Roman Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Tak jak w temacie. Czy coś się stanie z napędem jeśli sobie założę tako oponkę która ma więcej mięska o 3mm. Dzięki za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dv24v Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Nic. Mozliwe, ze nawet tego nie odczujesz :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Tak jak w temacie. Czy coś się stanie z napędem jeśli sobie założę tako oponkę która ma więcej mięska o 3mm. Zależy do jakiego samochodu i na jaką oś . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dv24v Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Do Moskwicza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Do Moskwicza No to jak do moskwicza to nie wiem - nigdy nie miałem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Tak jak w temacie. Czy coś się stanie z napędem jeśli sobie założę tako oponkę która ma więcej mięska o 3mm. Dzięki za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam zaloz ja na lewy przod (przednie lewe kolo) i bedzie ok :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted March 31, 2010 Author Share Posted March 31, 2010 Zależy do jakiego samochodu i na jaką oś . Samochód to subaru Legacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
p@dre Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 zaloz ja na lewy przod (przednie lewe kolo) i bedzie ok :smile: w razie wątpliwości ... chodzi o to koło które masz z prawej strony gdy staniesz i otworzysz maskę Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 zaloz ja na lewy przod (przednie lewe kolo) i bedzie ok :smile: w razie wątpliwości ... chodzi o to koło które masz z prawej strony gdy staniesz i otworzysz maskę dokladnie tak wg. moich obserwacji, wlasnie ta opona zuzywa sie najszybciej :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Samochód to subaru Legacy Zadałem kiedyś podobne pytanie Działowi Technicznemu . Dostałem odpowiedż , że nie powinno się nic stać . Pilnuj za to ciśnień w oponach . Radzę założyć tę oponę na prawy przód , bo tam najszybciej się zużywa . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 zaloz ja na lewy przod Radzę założyć tę oponę na prawy przód Będziesz już wiedział Roman :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Będziesz już wiedział Roman :razz: I bedziesz wiedział komu dać po pomuku - daj obu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted March 31, 2010 Author Share Posted March 31, 2010 I już wszystko jasne pomuki rozdane :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
p@dre Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 IRAZU wiedziałem, że namieszasz ale .. reasumując: - z opinii wyczytanych na forum wynika, że założenie jednej nowej gumki na przednią oś nie grozi żadnym uszkodzeniem napędu... mam tu na myśli niewielką różnicę w zużyciu bieżnika pomiędzy pozostałymi oponami Roman (u Ciebie 3mm) a nie np 11mm :wink: sam byłem w podobnej sytuacji gdy na pie#%$#$@#%$@ pseudo autostradzie w okolicach Brna rozwaliłem jedną oponę, pozostałe miały przebieg +/- 5kkm - co do osi, większość jest zgodna - przednia - co do strony pojawiają się pewne wątpliwości :shock: jak domniemam spowodowane faktem, że zużywa się bardziej ta strona bardziej dociążona ... więc jeśli głownie jeździsz sam to założyć powinieneś od strony kierowcy eddie_gt4... jeśli z "pilotem" i to cięższym od Ciebie ... to zakładaj z drugiej strony IRAZU merci :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 IRAZU wiedziałem, że namieszasz Wcale nie . Prawa przednia jedzie po najgorszej nawierzchni . Jedzie po studzienkach , kamieniach i wyrwach pozimowych . Przy krawężniku leżą różne przedmioty ; kamyki , śrubki i nakrętki . Poza miastem , często tym kołem trafiamy na uszkodzone krawędzie asfaltu i ta opona często ulega uszkodzeniu - takie mam doświadczenia . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted March 31, 2010 Author Share Posted March 31, 2010 Wcale nie . Prawa przednia jedzie po najgorszej nawierzchni . Jedzie po studzienkach , kamieniach i wyrwach pozimowych . Przy krawężniku leżą różne przedmioty ; kamyki , śrubki i nakrętki . Poza miastem , często tym kołem trafiamy na uszkodzone krawędzie asfaltu i ta opona często ulega uszkodzeniu - takie mam doświadczenia . Zapomniałeś dodać że też zdarzają się wystające druty z asfaltu. Takie tam pamiątki drogowców robiących asfalcik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Wcale nie . Prawa przednia jedzie po najgorszej nawierzchni . Jedzie po studzienkach , kamieniach i wyrwach pozimowych . Przy krawężniku leżą różne przedmioty ; kamyki , śrubki i nakrętki . Poza miastem , często tym kołem trafiamy na uszkodzone krawędzie asfaltu i ta opona często ulega uszkodzeniu U mnie z kolei najwięcej uszkodzeń i niespodzianek mają koła tylne. Za każdym razem gdy sezonowo zmieniam opony robię przegląd pod tym kątem to właśnie z tylnych wyjmuję: szkiełka, kamyczki, jakieś druciki, raz cierń z żywopłotu jak mniemam, zeszlifowane podkładki, itd. nie mówiąc o uszkodzeniach typu ubytki / nacięcia gumy. W przednich jest tego znacznie mniej ale to tylko moje subiektywne doświadczenie związane ze specyfiką zamieszkiwania w miejscu otoczonym przez inwestycje drogowe w związku z Euro 2012 :smile:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now