Jump to content

Wycie z tyłu


BartZ

Recommended Posts

Powiedzcie proszę jak poznać co wyje z tyłu. Tzn. mam na myśli łożyska, dyfer, podpora wału... Ostatnio zaczęło coś wyć z tyłu, nie mogę zlokalizować strony, przy przyspieszaniu dźwięk narasta, po wrzuceniu luzu zostaje na tym samym poziomie, a ostatnio jeszcze się zwiększył...

Link to comment
Share on other sites

mi wyło dokładnie przy 110 podczas utrzymywanie prędkości i była to wina łożysk a przyczyną prawdopodobnie jeb... olej castrol bo na przeglądzie po 60k taki zalali i po tym się wykrzaczyło. Przed tym problemu brak.

 

napraw tania nie była ale teraz jest ok

Link to comment
Share on other sites

mi wyło dokładnie przy 110 podczas utrzymywanie prędkości i była to wina łożysk a przyczyną prawdopodobnie jeb... olej castrol bo na przeglądzie po 60k taki zalali i po tym się wykrzaczyło. Przed tym problemu brak. napraw tania nie była ale teraz jest ok

No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było?

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było?

U mnie wyło łożysko piasty . Nie zgaduj i nie zadawaj pytań , tylko wstaw na podnośnik . Na układzie przeniesienia napędu masz kilka łożysk i każde będzie powodować wycie . Układ i karoseria przenoszą dzwięki i nie ma co szukać przez internet . U mnie dostała się woda do piasty , bo na kilka godzin wpadłem w koleinę z wodą .

Link to comment
Share on other sites

jakiś castrol mineralny do dyfrów EPX 80W90

 

No widzisz, a ja mam już po raz drugi tym dyfer zalany (mam 97k km przejechane) i nic nie wyje... Jeśli oczywiście mówimy o tym samym OEM oleju :smile:.

Link to comment
Share on other sites

to może nie olej :?: padło samo z siebie?

 

Ja dawno często na Metalmanię do Katowic jeździłem. Na Iron Maiden, itd. też chadzałem więc może być też tak, że nie słyszę, że wyje :smile:.

Link to comment
Share on other sites

No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było?

U mnie wyło łożysko piasty . Nie zgaduj i nie zadawaj pytań , tylko wstaw na podnośnik . Na układzie przeniesienia napędu masz kilka łożysk i każde będzie powodować wycie . Układ i karoseria przenoszą dzwięki i nie ma co szukać przez internet . U mnie dostała się woda do piasty , bo na kilka godzin wpadłem w koleinę z wodą .

Spoko, spoko tylko czego mam szukać i co mam usłyszeć? Zdaję sobie sprawę, że wyjaśnianie zjawisk organoleptycznych na forum nie jest najlepszą metodą, ale poza sprawdzaniem luzu w łożyskach nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc byłbym wdzięczny za wskazówki... :lol:

Link to comment
Share on other sites

BartZ napisał: Spoko, spoko tylko czego mam szukać i co mam usłyszeć? Zdaję sobie sprawę, że wyjaśnianie zjawisk organoleptycznych na forum nie jest najlepszą metodą, ale poza sprawdzaniem luzu w łożyskach nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc byłbym wdzięczny za wskazówki... :lol:

 

Autko na podnośnik /ok. 0,5 m/- cztery łapy w górze - Ty w środku. Włączasz bieg a spece słuchają, które łożysko. Wg mnie łożysko w piaście.

Link to comment
Share on other sites

... Autko na podnośnik /ok. 0,5 m/- cztery łapy w górze - Ty w środku. Włączasz bieg a spece słuchają, które łożysko. Wg mnie łożysko w piaście.

Done. Lewy tył, zdecydowanie.

Wszystkim dzięki. :wink:

 

Łożycho wymienione, znowu nastała błoga cisza... :mrgreen: w pewnym sensie rzecz jasna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...