bigban Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Witam. Czy ktoś z wawy miałby pozyczyc silencera albo miałby na zbyciu tłumik seryjny lub podobny do imprezy GT? Troche za głośno mi w trasie a i z przeglądem problem. Moze da sie jakis w srodek wspawac lub ostatni zmienic albo jak wspomnialem pozyczyc od kogos silencera na swieta Niestety nie wiem jaki mam tłumik koncowy bo bez oznaczen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Moze po prostu sprzedaj ten co masz i poszukaj jakiejs wiekszej puszki albo zamow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJK Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Jeszcze uwaga co do silencera. Wcześniej gdzieś na forum natknąłem się na opinię osoby która miała odczucia słabszej "góry" po założeniu silencera. Może i sobie to wbijam - bo faktycznie jest ciszej i może wpływać na odczucia ale w mojej subarze siedzi Blitz nur spec r - przed założeniem silencera łomot nieziemski ale przyspieszenia bardziej brutalne. Po założeniu silencera mam wrażenie że zamula w wyższym przedziale obrotów a przyspieszanie nie jest tak agresywne. Zastanawiam się nad tym czy zmniejszenie średnicy wylotu o połowę (bez silencera średnica ok. 10 cm, silencer ma rurkę ok. 5 cm.) nie powoduje ujemnych skutków w dostarczaniu mocy. Chyba będę celował w wymianę na cichszy zestaw bez silencera - dedykowany i strojony pod STI. Pzdr. DJK Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 eszcze uwaga co do silencera. Wcześniej gdzieś na forum natknąłem się na opinię osoby która miała odczucia słabszej "góry" po założeniu silencera.Może i sobie to wbijam - bo faktycznie jest ciszej i może wpływać na odczucia ale w mojej subarze siedzi Blitz nur spec r - przed założeniem silencera łomot nieziemski ale przyspieszenia bardziej brutalne. Po założeniu silencera mam wrażenie że zamula w wyższym przedziale obrotów a przyspieszanie nie jest tak agresywne. Zastanawiam się nad tym czy zmniejszenie średnicy wylotu o połowę (bez silencera średnica ok. 10 cm, silencer ma rurkę ok. 5 cm.) nie powoduje ujemnych skutków w dostarczaniu mocy. Może tak być tym bardziej, że silencery raczej tworzą taki próg dla spalin ponieważ to zwężenie zazwyczaj nie jest stożkowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Silencer oslabi gore, a prawdopodobnie poprawi dol (prawdopodobnie dla turbo, na pewno dla N/A). Nie ma raczej uniwersalnych silencerow. Moj lezy gdzies w garazu, jak masz wylot z wydechu wielkosci bardzo duzego grapefruita to moge Ci pozyczyc Mozna tez jezdzic w kasku albo ze stoperami Powaznie zas, najprosciej kupic cichszy wydech. Mozna tez kombinowac z EXUPem, teraz Porsche i kilka mu podobnych ma to zakladane zeby bylo ciszej w miejskiej jezdzie. Ja w przyszlym tygodniu bede testowal to w N/A zeby auto chcialo ruszyc na przelocie Ta sama maszynka, rozne zastosowania (u mnie pierowtne). Turbodziadkowi mam zas ochote puscic spaliny z WG screemerem (zainspirowali mnie wczoraj koledzy ze streetracingforum). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now