ja mogie :razz: [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 3:52 pm ] śpilki mam w domu (nowe....długie......ocynkowane.... :razz: ), a syfmiarkie we garazu, ale na oko...to raczej ten większy wymiar, ta część osadzona w piaście jest na pewno duuuużo grubsza (więcej niż 0,3mm) niż sam gwint, który jak wiadomo ma 12mm.... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Wracajac do tematu, jaki wymiar moletowania (tej glowki szpilki). Sa 12,3mm i 14,3mm... ktore sa do naszych subarakow? Moze ktos to sprawdzic? 14,3 :cool: z przednimi szpilkami nie ma problemu, z tylnymi bedziesz miał problem żeby je założyć w rozstawie 5x100, bo sa długie ( mówie tu o 80mm) i nie ma jak ich włożyć bo blokuje o zwrotnice. trzeba wtedy łożysko nowe :cool:, ale da sie to obejść Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Carfit, nie badz taki tajemniczy :roll: Zaginasz szasoprzestrzen szpilek sila woli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Carfit, nie badz taki tajemniczy :roll: Zaginasz szasoprzestrzen szpilek sila woli? nie wiesz...? abrakadabra poczekaj dwie chwilki, a carfit wymieni ci szpilki.... :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Będę wymieniał łożysko, wiec przydało by się zrobić tez szpilki. M12x1,25, średnica radełka - 14,3mm, a jaka długość całkowita? I czemu na allegro sprzedają do subaru szpilki o średnicy radełka - 12,3mm? Bo chyba carfit nie myli się Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 CARFIT MYLI SIĘ TYLKO RAZ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 kazio, wymieniles te szpilki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 bedziesz miał problem żeby je założyć w rozstawie 5x100 Czy oznacza to ze przy 5x114,3 dadza sie wyjac bez zdejmowanie piasty :?: -- 22 kwi 2012, o 11:46 -- up Mam juz szpilki i nie wiem jak sie zbrac do wymiany. Czy musze zdejmowac piasty i wymieniac lozysko czy jest jakis skrot do wykonania tej czynnosci. Moze kotos cos opisac?? jak bym byl w kraju to bym sie zmeldowal na carfitowe czary mary ale mam daleko i boje sie zmarznac :roll: -- 22 kwi 2012, o 18:41 -- up -- 23 kwi 2012, o 19:46 -- dobra, sam napisze jak zrobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpruszko Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 z tylnymi bedziesz miał problem żeby je założyć w rozstawie 5x100, bo sa długie ( mówie tu o 80mm) i nie ma jak ich włożyć bo blokuje o zwrotnice. trzeba wtedy łożysko nowe , ale da sie to obejść Edwin a deko krótsze 63mm wejdą bez problemu/bez kombinowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy__ Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 Jaką długość mają seryjne szpilki w subaru? Tzn długość gwintu? Wiem że można zdjąć koło i zmierzyć ale niezbyt mam teraz taka możliwość A może ktoś wie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now