Skocz do zawartości

Gdzie serwisowac Subaru Poznan, Wlkp. ????


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

zasady forum są takie, że można podać tylko ASO, czyli Kocar ;) ale dobrej opinii to oni nie mają, zwłaszcza jeśli chodzi o podejście i ceny. Sprawdź PW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spisz lepiej liczbę osób korzystających stale z naszych usług i ich ocenę zanim wypowiesz się apropos opini o serwisie , jakości usług , cenach które są zunifikowane w sieci , ofercie ...

 

zapraszam aby przekonać się samemu

 

Pzdr

Piotr Kociałkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spisz lepiej liczbę osób korzystających stale z naszych usług i ich ocenę zanim wypowiesz się apropos opini o serwisie , jakości usług , cenach które są zunifikowane w sieci , ofercie ...

 

zapraszam aby przekonać się samemu

Nie zamierzam robić nikomu PR'u czy się wymądrzać, ale skądś sobie niestety na taką opinię zapracowaliście i osobiście się o tym przekonałem :( (polecam poszukać w wątku "Pytania do Dyrekcji" mojego posta sprzed kilku lat odnośnie wymiany na gwarancji amortyzatora w WRX'06), a taka opinia to nie tylko moje odczucia - mógłbym wymienić masę znanych mi przypadków, różnych aut, różnych usterek i "przepychanek" moich znajomych właścicieli Subaru z Kocar'em :( Polecam generalnie Wasz serwis, ale pytanie na dzień dobry "Czy auto kupione u nas? " zwala z nóg i dość ewidentnie nastraja odpowiednio mechaników oraz przekłada się na ocenę serwisu :( takie realia... :???: Atom75 pojedź, przekonaj się sam ;) Szczerze życzę pozytywnego zaskoczenia i dołączenia do listy o której pisał Piotr ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam poszukać w wątku "Pytania do Dyrekcji" mojego posta sprzed kilku lat odnośnie wymiany na gwarancji amortyzatora w WRX'06),

O wymianie częsci na gwarancji decyduje importer a nie aso :idea:

Miejsce , kupna auta ma w tym wypadku istotne znaczenie....procedura jest albo standardowa albo trwa zdecydowanie dluzej.....

Atom75 pojedź, przekonaj się sam Szczerze życzę pozytywnego zaskoczenia i dołączenia do listy o której pisał Piotr

Zdecydowanie polecam :idea: poniewaz to jeden z bardziej doswiadczonych serwisow w Polsce :!: A jak sie zapytaja ...

"Czy auto kupione u nas?
....poprostu odpowiedz.. :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wymianie częsci na gwarancji decyduje importer a nie aso :idea:
może i tak, ale wpierw dostałem na maila "zapraszamy, zrobimy", a jak przyjechałem "1700pln - zamawiać ?" :shock:
to jeden z bardziej doswiadczonych serwisow w Polsce
zgodzę się' date=' ale podejścia do Klienta jeszcze muszą się nauczyć, bo jakoś inne ASO, co ciekawe, łącznie z Pańskim Panie Andrzeju wymieniło amortyzator (prawy tył) szybko i bezproblemowo (6mies później, lewy tył - JM Auto Wrocław), a Kocar jakoś nagle zaniemógł :idea: no to jak tu poważnie traktować miejscowe ASO, skoro wysyłają Klienta "na drzewo" lub do konkurencyjnego ASO położonego 150km dalej :?: odpowiedź jest bardzo prosta: BO NIE KUPIŁEM AUTA W KOCAR'ZE :!: ani nawet w SIP, chociaż to dla nich też średni argument... ([b']ukiman [/b] mógłby coś na świeżo na ten temat napisać ;) )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz juz nikt nie dojdzie jak to bylo :cool: ...a atom75 ma jechac 200km dalej :mrgreen: albo do mechanikow co cos tam słyszeli :?: ....zamiast do firmy ktora Subaru zna najlepiej :?: .....powie gdzie kupil i OK :mrgreen:

AK

ps.a czy drogo czy tanio...wystarczy zadzwonic i zapytac... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z całym szacunkiem Pan robi z cudzego klienta 'niemądrego człowieka'*, Panie Andrzeju, takim odpisaniem z przymrużeniem oka. Robi Pan z jego nieprzyjemnych doświadczeń jakieś mało ważne wymysły.

 

 

W innym ASO:

- po ile nadkole do Forestera?

- EU czy US ?

- EU.

- 200 zł, do US 1800 zł

(kwoty przybliżone, z pamięci)

 

później sprawdziłem w katalogu - taka sama część... WTF?

 

 

* głupka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi Pan z jego nieprzyjemnych doświadczeń jakieś mało ważne wymysły.

Tylko te doswiadczenia były ze dwa/trzy lata temu....no mozna ten problem z wym. gwarancyjna amortyzatora w wrx kupionym w D. ciagnac jeszcze ze trzy lata albo dziesiec...tylko po co :?: Dla mnie akurat liczy sie fachowosc i to polecam :idea: a nie jakies przepychanki kto ma zaplacic za amortyzator na gwarancji

AK

ps.jeżeli nadkole z wersji UE jest wg. Pana identyczne jak w wersji US to trzeba bylo kupic to tańsze i ryzyko , ze jakies otwory nie pasuja wziasc na siebie... :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps.jeżeli nadkole z wersji UE jest wg. Pana identyczne jak w wersji US to trzeba bylo kupic to tańsze i ryzyko , ze jakies otwory nie pasuja wziasc na siebie...

 

Andrzeju, z całym szacunkiem....WSZYSTKIE OTWORY PASUJĄ, nie wiem, skąd w całym SIP taka ,,miłość" do US....? w naszym ASO, w Olsztynie, jak kupowałem jakies graty do WRX 06, podałem VIN....i zonk......nie wchodził do systemu.....obłęd w oczach Pana od części....i nagłe pytanie: AMERYKA?.....nieeeeeeee, Francja........................ulga..............bo wie pan, do amerykańskich to my części nie mamy........eeeee? konsternacja......a co jest w nich innego.....AAAAAAAAAAA zupełnie inna buda, inne części, inne blachy......kto Wam naopowiadał takich bzdur?

To samo japońskie auto, z trochę łagodniej ustawionym zawieszeniem, z innymi światłami, z klamką do otwierania bagażnika od wewnątrz, i z gruba belką pod tylnym zderzakiem.....reszta ta sama......no może.....fotele z zagłówkami na chromowanych drutach zamiast zintegrowanych...(WRX), jesteś dla mnie GOŚĆ, ale nie daj się ogłupić.... :grin: SUBARU TO SUBARU, pzdr, E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że z pewnym niepokojem czytam ten wątek... Swoje Subaru kupiłem w sieci dystrybucji w NL tu też go serwisuję ale za kilka lat wracam do kraju, a że mieszkam mniej więcej w jednakowej odległości do Szczecina i Poznania w związku z tym,że Kocar akceptuje karty członków SIP zdecydowałem, że to własnie w Poznaniu będę serwisował Forestera. Tu sie dowiaduję, że na dzień dobry mogę zostać potraktowany jak klient gorszej kategorii no i mój Forester też... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że z pewnym niepokojem czytam ten wątek... Swoje Subaru kupiłem w sieci dystrybucji w NL tu też go serwisuję ale za kilka lat wracam do kraju, a że mieszkam mniej więcej w jednakowej odległości do Szczecina i Poznania w związku z tym,że Kocar akceptuje karty członków SIP zdecydowałem, że to własnie w Poznaniu będę serwisował Forestera. Tu sie dowiaduję, że na dzień dobry mogę zostać potraktowany jak klient gorszej kategorii no i mój Forester też... :cry:

 

nie przesadzaj i nie przejmuj się, codziennie jest obsługiwana w serwisach autoryzowanych jakaś ilość Subaraków, nie wiem, dziesiątki czy setki... i raz na jakiś czas wypływa jakiś ,,kwiatek", jak w każdej dziedzinie życia ktoś jest niezadowolony, bo albo jest po prostu malkontentem, lub jest to przypadek ,,Pan płaci i Pan wymaga" (- coraz częściej w PL - nowobogackie buractwo :smile: .....) albo komuś coś nie wyszło, bo po prostu każdy jest tylko człowiekiem, mechanik też, mimo że nie każdy wygląda :mrgreen: albo chyba jeszcze częściej ktoś kogoś nie lubi i w ten sposób, obgadując za plecami mści się...bo np.mechanik bzyknął klientowi brata :mrgreen: lub po prostu - bo cośmtamcośtam.... :lol: nie jesteśmy w stanie zweryfikować i objektywnie stwierdzić winy, bo każdy ma oczywiście rację.....a racja jest jak dupa - każdy ma swoją....a dyskusje i spory za pośrednictwem internetu są jakby to określić...średnio konkretne i mało bezpośrednie... :smile: net daje różnym osobnikom poczucie jakiejś dziwnej anonimowości, napełnia i ,,natycha" ich odwagą....i tego co napiszą, obsrywając kogoś, na ogół nie byliby w stanie powiedzieć otwarcie, w oczy... nie stoję w tym momencie po żadnej stronie, ale prawda nie zawsze jest pośrodku.... :twisted: często klientowi wydaje się coś innego, że został źle obsłużony, źle mu naprawiono, a zlecał zupełnie coś innego.... przykład: naprawa mechaniczna, bez żadnej ingerencji w nadwozie, klient odbiera auto bez zastrzeżeń, jeździ jakiś czas, i nagle pyta, czy do były zdejmowane: zderzak i lampy, bo są jakoś tak krzywo i niespecjalnie do siebie pasują.....po obejrzeniu ewidentnie widać, że albo ktoś lekko wjechał w to auto, albo klient sam dojechał gdzieś za blisko przy parkowaniu...ale nieeee, może to jednak w warsztacie zepsuli.... :mrgreen: albo przy oddawaniu auta do naprawy prosił, żeby jak najtaniej, a przy odbiorze był zdziwiony, że zrobiono tylko w ramach postawionego do dyspozycji budżetu, i nie zrobiono z jego grata nówki sprzęta.... :grin: a jak coś padło, okazuje się, że budżet był nieograniczony....tylko mechanik chciał po taniości....klientowi było obojętne ile kosztuje naprawa... :twisted: a potem najprościej obgadać serwis, bo jaki Polak przyzna się do własnej winy.... :mrgreen: Co oczywiście nie znaczy, że wszystkie warsztaty idealnie wszystko naprawią, jest kupa papraków i partaczy - cudotwórców, którzy potrafią wymienić w WRXie uszczelki pod głowicą bez wyciągania motoru.... :mrgreen: i są zdziwieni, że głowice powinno się planować, przecież na OKO widzą, że są proste... :mrgreen: a w innym warsztacie (nie ASO) , żeby nie przyznać się do winy, że spaprano naprawę drogiego motoru, stwierdzono, że z FMICA wyleciały BLASZKI i wpadły do turbiny rozwalając motor w STI.... :mrgreen::mrgreen::mrgreen: to już nie jest zwykłe papractwo, to już jest wyższy stopień wtajemniczenia - graniczący ze zwycięstwem nad prawami fizyki.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUBARU TO SUBARU

U mnie w aso maja jakis program ktory ustala co jest takie samo a co inne w wersach US. Poniewaz sporo aut z US jest u mnie naprawianych rowniez blacharsko to jakies doswiadczenie przyjmujacy zamowienie ma. Niektóre ceny (wg. cennika) do aut z us sa b. wysokie i na to aso nie ma wplywu (rowniez na czas realizacji) . Niemniej roznice są :idea: i zamawiajac częśc wg. VIN sprzedawca ma to robic wg. numeru katalogowego a nie wg. tego co mu sie wydaje (może bedzie pasowało :roll: )......owszem klient moze zamowic co chce ale powinien przyjac do wiadomosci , ze zwrot towaru jest niemozliwy.

AK

ps.emotorsport , pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUBARU TO SUBARU

U mnie w aso maja jakis program ktory ustala co jest takie samo a co inne w wersach US. Poniewaz sporo aut z US jest u mnie naprawianych rowniez blacharsko to jakies doswiadczenie przyjmujacy zamowienie ma. Niektóre ceny (wg. cennika) do aut z us sa b. wysokie i na to aso nie ma wplywu (rowniez na czas realizacji) . Niemniej roznice są :idea: i zamawiajac częśc wg. VIN sprzedawca ma to robic wg. numeru katalogowego a nie wg. tego co mu sie wydaje (może bedzie pasowało :roll: )......owszem klient moze zamowic co chce ale powinien przyjac do wiadomosci , ze zwrot towaru jest niemozliwy.

AK

ps.emotorsport , pozdrawiam :wink:

 

Andrzeju, czy wszystkie ASO są tak samo wyposażone przez Importera? Nie wyssałem sytuacji z palca, w naszym ASO Solix w Olsztynie nie mają takiego programu albo nie wiedzą, że go mają... :smile:.... a miły i sympatyczny gość zajmujący się częściami był bardzo zdziwiony, że budy WRXa z Europy i z USA w zasadzie są takie same.... :smile: było to z rok temu....faktem jest, że jest to ASO z krótką ,,Subarową" przeszłością i takowym pewno też doświadczeniem....i ich głównym zajęciem jest sprzedaż nowych aut i ich serwisowanie na gwarancji. Jest to mały serwis ,,doklejony" do serwisu KIA.... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manijur ja też poproszę o ew. namiary na PW . Do ASO w Poznaniu wysłałem maila z kilkoma pytaniami ......... do dziś nie otrzymałem odpowiedzi.
to może na tym zakończmy dyskusje o obsłudze Klienta ;) a tak jak napisał emotorsport - prawda leży po środku ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniur znów mi ciupiesz :) Ty jednak masz jakieś żale ukryte ... :razz:

 

Maniur jak długo czekałeś na odp na swojego maila dotyczącego części do Gt? dostałeś w ogóle odpowiedź?

 

Szanowny kliencie BIG Mc na każde maile odpowiadamy !, na jaki adres było wysyłanie zapytanie. Źyjemy wszyscy w czasach w ,których każdy wie co to spam. Jeśli coś nie przechodzi zadzwonić i spytać czy doszło. Mi zdarza się to również w współpracy nawet z stałymi znanymi adresami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniur jak długo czekałeś na odp na swojego maila dotyczącego części do Gt? dostałeś w ogóle odpowiedź?
SZACUNEK ;), odpowiedź dostałem na drugi dzień i były nawet ceny ;) ale do pełni szczęścia by brakowało info o dostępności ;) a zacytuję: "Ze wzglę du na rocznik samochodu nie jestem w stanie okreslić dostępności cześci" :idea: czyli może będą, a może nie, tylko po co mi wtedy te ceny ;) nie czepiam się i powtórzę co napisałem wcześniej: polecam Wasz serwis, bo macie podobno jeden z lepszych know how w kraju, ale do ideału Wam sporo brakuje ;) i szczerze powiem, że dopóki bym miał gwarancję - owszem ASO, ale później.... zabijacie cenami... (wiem, wiem, narzucane dla całej sieci itd) i znowu powtórzę: zniechęcacie pytaniem (niestety zazwyczaj sam BOSS o to pyta, czytaj Twój senior ;) ) "czy kupiony u nas?" Po co to ? skoro to podobno nic nie zmienia, to po co w ogóle to pytanie ? Klient czuje się jak ktoś drugiej kategorii :sad: a potem jeszcze dostaje zawału jak widzi kwotę do zapłaty :sad: no a żale ukryte mam, bo po tym jak mnie olaliście, a JM Auto wymieniło amora bez problemów, to i na kolejne przeglądy do nich jeździłem, bo skoro oni byli fair dla mnie to ja im dałem zarobić ;) Sprawiacie wrażenie, że Wam nie zależy, bo macie status monopolisty w okolicy, ale jak się okazuje jest w Poznaniu kilka firm ogarniających subaru i są tańsi ;) dla porównania: ile kosztuje w ASO przegląd w Imprezie WRX'06 EU przy 60tys km ? (oleje, płyny, klima)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAniu :) od dłuższego czasu na stronie głównej subaru.pl jest zakładka KOSZTY przeglądów, o którą walczyliśmy aby było równe dla wszystkich, tak senior się przyczynił aby tak było :)

 

http://www.subaru.pl/news2009n000054.html

 

Pytanie normalne , jesteśmy mała firmą subaru nie jest znowu tak dużo. Mamy własny lojalnościowy program dla naszych klientów , którzy zakupili autka u nas. Oni dali nam zarobić my im pomagamy, tyczy się to priorytetu w serwisie autek zastępczych , bonifikat itd... . Nie oznacza to wcale że innym klientom nie poświęcamy uwagi, chociażby jak to teraz ja robię. Sprawdzę jak wygląda z tą dostępnością. Dostaniesz maila w sprawie dostępności , jak tylko dostaniemy dokładną odpowiedź.

 

Karta subaru klub jest akceptowana , a ceny mamy z cennika zunifikowanego.

 

Staramy się oferować usługi nie dostępne nawet dla ogarniającyh i tak jak nikt nie mamy monopolu na wiedzę doceniamy fachową robotę , której mało na co mamy niezliczone przykłady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi PKocial proszę o informację ew. na PW jaki jest koszt podłączenia do komputera i zdjagnozowanie/kasowanie błędów (nic więcej). I dla mnie najważniejsze ponieważ jestem z poza Poznania ale często tam wpadam bez zapowiedzi - czy mogę na taką djagnozę przyjechać bez zapowiedzi tak poprostu z drogi?

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd w całym SIP taka ,,miłość" do US

 

bo są inne a nie to co niektórzy fanatycy stwierdznają że są takei same

 

lustreko z forka eu nie pasuje do us :evil: inne wtyczki

 

Niemniej roznice są

 

dokładnie.

 

nissan murano us od eu różnie się w ponad 300 elementach na niekorzyść US !

 

ale cena eu 250k a us 160k

 

a niby wyglądają tak samo a potem okazuje się, że tarcze mniejsze i itp.

 

w mojej opinii na rynek US idą auta okrojone, bo w us mają mniejsze wymagania, ale to tylko moja opinia podparta tylko kilkoma wybranymi autami.

 

co do tego co napisał

 

emotorsport,

 

i nagle pyta, czy do były zdejmowane: zderzak i lampy

 

częt osię tak zdarza, że trzeba odkecić A aby dostać się do B

 

tyle że czasem do A zostanie parę śrubek - i takie są moje doświadczenia zebrane z aso jak i niezależnych warsztatów. A potem, przecież my tego nie ruszaliśmy :evil:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę jak wygląda z tą dostępnością. Dostaniesz maila w sprawie dostępności , jak tylko dostaniemy dokładną odpowiedź.
dostałem :mrgreen:
Pytanie normalne ' date=' jesteśmy mała firmą subaru nie jest znowu tak dużo. Mamy własny lojalnościowy program dla naszych klientów , którzy zakupili autka u nas. Oni dali nam zarobić my im pomagamy, tyczy się to priorytetu w serwisie autek zastępczych , bonifikat itd... . Nie oznacza to wcale że innym klientom nie poświęcamy uwagi[/quote'] to trzeba jasno podkreślić po co delikwent jest o to pytany :!: bo wrażenie jest takie, że jak mówi "nie", to jest mniej ważny i zlewany :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emotorsport napisał/a:

skąd w całym SIP taka ,,miłość" do US

bo są inne a nie to co niektórzy fanatycy stwierdznają że są takei same

lustreko z forka eu nie pasuje do us :evil: inne wtyczki

 

zbytnio upraszczasz. nikt nie twierdzi, że są "takei same". przynajmniej jeszcze takiego nie spotkałem co by twierdził, że każda część z USSpeca będzie pasowała do EUSpeca jeśli to zarzucasz owym "fanatykom". Z drugiej strony jak jakieś części są takie same to są takie same i już. "Lustreka" nie są :grin: wystarczy sprawdzić numerki. To w kontekście Subaru, Murrano mnie nie interesuje. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...