BartZ Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Powiedzcie proszę jak poznać co wyje z tyłu. Tzn. mam na myśli łożyska, dyfer, podpora wału... Ostatnio zaczęło coś wyć z tyłu, nie mogę zlokalizować strony, przy przyspieszaniu dźwięk narasta, po wrzuceniu luzu zostaje na tym samym poziomie, a ostatnio jeszcze się zwiększył... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 mi wyło dokładnie przy 110 podczas utrzymywanie prędkości i była to wina łożysk a przyczyną prawdopodobnie jeb... olej castrol bo na przeglądzie po 60k taki zalali i po tym się wykrzaczyło. Przed tym problemu brak. napraw tania nie była ale teraz jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 mi wyło dokładnie przy 110 podczas utrzymywanie prędkości i była to wina łożysk a przyczyną prawdopodobnie jeb... olej castrol bo na przeglądzie po 60k taki zalali i po tym się wykrzaczyło. Przed tym problemu brak. napraw tania nie była ale teraz jest ok No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było? U mnie wyło łożysko piasty . Nie zgaduj i nie zadawaj pytań , tylko wstaw na podnośnik . Na układzie przeniesienia napędu masz kilka łożysk i każde będzie powodować wycie . Układ i karoseria przenoszą dzwięki i nie ma co szukać przez internet . U mnie dostała się woda do piasty , bo na kilka godzin wpadłem w koleinę z wodą . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 jakiś castrol mineralny do dyfrów EPX 80W90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 jakiś castrol mineralny do dyfrów EPX 80W90 No widzisz, a ja mam już po raz drugi tym dyfer zalany (mam 97k km przejechane) i nic nie wyje... Jeśli oczywiście mówimy o tym samym OEM oleju :smile:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 to może nie olej :?: padło samo z siebie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 to może nie olej :?: padło samo z siebie? Ja dawno często na Metalmanię do Katowic jeździłem. Na Iron Maiden, itd. też chadzałem więc może być też tak, że nie słyszę, że wyje :smile:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
as1313 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Miałem tak samo jak IRAZU wyło strasznie. Wstaw na podnośnik i sprawa powinna być jasna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisek Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 U mnie wyły łożyska w dyfrze,do wymiany wszystkie 5 szt. Teraz zaczynaja o sobie przypominac 4 łożyska na wałkach zdawczych w "dupce" skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było? U mnie wyło łożysko piasty . Nie zgaduj i nie zadawaj pytań , tylko wstaw na podnośnik . Na układzie przeniesienia napędu masz kilka łożysk i każde będzie powodować wycie . Układ i karoseria przenoszą dzwięki i nie ma co szukać przez internet . U mnie dostała się woda do piasty , bo na kilka godzin wpadłem w koleinę z wodą . Spoko, spoko tylko czego mam szukać i co mam usłyszeć? Zdaję sobie sprawę, że wyjaśnianie zjawisk organoleptycznych na forum nie jest najlepszą metodą, ale poza sprawdzaniem luzu w łożyskach nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc byłbym wdzięczny za wskazówki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djet Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Jaki olej polecacie do dyfra bo też niedługo muszę wymienić :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyg Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 BartZ napisał: Spoko, spoko tylko czego mam szukać i co mam usłyszeć? Zdaję sobie sprawę, że wyjaśnianie zjawisk organoleptycznych na forum nie jest najlepszą metodą, ale poza sprawdzaniem luzu w łożyskach nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc byłbym wdzięczny za wskazówki... Autko na podnośnik /ok. 0,5 m/- cztery łapy w górze - Ty w środku. Włączasz bieg a spece słuchają, które łożysko. Wg mnie łożysko w piaście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 3, 2010 Author Share Posted April 3, 2010 ... Autko na podnośnik /ok. 0,5 m/- cztery łapy w górze - Ty w środku. Włączasz bieg a spece słuchają, które łożysko. Wg mnie łożysko w piaście. Done. Lewy tył, zdecydowanie. Wszystkim dzięki. :wink: Łożycho wymienione, znowu nastała błoga cisza... w pewnym sensie rzecz jasna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now