Jump to content

Gdzie serwisowac Subaru Poznan, Wlkp. ????


atom75
 Share

Recommended Posts

zasady forum są takie, że można podać tylko ASO, czyli Kocar ;) ale dobrej opinii to oni nie mają, zwłaszcza jeśli chodzi o podejście i ceny. Sprawdź PW ;)

Link to comment
Share on other sites

spisz lepiej liczbę osób korzystających stale z naszych usług i ich ocenę zanim wypowiesz się apropos opini o serwisie , jakości usług , cenach które są zunifikowane w sieci , ofercie ...

 

zapraszam aby przekonać się samemu

 

Pzdr

Piotr Kociałkowski

Link to comment
Share on other sites

spisz lepiej liczbę osób korzystających stale z naszych usług i ich ocenę zanim wypowiesz się apropos opini o serwisie , jakości usług , cenach które są zunifikowane w sieci , ofercie ...

 

zapraszam aby przekonać się samemu

Nie zamierzam robić nikomu PR'u czy się wymądrzać, ale skądś sobie niestety na taką opinię zapracowaliście i osobiście się o tym przekonałem :( (polecam poszukać w wątku "Pytania do Dyrekcji" mojego posta sprzed kilku lat odnośnie wymiany na gwarancji amortyzatora w WRX'06), a taka opinia to nie tylko moje odczucia - mógłbym wymienić masę znanych mi przypadków, różnych aut, różnych usterek i "przepychanek" moich znajomych właścicieli Subaru z Kocar'em :( Polecam generalnie Wasz serwis, ale pytanie na dzień dobry "Czy auto kupione u nas? " zwala z nóg i dość ewidentnie nastraja odpowiednio mechaników oraz przekłada się na ocenę serwisu :( takie realia... :???: Atom75 pojedź, przekonaj się sam ;) Szczerze życzę pozytywnego zaskoczenia i dołączenia do listy o której pisał Piotr ;)
Link to comment
Share on other sites

polecam poszukać w wątku "Pytania do Dyrekcji" mojego posta sprzed kilku lat odnośnie wymiany na gwarancji amortyzatora w WRX'06),

O wymianie częsci na gwarancji decyduje importer a nie aso :idea:

Miejsce , kupna auta ma w tym wypadku istotne znaczenie....procedura jest albo standardowa albo trwa zdecydowanie dluzej.....

Atom75 pojedź, przekonaj się sam Szczerze życzę pozytywnego zaskoczenia i dołączenia do listy o której pisał Piotr

Zdecydowanie polecam :idea: poniewaz to jeden z bardziej doswiadczonych serwisow w Polsce :!: A jak sie zapytaja ...

"Czy auto kupione u nas?
....poprostu odpowiedz.. :mrgreen:

AK

Link to comment
Share on other sites

O wymianie częsci na gwarancji decyduje importer a nie aso :idea:
może i tak, ale wpierw dostałem na maila "zapraszamy, zrobimy", a jak przyjechałem "1700pln - zamawiać ?" :shock:
to jeden z bardziej doswiadczonych serwisow w Polsce
zgodzę się' date=' ale podejścia do Klienta jeszcze muszą się nauczyć, bo jakoś inne ASO, co ciekawe, łącznie z Pańskim Panie Andrzeju wymieniło amortyzator (prawy tył) szybko i bezproblemowo (6mies później, lewy tył - JM Auto Wrocław), a Kocar jakoś nagle zaniemógł :idea: no to jak tu poważnie traktować miejscowe ASO, skoro wysyłają Klienta "na drzewo" lub do konkurencyjnego ASO położonego 150km dalej :?: odpowiedź jest bardzo prosta: BO NIE KUPIŁEM AUTA W KOCAR'ZE :!: ani nawet w SIP, chociaż to dla nich też średni argument... ([b']ukiman [/b] mógłby coś na świeżo na ten temat napisać ;) )
Link to comment
Share on other sites

Teraz juz nikt nie dojdzie jak to bylo :cool: ...a atom75 ma jechac 200km dalej :mrgreen: albo do mechanikow co cos tam słyszeli :?: ....zamiast do firmy ktora Subaru zna najlepiej :?: .....powie gdzie kupil i OK :mrgreen:

AK

ps.a czy drogo czy tanio...wystarczy zadzwonic i zapytac... :wink:

Link to comment
Share on other sites

z całym szacunkiem Pan robi z cudzego klienta 'niemądrego człowieka'*, Panie Andrzeju, takim odpisaniem z przymrużeniem oka. Robi Pan z jego nieprzyjemnych doświadczeń jakieś mało ważne wymysły.

 

 

W innym ASO:

- po ile nadkole do Forestera?

- EU czy US ?

- EU.

- 200 zł, do US 1800 zł

(kwoty przybliżone, z pamięci)

 

później sprawdziłem w katalogu - taka sama część... WTF?

 

 

* głupka

Link to comment
Share on other sites

Robi Pan z jego nieprzyjemnych doświadczeń jakieś mało ważne wymysły.

Tylko te doswiadczenia były ze dwa/trzy lata temu....no mozna ten problem z wym. gwarancyjna amortyzatora w wrx kupionym w D. ciagnac jeszcze ze trzy lata albo dziesiec...tylko po co :?: Dla mnie akurat liczy sie fachowosc i to polecam :idea: a nie jakies przepychanki kto ma zaplacic za amortyzator na gwarancji

AK

ps.jeżeli nadkole z wersji UE jest wg. Pana identyczne jak w wersji US to trzeba bylo kupic to tańsze i ryzyko , ze jakies otwory nie pasuja wziasc na siebie... :wink: .

Link to comment
Share on other sites

ps.jeżeli nadkole z wersji UE jest wg. Pana identyczne jak w wersji US to trzeba bylo kupic to tańsze i ryzyko , ze jakies otwory nie pasuja wziasc na siebie...

 

Andrzeju, z całym szacunkiem....WSZYSTKIE OTWORY PASUJĄ, nie wiem, skąd w całym SIP taka ,,miłość" do US....? w naszym ASO, w Olsztynie, jak kupowałem jakies graty do WRX 06, podałem VIN....i zonk......nie wchodził do systemu.....obłęd w oczach Pana od części....i nagłe pytanie: AMERYKA?.....nieeeeeeee, Francja........................ulga..............bo wie pan, do amerykańskich to my części nie mamy........eeeee? konsternacja......a co jest w nich innego.....AAAAAAAAAAA zupełnie inna buda, inne części, inne blachy......kto Wam naopowiadał takich bzdur?

To samo japońskie auto, z trochę łagodniej ustawionym zawieszeniem, z innymi światłami, z klamką do otwierania bagażnika od wewnątrz, i z gruba belką pod tylnym zderzakiem.....reszta ta sama......no może.....fotele z zagłówkami na chromowanych drutach zamiast zintegrowanych...(WRX), jesteś dla mnie GOŚĆ, ale nie daj się ogłupić.... :grin: SUBARU TO SUBARU, pzdr, E

Link to comment
Share on other sites

Przyznam, że z pewnym niepokojem czytam ten wątek... Swoje Subaru kupiłem w sieci dystrybucji w NL tu też go serwisuję ale za kilka lat wracam do kraju, a że mieszkam mniej więcej w jednakowej odległości do Szczecina i Poznania w związku z tym,że Kocar akceptuje karty członków SIP zdecydowałem, że to własnie w Poznaniu będę serwisował Forestera. Tu sie dowiaduję, że na dzień dobry mogę zostać potraktowany jak klient gorszej kategorii no i mój Forester też... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Przyznam, że z pewnym niepokojem czytam ten wątek... Swoje Subaru kupiłem w sieci dystrybucji w NL tu też go serwisuję ale za kilka lat wracam do kraju, a że mieszkam mniej więcej w jednakowej odległości do Szczecina i Poznania w związku z tym,że Kocar akceptuje karty członków SIP zdecydowałem, że to własnie w Poznaniu będę serwisował Forestera. Tu sie dowiaduję, że na dzień dobry mogę zostać potraktowany jak klient gorszej kategorii no i mój Forester też... :cry:

 

nie przesadzaj i nie przejmuj się, codziennie jest obsługiwana w serwisach autoryzowanych jakaś ilość Subaraków, nie wiem, dziesiątki czy setki... i raz na jakiś czas wypływa jakiś ,,kwiatek", jak w każdej dziedzinie życia ktoś jest niezadowolony, bo albo jest po prostu malkontentem, lub jest to przypadek ,,Pan płaci i Pan wymaga" (- coraz częściej w PL - nowobogackie buractwo :smile: .....) albo komuś coś nie wyszło, bo po prostu każdy jest tylko człowiekiem, mechanik też, mimo że nie każdy wygląda :mrgreen: albo chyba jeszcze częściej ktoś kogoś nie lubi i w ten sposób, obgadując za plecami mści się...bo np.mechanik bzyknął klientowi brata :mrgreen: lub po prostu - bo cośmtamcośtam.... :lol: nie jesteśmy w stanie zweryfikować i objektywnie stwierdzić winy, bo każdy ma oczywiście rację.....a racja jest jak dupa - każdy ma swoją....a dyskusje i spory za pośrednictwem internetu są jakby to określić...średnio konkretne i mało bezpośrednie... :smile: net daje różnym osobnikom poczucie jakiejś dziwnej anonimowości, napełnia i ,,natycha" ich odwagą....i tego co napiszą, obsrywając kogoś, na ogół nie byliby w stanie powiedzieć otwarcie, w oczy... nie stoję w tym momencie po żadnej stronie, ale prawda nie zawsze jest pośrodku.... :twisted: często klientowi wydaje się coś innego, że został źle obsłużony, źle mu naprawiono, a zlecał zupełnie coś innego.... przykład: naprawa mechaniczna, bez żadnej ingerencji w nadwozie, klient odbiera auto bez zastrzeżeń, jeździ jakiś czas, i nagle pyta, czy do były zdejmowane: zderzak i lampy, bo są jakoś tak krzywo i niespecjalnie do siebie pasują.....po obejrzeniu ewidentnie widać, że albo ktoś lekko wjechał w to auto, albo klient sam dojechał gdzieś za blisko przy parkowaniu...ale nieeee, może to jednak w warsztacie zepsuli.... :mrgreen: albo przy oddawaniu auta do naprawy prosił, żeby jak najtaniej, a przy odbiorze był zdziwiony, że zrobiono tylko w ramach postawionego do dyspozycji budżetu, i nie zrobiono z jego grata nówki sprzęta.... :grin: a jak coś padło, okazuje się, że budżet był nieograniczony....tylko mechanik chciał po taniości....klientowi było obojętne ile kosztuje naprawa... :twisted: a potem najprościej obgadać serwis, bo jaki Polak przyzna się do własnej winy.... :mrgreen: Co oczywiście nie znaczy, że wszystkie warsztaty idealnie wszystko naprawią, jest kupa papraków i partaczy - cudotwórców, którzy potrafią wymienić w WRXie uszczelki pod głowicą bez wyciągania motoru.... :mrgreen: i są zdziwieni, że głowice powinno się planować, przecież na OKO widzą, że są proste... :mrgreen: a w innym warsztacie (nie ASO) , żeby nie przyznać się do winy, że spaprano naprawę drogiego motoru, stwierdzono, że z FMICA wyleciały BLASZKI i wpadły do turbiny rozwalając motor w STI.... :mrgreen::mrgreen::mrgreen: to już nie jest zwykłe papractwo, to już jest wyższy stopień wtajemniczenia - graniczący ze zwycięstwem nad prawami fizyki.... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

SUBARU TO SUBARU

U mnie w aso maja jakis program ktory ustala co jest takie samo a co inne w wersach US. Poniewaz sporo aut z US jest u mnie naprawianych rowniez blacharsko to jakies doswiadczenie przyjmujacy zamowienie ma. Niektóre ceny (wg. cennika) do aut z us sa b. wysokie i na to aso nie ma wplywu (rowniez na czas realizacji) . Niemniej roznice są :idea: i zamawiajac częśc wg. VIN sprzedawca ma to robic wg. numeru katalogowego a nie wg. tego co mu sie wydaje (może bedzie pasowało :roll: )......owszem klient moze zamowic co chce ale powinien przyjac do wiadomosci , ze zwrot towaru jest niemozliwy.

AK

ps.emotorsport , pozdrawiam :wink:

Link to comment
Share on other sites

SUBARU TO SUBARU

U mnie w aso maja jakis program ktory ustala co jest takie samo a co inne w wersach US. Poniewaz sporo aut z US jest u mnie naprawianych rowniez blacharsko to jakies doswiadczenie przyjmujacy zamowienie ma. Niektóre ceny (wg. cennika) do aut z us sa b. wysokie i na to aso nie ma wplywu (rowniez na czas realizacji) . Niemniej roznice są :idea: i zamawiajac częśc wg. VIN sprzedawca ma to robic wg. numeru katalogowego a nie wg. tego co mu sie wydaje (może bedzie pasowało :roll: )......owszem klient moze zamowic co chce ale powinien przyjac do wiadomosci , ze zwrot towaru jest niemozliwy.

AK

ps.emotorsport , pozdrawiam :wink:

 

Andrzeju, czy wszystkie ASO są tak samo wyposażone przez Importera? Nie wyssałem sytuacji z palca, w naszym ASO Solix w Olsztynie nie mają takiego programu albo nie wiedzą, że go mają... :smile:.... a miły i sympatyczny gość zajmujący się częściami był bardzo zdziwiony, że budy WRXa z Europy i z USA w zasadzie są takie same.... :smile: było to z rok temu....faktem jest, że jest to ASO z krótką ,,Subarową" przeszłością i takowym pewno też doświadczeniem....i ich głównym zajęciem jest sprzedaż nowych aut i ich serwisowanie na gwarancji. Jest to mały serwis ,,doklejony" do serwisu KIA.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

manijur ja też poproszę o ew. namiary na PW . Do ASO w Poznaniu wysłałem maila z kilkoma pytaniami ......... do dziś nie otrzymałem odpowiedzi.
to może na tym zakończmy dyskusje o obsłudze Klienta ;) a tak jak napisał emotorsport - prawda leży po środku ;)
Link to comment
Share on other sites

Maniur znów mi ciupiesz :) Ty jednak masz jakieś żale ukryte ... :razz:

 

Maniur jak długo czekałeś na odp na swojego maila dotyczącego części do Gt? dostałeś w ogóle odpowiedź?

 

Szanowny kliencie BIG Mc na każde maile odpowiadamy !, na jaki adres było wysyłanie zapytanie. Źyjemy wszyscy w czasach w ,których każdy wie co to spam. Jeśli coś nie przechodzi zadzwonić i spytać czy doszło. Mi zdarza się to również w współpracy nawet z stałymi znanymi adresami.

Link to comment
Share on other sites

Maniur jak długo czekałeś na odp na swojego maila dotyczącego części do Gt? dostałeś w ogóle odpowiedź?
SZACUNEK ;), odpowiedź dostałem na drugi dzień i były nawet ceny ;) ale do pełni szczęścia by brakowało info o dostępności ;) a zacytuję: "Ze wzglę du na rocznik samochodu nie jestem w stanie okreslić dostępności cześci" :idea: czyli może będą, a może nie, tylko po co mi wtedy te ceny ;) nie czepiam się i powtórzę co napisałem wcześniej: polecam Wasz serwis, bo macie podobno jeden z lepszych know how w kraju, ale do ideału Wam sporo brakuje ;) i szczerze powiem, że dopóki bym miał gwarancję - owszem ASO, ale później.... zabijacie cenami... (wiem, wiem, narzucane dla całej sieci itd) i znowu powtórzę: zniechęcacie pytaniem (niestety zazwyczaj sam BOSS o to pyta, czytaj Twój senior ;) ) "czy kupiony u nas?" Po co to ? skoro to podobno nic nie zmienia, to po co w ogóle to pytanie ? Klient czuje się jak ktoś drugiej kategorii :sad: a potem jeszcze dostaje zawału jak widzi kwotę do zapłaty :sad: no a żale ukryte mam, bo po tym jak mnie olaliście, a JM Auto wymieniło amora bez problemów, to i na kolejne przeglądy do nich jeździłem, bo skoro oni byli fair dla mnie to ja im dałem zarobić ;) Sprawiacie wrażenie, że Wam nie zależy, bo macie status monopolisty w okolicy, ale jak się okazuje jest w Poznaniu kilka firm ogarniających subaru i są tańsi ;) dla porównania: ile kosztuje w ASO przegląd w Imprezie WRX'06 EU przy 60tys km ? (oleje, płyny, klima)
Link to comment
Share on other sites

MAniu :) od dłuższego czasu na stronie głównej subaru.pl jest zakładka KOSZTY przeglądów, o którą walczyliśmy aby było równe dla wszystkich, tak senior się przyczynił aby tak było :)

 

http://www.subaru.pl/news2009n000054.html

 

Pytanie normalne , jesteśmy mała firmą subaru nie jest znowu tak dużo. Mamy własny lojalnościowy program dla naszych klientów , którzy zakupili autka u nas. Oni dali nam zarobić my im pomagamy, tyczy się to priorytetu w serwisie autek zastępczych , bonifikat itd... . Nie oznacza to wcale że innym klientom nie poświęcamy uwagi, chociażby jak to teraz ja robię. Sprawdzę jak wygląda z tą dostępnością. Dostaniesz maila w sprawie dostępności , jak tylko dostaniemy dokładną odpowiedź.

 

Karta subaru klub jest akceptowana , a ceny mamy z cennika zunifikowanego.

 

Staramy się oferować usługi nie dostępne nawet dla ogarniającyh i tak jak nikt nie mamy monopolu na wiedzę doceniamy fachową robotę , której mało na co mamy niezliczone przykłady.

Link to comment
Share on other sites

drogi PKocial proszę o informację ew. na PW jaki jest koszt podłączenia do komputera i zdjagnozowanie/kasowanie błędów (nic więcej). I dla mnie najważniejsze ponieważ jestem z poza Poznania ale często tam wpadam bez zapowiedzi - czy mogę na taką djagnozę przyjechać bez zapowiedzi tak poprostu z drogi?

maciek

Link to comment
Share on other sites

skąd w całym SIP taka ,,miłość" do US

 

bo są inne a nie to co niektórzy fanatycy stwierdznają że są takei same

 

lustreko z forka eu nie pasuje do us :evil: inne wtyczki

 

Niemniej roznice są

 

dokładnie.

 

nissan murano us od eu różnie się w ponad 300 elementach na niekorzyść US !

 

ale cena eu 250k a us 160k

 

a niby wyglądają tak samo a potem okazuje się, że tarcze mniejsze i itp.

 

w mojej opinii na rynek US idą auta okrojone, bo w us mają mniejsze wymagania, ale to tylko moja opinia podparta tylko kilkoma wybranymi autami.

 

co do tego co napisał

 

emotorsport,

 

i nagle pyta, czy do były zdejmowane: zderzak i lampy

 

częt osię tak zdarza, że trzeba odkecić A aby dostać się do B

 

tyle że czasem do A zostanie parę śrubek - i takie są moje doświadczenia zebrane z aso jak i niezależnych warsztatów. A potem, przecież my tego nie ruszaliśmy :evil:

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzę jak wygląda z tą dostępnością. Dostaniesz maila w sprawie dostępności , jak tylko dostaniemy dokładną odpowiedź.
dostałem :mrgreen:
Pytanie normalne ' date=' jesteśmy mała firmą subaru nie jest znowu tak dużo. Mamy własny lojalnościowy program dla naszych klientów , którzy zakupili autka u nas. Oni dali nam zarobić my im pomagamy, tyczy się to priorytetu w serwisie autek zastępczych , bonifikat itd... . Nie oznacza to wcale że innym klientom nie poświęcamy uwagi[/quote'] to trzeba jasno podkreślić po co delikwent jest o to pytany :!: bo wrażenie jest takie, że jak mówi "nie", to jest mniej ważny i zlewany :cry:
Link to comment
Share on other sites

emotorsport napisał/a:

skąd w całym SIP taka ,,miłość" do US

bo są inne a nie to co niektórzy fanatycy stwierdznają że są takei same

lustreko z forka eu nie pasuje do us :evil: inne wtyczki

 

zbytnio upraszczasz. nikt nie twierdzi, że są "takei same". przynajmniej jeszcze takiego nie spotkałem co by twierdził, że każda część z USSpeca będzie pasowała do EUSpeca jeśli to zarzucasz owym "fanatykom". Z drugiej strony jak jakieś części są takie same to są takie same i już. "Lustreka" nie są :grin: wystarczy sprawdzić numerki. To w kontekście Subaru, Murrano mnie nie interesuje. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...