xyg Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam, Mam problem z wymianą żarówek świateł pozycyjnych (prawy przód, Impreza MY04). Postąpiłem tak jak (mniej więcej) instrukcja mówi, a że mówi że nalezy wymontować reflektor, więc zdjąłem przednią atrapę, zdjąłem wlot powietrza, poodkręcałem wszystkie (trzy) widoczne śruby przy reflektorze (dwie u góry, jedna z boku). Niestety reflektoru nadal nie da się wyjąć, tak jak to niby jest hop siup wg instrukcji. Czy do tego trzeba też odkręcać cały zderzak czy coś żeby się dobrać do jakichś dodatkowych śrub? Bedę wdzięczny za szybką pomoc. Pozdrawiam, AD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 o ile dobrze pamietam, to reflektor siedzi na zatrzaskach jeszcze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacek Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 A nie jest tak ze musisz najpierw wyjac kierunkowskaz, tam bedzie czwarta sruba i reflektor wyjmiesz bez klopotu? edit Wybacz, nie spojrzalem na rocznik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Uporałem się z tym g , jednak nie odkręcałem całego reflektora bo coś go ciągle trzymało od dołu (faktycznie chyba zatrzaski bo cały reflektor już się ruszał, a nie chciałem czegoś połamać). Z prawej strony (wewnętrznej, przy atrapie) natomiast trzeba było odkręcić tak naprawdę 3 śruby, z czego jednej w ogóle nie widać (zderzak zasłania, masakra, trzeba odkręcać po 1/4 obrotu). Żarówkę postoju natomiast jakimś cudem wyjąłem dość długimi szczypcami, okazało się, że jest ona wkładana "w bok" a nie w przód, można było się tam dostać bez wyciągania całego reflektora (wystarczyło poluzowanie), ale nawet wolę nie mówić ile mi to czasu zajęło . Muszę przyznać, że w tej kwestii inżynierowie z FHI dali ostro ciała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 xyg, u mnie ta operacja byla opisana w instrukcji obslugi dostarczonej z samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 xyg, u mnie ta operacja byla opisana w instrukcji obslugi dostarczonej z samochodem. Też to jest opisane w mojej instrukcji, ale instrukcja sobie robi chyba jaja z użytkownika (żeby wcześniej czy później podjechał do ASO?), bo na rysunku pokazuje, że przy reflektorze wystarczy odkręcić tylko 2 śruby z góry, a w praktyce wygląda to znacznie gorzej... Kuba, mógłbyś wrzucić jakieś skany tego, jak to jest opisane w Twojej instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 W bugu bylo dokladnie opisane, moze pozniej cos zepsuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się