Bunch Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 17 niektore compo wchodzi, podobnie jak Braid TCT napewno? ostatnio jakos temat mocno walkowalismy i okazalo sie ze na zestaw AP 355mm nie wchodzi zadna felga 17", inaczej sprawa wyglada przy hamulcu Nkowym - tutaj jest to mozliwe (mam u siebie wspomnianego przez Ciebie Braida) ja na 99% będę wrzucał do siebie to monstrum z Porschaka http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127383 o co kaman z tym BBK bo nie moge znalezc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 ja na 99% będę wrzucał do siebie to monstrum z Porschaka http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127383 o co kaman z tym BBK bo nie moge znalezc... Big Brake Kit w tym konkretnym topicu chodzi o zacisk z Cayenee (ktorys tam post z kolei, sa nawet fotki z malowania na zloto, potem z puszka Pepsi i porownaniem wielkosci klockow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Jak czesto:1. Zdarza Ci sie gasic plonace hamulce w swoim aucie? 2. Konczy Ci sie hamulec w czasie jazdy - pedal wpada w podloge i nie wstaje? 3. Koncza Ci sie nowe tarcze szybciej niz klocki? 4. Zuzywasz komplet klockow w mniej niz 2 tys. km? 5. Zmieniasz klocki na konkretne warunki pogodowe, np. DS3000+ na sucho, DS2500 na mokro? Odpowiedzi można się domyślić. Jedyne sytuacje, gdy coś takiego mi się zdarza, to wypady na Ring. Raz na rok . Po modyfikacjach planuję częściej odwiedzać Ułęż, ale - biorąc pod uwagę długość próby, oraz to, że ja po kółeczku muszę sam trochę odpocząć - pewnie on też nie jest straszny seryjnym hamulcom. Masz pomuka 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Przemeq, robisz luks, ultra, hiper furę. No po prostu nie wypada żebyś nie wszedł w jakieś kawiorowe AP racing. Bierz AP i będzie Pan zadowolony. Źle Cię najudzałem żebyś kupił Legasia, źle ? Moim, absolutnie nieskromnym, zdaniem bardzo ładnie Ci doradziłem Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 no zwyczajnie slabo hamuja , zwlaszcza z predkosci ponad 150 nie zgrzalem ich co prawda ale do tej mocy przydalo by sie juz cos mocniejszego tym bardziej ze audi ma zwykly zeliwny zacisk jednotloczkowy na zwyklych klockach i tarcza ate+ nadwaga 200 Kg w stosunku do STI.W hamowaniu roznica bardzo duza. Serie heble w STI sa bardzo dobre jak u ciebie cos nie halo to zmien klocki i mocniej naciskaj na pedal hamulca bo STI to nie delikatne A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Źle Cię najudzałem żebyś kupił Legasia, źle ? Moim, absolutnie nieskromnym, zdaniem bardzo ładnie Ci doradziłem Ano dobrze. Tylko nie mówiłeś, że włożę w niego ponad drugie tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Panowie Warszawiacy, jak chcecie, to mam Racelogica, więc przed po zmianach możemy zmierzyć drogę hamowania np ze 140km/h (żeby nie było za łatwo) i wtedy będzie wszystko jasne. Na końcową drogę hamowania i tak największy wpływ będą miały opony. W moim seryjnym S5 mam drogę hamowania 35m (opona 245/40/18), a w WRXie z klockami DS2500 i na oponach R888 225/45/17 ledwo robię 38m. I żeby nie było - ABS chodzi jak głupi, więc nie jest to kwestia zbyt małego 'docisku' klocka na tarczę, ani zbyt małej pojemności cieplnej tarczy (co przy jednorazowym hamowaniu i tak nie ma znaczenia). Po prostu opona 225 więcej nie daje rady. W S5 mam 1.2G na hamowaniu, a w WRX 1.1G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Wiesz, może to także być różnica między ABS-ami z 2002 i 2010... Trochę technika jednak poszła do przodu w międzyczasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 No i tu jest mowa o hamulcach z STI, a nie z WRX-a. No chyba, że masz przeszczepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 No i tu jest mowa o hamulcach z STI, a nie z WRX-a. No chyba, że masz przeszczepa. Co ci da większy hamulec jeżeli ograniczeniem jest ABS lub opony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mogę mówić tylko o sobie, więc na tych samych oponach odczuwam wyraźną poprawę w hamowaniu przy dużych prędkościach WRX vs STI. ABS mam wyłączony. Poza tym aspekt opony można odczuć dopiero w momencie kiedy traci ona przyczepność w trakcie hamowania, a dokładniej czy wcześniej lub później. Dotąd miałem tylko raz taką awarię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 To znaczy że za słabo hamujesz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Kto hamuje ten przegrywa... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nie słyszałem takiego powiedzenia :roll: Słyszałem natomiast, że jak nie hamujesz na wejściu w zakręt, to znaczy że za wolno się w niego ładujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 . W S5 mam 1.2G na hamowaniu, a w WRX 1.1G. wylacz ABS (wywal bezpiecznik) w jednym i drugim aucie i dopiero porownaj WRX wazy 300-400kg mniej, R888 na suchym ma napewno lepsza przyczepnosc mysle ze wynik bedzie ciekawy Słyszałem natomiast, że jak nie hamujesz na wejściu w zakręt, to znaczy że za wolno się w niego ładujesz tez tak slyszalem wiec to chyba prawda 8) drugim plusem jest to ze mniej przodem wynosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 wylacz ABS (wywal bezpiecznik) w jednym i drugim aucie i dopiero porownaj I jeszcze wyciągnij odpowiednie wnioski z takiego hamowania ;-) . Jaki wniosek wyciągnąć, jeśli np. w takich warunkach Audi zatrzyma się szybciej? Albo odwrotnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Moim zdaniem wszelkie 'wrażenia' mogą być bardzo mylne przy ocenie skuteczności hamulców. Jedyne sposób aby to sprawdzić to pomiar odległości. PS. S5 waży tylko 1630kg - raptem 231kg więcej niż WRX, będący w porównaniu śmietnikiem na kołach. Tak więc nie róbcie tu z S5 nie wiadomo jakiego spaślaka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 200 kg to bardzo, bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 200 kg to bardzo, bardzo dużo. Dużo w porównaniu do czego ? Nie zapominaj, że to duży, luksusowo wyposażony samochód z silnikiem V8 i napędem 4x4, a nie śmietnik na kołach z 4 cylindrowym, 2-litrowym silnikiem (Impreza). Jeżeli chodzi o samochody V8 4x4, to ciężko chyba będzie znaleźć lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 PS. S5 waży tylko 1630kg quote] gdzies podawali ze nowe S4 z lekkim silkiemi V6 3.0T wazy 1780kg skad taka niska waga w twoim S5 z ciezkim silnikiem V8? jest z alu zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 PS. S5 waży tylko 1630kg quote] gdzies podawali ze nowe S4 z lekkim silkiemi V6 3.0T wazy 1780kg skad taka niska waga w twoim S5 z ciezkim silnikiem V8? jest z alu zrobione? Mój RS4 , który jest dopakowany chyba wszystkim co możliwe i jest kombi waży 1710kg i to mi sie czasami wydaje że jest za ciężki :roll:, ale o hamulcach w nim mam jak najlepsze zdanie 8) i chciałbym żeby tak STI hamował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Mój RS4 , który jest dopakowany chyba wszystkim co możliwe i jest kombi waży 1710kg i to mi sie czasami wydaje że jest za ciężki :roll: ale twoj to mniejsza buda B7, ten obecny urósł i przytul (przynajmniej powinien ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ale twoj to mniejsza buda B7, ten obecny Czy mam rozumieć, że Pan Carfit jeździ jakimś starym modelem? Łeeee - myślałem że to jakiś fajny wóz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 gdzies podawali ze nowe S4 z lekkim silkiemi V6 3.0T wazy 1780kg skad taka niska waga w twoim S5 z ciezkim silnikiem V8? jest z alu zrobione? Ja mam w instrukcji obsługi jak wół napisane: Waga 1640kg. Natomiast jak byłem ważyć auto, to waga pokazała 1630kg - 10kg mniej. Może miałem mniej paliwa w baku, nie wiem. W każdym bądź razie są to dane sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ja mam w instrukcji obsługi jak wół napisane: Waga 1640kg. Natomiast jak byłem ważyć auto, to waga pokazała 1630kg - 10kg mniej. Może miałem mniej paliwa w baku, nie wiem. W każdym bądź razie są to dane sprawdzone. widze postep u Audi bo tak duze auto z full wypasem i wielkim V8 jest tylko jakies 100kg ciezsze od lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się