BartZ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Powiedzcie proszę jak poznać co wyje z tyłu. Tzn. mam na myśli łożyska, dyfer, podpora wału... Ostatnio zaczęło coś wyć z tyłu, nie mogę zlokalizować strony, przy przyspieszaniu dźwięk narasta, po wrzuceniu luzu zostaje na tym samym poziomie, a ostatnio jeszcze się zwiększył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mi wyło dokładnie przy 110 podczas utrzymywanie prędkości i była to wina łożysk a przyczyną prawdopodobnie jeb... olej castrol bo na przeglądzie po 60k taki zalali i po tym się wykrzaczyło. Przed tym problemu brak. napraw tania nie była ale teraz jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mi wyło dokładnie przy 110 podczas utrzymywanie prędkości i była to wina łożysk a przyczyną prawdopodobnie jeb... olej castrol bo na przeglądzie po 60k taki zalali i po tym się wykrzaczyło. Przed tym problemu brak. napraw tania nie była ale teraz jest ok No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było? U mnie wyło łożysko piasty . Nie zgaduj i nie zadawaj pytań , tylko wstaw na podnośnik . Na układzie przeniesienia napędu masz kilka łożysk i każde będzie powodować wycie . Układ i karoseria przenoszą dzwięki i nie ma co szukać przez internet . U mnie dostała się woda do piasty , bo na kilka godzin wpadłem w koleinę z wodą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jakiś castrol mineralny do dyfrów EPX 80W90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jakiś castrol mineralny do dyfrów EPX 80W90 No widzisz, a ja mam już po raz drugi tym dyfer zalany (mam 97k km przejechane) i nic nie wyje... Jeśli oczywiście mówimy o tym samym OEM oleju :smile:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 to może nie olej :?: padło samo z siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 to może nie olej :?: padło samo z siebie? Ja dawno często na Metalmanię do Katowic jeździłem. Na Iron Maiden, itd. też chadzałem więc może być też tak, że nie słyszę, że wyje :smile:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Miałem tak samo jak IRAZU wyło strasznie. Wstaw na podnośnik i sprawa powinna być jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 U mnie wyły łożyska w dyfrze,do wymiany wszystkie 5 szt. Teraz zaczynaja o sobie przypominac 4 łożyska na wałkach zdawczych w "dupce" skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No właśnie, jakoś tak jest, że w okolicach tej prędkości wyje najbardziej. A propos oleju, to jak mniemam chodzi ci o tylny dyfer? Co to było? U mnie wyło łożysko piasty . Nie zgaduj i nie zadawaj pytań , tylko wstaw na podnośnik . Na układzie przeniesienia napędu masz kilka łożysk i każde będzie powodować wycie . Układ i karoseria przenoszą dzwięki i nie ma co szukać przez internet . U mnie dostała się woda do piasty , bo na kilka godzin wpadłem w koleinę z wodą . Spoko, spoko tylko czego mam szukać i co mam usłyszeć? Zdaję sobie sprawę, że wyjaśnianie zjawisk organoleptycznych na forum nie jest najlepszą metodą, ale poza sprawdzaniem luzu w łożyskach nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc byłbym wdzięczny za wskazówki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jaki olej polecacie do dyfra bo też niedługo muszę wymienić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 BartZ napisał: Spoko, spoko tylko czego mam szukać i co mam usłyszeć? Zdaję sobie sprawę, że wyjaśnianie zjawisk organoleptycznych na forum nie jest najlepszą metodą, ale poza sprawdzaniem luzu w łożyskach nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc byłbym wdzięczny za wskazówki... Autko na podnośnik /ok. 0,5 m/- cztery łapy w górze - Ty w środku. Włączasz bieg a spece słuchają, które łożysko. Wg mnie łożysko w piaście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 ... Autko na podnośnik /ok. 0,5 m/- cztery łapy w górze - Ty w środku. Włączasz bieg a spece słuchają, które łożysko. Wg mnie łożysko w piaście. Done. Lewy tył, zdecydowanie. Wszystkim dzięki. :wink: Łożycho wymienione, znowu nastała błoga cisza... w pewnym sensie rzecz jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się