Roman Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Tak jak w temacie. Czy coś się stanie z napędem jeśli sobie założę tako oponkę która ma więcej mięska o 3mm. Dzięki za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Nic. Mozliwe, ze nawet tego nie odczujesz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Tak jak w temacie. Czy coś się stanie z napędem jeśli sobie założę tako oponkę która ma więcej mięska o 3mm. Zależy do jakiego samochodu i na jaką oś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Do Moskwicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Do Moskwicza No to jak do moskwicza to nie wiem - nigdy nie miałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Tak jak w temacie. Czy coś się stanie z napędem jeśli sobie założę tako oponkę która ma więcej mięska o 3mm. Dzięki za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam zaloz ja na lewy przod (przednie lewe kolo) i bedzie ok :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Zależy do jakiego samochodu i na jaką oś . Samochód to subaru Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 zaloz ja na lewy przod (przednie lewe kolo) i bedzie ok :smile: w razie wątpliwości ... chodzi o to koło które masz z prawej strony gdy staniesz i otworzysz maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 zaloz ja na lewy przod (przednie lewe kolo) i bedzie ok :smile: w razie wątpliwości ... chodzi o to koło które masz z prawej strony gdy staniesz i otworzysz maskę dokladnie tak wg. moich obserwacji, wlasnie ta opona zuzywa sie najszybciej :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Samochód to subaru Legacy Zadałem kiedyś podobne pytanie Działowi Technicznemu . Dostałem odpowiedż , że nie powinno się nic stać . Pilnuj za to ciśnień w oponach . Radzę założyć tę oponę na prawy przód , bo tam najszybciej się zużywa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 zaloz ja na lewy przod Radzę założyć tę oponę na prawy przód Będziesz już wiedział Roman :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Będziesz już wiedział Roman :razz: I bedziesz wiedział komu dać po pomuku - daj obu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 I już wszystko jasne pomuki rozdane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 IRAZU wiedziałem, że namieszasz ale .. reasumując: - z opinii wyczytanych na forum wynika, że założenie jednej nowej gumki na przednią oś nie grozi żadnym uszkodzeniem napędu... mam tu na myśli niewielką różnicę w zużyciu bieżnika pomiędzy pozostałymi oponami Roman (u Ciebie 3mm) a nie np 11mm :wink: sam byłem w podobnej sytuacji gdy na pie#%$#$@#%$@ pseudo autostradzie w okolicach Brna rozwaliłem jedną oponę, pozostałe miały przebieg +/- 5kkm - co do osi, większość jest zgodna - przednia - co do strony pojawiają się pewne wątpliwości :shock: jak domniemam spowodowane faktem, że zużywa się bardziej ta strona bardziej dociążona ... więc jeśli głownie jeździsz sam to założyć powinieneś od strony kierowcy eddie_gt4... jeśli z "pilotem" i to cięższym od Ciebie ... to zakładaj z drugiej strony IRAZU merci :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 IRAZU wiedziałem, że namieszasz Wcale nie . Prawa przednia jedzie po najgorszej nawierzchni . Jedzie po studzienkach , kamieniach i wyrwach pozimowych . Przy krawężniku leżą różne przedmioty ; kamyki , śrubki i nakrętki . Poza miastem , często tym kołem trafiamy na uszkodzone krawędzie asfaltu i ta opona często ulega uszkodzeniu - takie mam doświadczenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Wcale nie . Prawa przednia jedzie po najgorszej nawierzchni . Jedzie po studzienkach , kamieniach i wyrwach pozimowych . Przy krawężniku leżą różne przedmioty ; kamyki , śrubki i nakrętki . Poza miastem , często tym kołem trafiamy na uszkodzone krawędzie asfaltu i ta opona często ulega uszkodzeniu - takie mam doświadczenia . Zapomniałeś dodać że też zdarzają się wystające druty z asfaltu. Takie tam pamiątki drogowców robiących asfalcik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Wcale nie . Prawa przednia jedzie po najgorszej nawierzchni . Jedzie po studzienkach , kamieniach i wyrwach pozimowych . Przy krawężniku leżą różne przedmioty ; kamyki , śrubki i nakrętki . Poza miastem , często tym kołem trafiamy na uszkodzone krawędzie asfaltu i ta opona często ulega uszkodzeniu U mnie z kolei najwięcej uszkodzeń i niespodzianek mają koła tylne. Za każdym razem gdy sezonowo zmieniam opony robię przegląd pod tym kątem to właśnie z tylnych wyjmuję: szkiełka, kamyczki, jakieś druciki, raz cierń z żywopłotu jak mniemam, zeszlifowane podkładki, itd. nie mówiąc o uszkodzeniach typu ubytki / nacięcia gumy. W przednich jest tego znacznie mniej ale to tylko moje subiektywne doświadczenie związane ze specyfiką zamieszkiwania w miejscu otoczonym przez inwestycje drogowe w związku z Euro 2012 :smile:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się