saszynski Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Jakby mi chodziło stricte o oszczędności, to bym kupił np. Focusa TDCi, co pali 7 ropy, a nie GT, co pali 13 i to benzyny 98 bo po co świecić całym kompletem czterech żarówek, jak można odpalić tylko przednie diody to oszczedzasz czy nie oszczedzasz? które nie zużywają odbłyśników lamp :shock: :shock: :shock: :shock: to one sie zuzywaja :?: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 :shock: :shock: :shock: :shock: to one sie zuzywaja :?: :shock: :shock: :shock: W połączeniu z żarówkami typu "100W mega power xenon-like" podobno odparowują w błyskawicznym tempie, podobnie jak zasilająca je standardowa instalacja elektryczna A po X latach i normalne żarówki (+czas) spowodują zmatowienie odbłyśników - warsztaty 'metalizacja próżniowa' w końcu żyją i mają się chyba dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 A po X latach i normalne żarówki (+czas) spowodują zmatowienie odbłyśników widuje na co dzień kilkudziesięcioletnie auta i odbłyśniki sa jak nowe... jeszcze zmatowionych nie widziałem... chyba ze te parujące, ale poznasz to po żółtawo-zielonym zabarwieniu klosza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 ile to się rzeczy można tu dowiedzieć wohooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczek03 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 polecam światła dzienne Philips. Rozsądna cena i przede wszystkim znakomicie świecą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 karloszka, ja do mnie przylecisz to mozesz sie dowiedziec i nauczyc jeszcze wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 widuje na co dzień kilkudziesięcioletnie auta i odbłyśniki sa jak nowe... Może kwestia technologii wykonania? Kilka lat temu, kiedy miałem volvo '92, na forum volvowskim regularnie przewijał się temat regenerowania odbłyśników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 cóż za propozycja ale za mało konkretna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 karloszka, o konkretach to mozemy pogadac w 4 oczy (6, bo nosze okulary) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Panowie odbłyśniki się zużywają,koniec kropka.To że jedne szybciej a inne wolniej to inna sprawa.saszynski, myślisz że twoje odbłyśniki odbijają światło tak samo jak w latach swojej produkcji?,nie sądzę ale to wcale nie znaczy że odbijają źle,po prostu trochę gorzej niż w latach swej świetności.Nic nie jest wieczne.A tak na marginesie saszynski, to musimy się kiedyś spotkać i pobajdużyć,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się