ape Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 a tam, przeżywacie jak żaby okres, ma syczeć i tyle.Subaru jest po to, żeby dawało radochę, a nie do oszczędzania Tego nikt nie kwestionuje. Mam natomiast wrażenie, że tutaj jest dyskusja jak to zrobić z sensem i bez negatywnego wpływu na auto. Sam jestem ciekawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Przy okazji odpowiedniej tematyki i ja zapytam o cos W "spadku" po poprzednim właścicielu auta (pozdrawiam!) dostałem juz zamontowany taki oto zaworek (blitz): Czy to jest zawór hybrydowy? Z boku widac, ze ma doczepiony przewód (powrotny??). Z autem nie ma problemów, robi "pssssst" (ktore zaczyna mnie powoli irytować), ale jak czytam niektore informacje z tego wątku to mysle o wymianie na oryginał, który tez gdzies tam w szafie leży. Ten wtedy pojdzie na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 z tego zdjecia widac ze to nie jest hybryda. ten przewod to podcisnienie. mam u siebie DV z STi wiec jak Cie bardzo meczy mozemy porozmawiac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ktoś zna taka zabaweczke? Interesują mnie opinie fachowców Zawór upustowy (blow off) firmy HKS SSQV3D - uniwersalny. Najnowsza, trzecia generacja blow offa wyposażona w system Boost Drive Controller, pozwalający na zmianę charakterystyki pracy zaworu bezpośrednio z kabiny kierowcy za pomocą prostego w obsłudze pilota. Zawór uruchamia się w zależności od wartości położenia przepustnicy którą można dopasować do charakterystyki silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 wg mnie można to zrobić bez żadnego ale i bez żadnej szody dla silnika wystarczy drugi obwód z blowem zasilanym co2 checz kogoś "postraszyć na światłach, to otwierasz elektrozawór i elektroniczny czujnik ciśnienia w układzie otwiera i zamyka sterowanie blowa. Gazu w małej butli starczy na hoho i jeszcze trochę psykania zdrowo fajnie i można wylączyć kiedy się chce można założyć nawet do aut bez turbo bo wystarczy mierzyć wartość podciśnienia czyli trzeba butla co2 elektrozawór "kondensator" drugi elektrozawór byle jaki blow off zawory muszą działać na przemiennie aby blow nie syczał cały czas. trzeba zrobić prosty sterownik współpracujący z czujnikiem podciśnienia mój patent: wszelkie prawa zastrzerzone aby było jasne Forumowicz Kropkowicz to potrafi zrobić to jedna lewą ręką Kropkowicz 50% zysków dla mnie 8) a syczy jak chcecie, jak długo chcecie, jak ma być czuły i jak głośny itd. i silnik się cieszy i ucho się cieszy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 AdaSch, też tak masz :?: chodź to, nie do końca odpowiedz jaką chciałem usłyszeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 nie mam, żona się nie zgadza. Ale to jest rozwiązanie które jest idealne dla zdrowia silnika. Cel - psykanie jak to jest zrobione to nie ma znaczenia bo i tak psyczy co2 jest tanie. Guzikiem uruchamiasz sterownik i psyczy. 0 problemów. ew potencjometr z czułością od jakich rpm puszczonych ma psyczeć jest to ściśle związane z podciśnieniem w dolocie. Bardzo łatwo coś takiego zrobić. trzeba mieć pojęcie o elektronice aby zrobić prosty sterownik. każdy student elektroniki (chyba, że mama mu kazała bo takich też nam) to potrafi plus samouki. Wystarczy nawet prosta "51" lub "pic". co do kondensatora to przeba policzyć ile blow potrzeluje litrów powietrza eby psyknął - wg mne niewiele kiedy otwiera się pierwszy zawór, wyrównują się ciśnienia, zamyka się pierwszy zawor otwiera drugi i zdrugiego np 0,5 robi psss bo jest pod ciśnieniem np 3 atm. zawsze można zastosować ew reduktor. to już tylko szczegóły techniczne, łatwe do rozwiązania za pomocą testów Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 to i tak nie dla mnie robota by była chodź wiele osób jeździ z BOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i3790006776.html czy warto brac sie cos takiego dla efektow dzwiekowych? przyznam, ze podoba mi sie bardzo odglos parskania subarynki dzieki temu "gadzeowi" tutaj: dzwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 orientuje sie ktos jak wspolgra "blow" w zagazowanym Forku? pytanie do doswiadczonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 orientuje sie ktos jak wspolgra "blow" w zagazowanym Forku? pytanie do doswiadczonych Rodzaj paliwa dla "psykacza" nie ma znaczenia,natomiast jakość wykonania i regulacja takiego zaworu,znaczenie ma już spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 orientuje sie ktos jak wspolgra "blow" w zagazowanym Forku? pytanie do doswiadczonych Rodzaj paliwa dla "psykacza" nie ma znaczenia,natomiast jakość wykonania i regulacja takiego zaworu,znaczenie ma już spore. Rozumiem. Dzieki wielkie. Oczywiscie mowa o jakims dobrym rozwiazaniu i montazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saaver Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 ponawiam temat Panowie i Panie nie pytam o racjonalizm i sens montażu upustowego blow off więc poszukuje i che nabyć taki zawór co robi psssss do Forestera SF 2.0 Sturbo EJ 205 polift ma ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 jest dział do takich pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 (edytowane) Polecam pro perfekt z budgoszczy. Polska firma i znana z dobrej roboty. Ja jezdze na takim pasuje plug and play bez zadnych przerobek czy kombinacji. Do stajesz tez do niego druga sprezyne (twardsza) i ja dokupilem smar za 5zl osobiscie polecam. Nie ma marchewek ani nie gasnie. Ogolnie zero zmian w pracy silnika. http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i7304614386.html?reco_id=30cbd6fd-5d97-11e8-b1da-246e9677f348&ars_rule_id=201 Edytowane 10 Lipca 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 W dniu 10.07.2018 o 09:21, klev napisał: Polecam pro perfekt z budgoszczy. Polska firma i znana z dobrej roboty. Ja jezdze na takim pasuje plug and play bez zadnych przerobek czy kombinacji. Do stajesz tez do niego druga sprezyne (twardsza) i ja dokupilem smar za 5zl osobiscie polecam. Nie ma marchewek ani nie gasnie. Ogolnie zero zmian w pracy silnika. http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i7304614386.html?reco_id=30cbd6fd-5d97-11e8-b1da-246e9677f348&ars_rule_id=201 napisz cos wiecej... może jakies wideo ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Moze nagram filmik po powrocie z urlopu. Obecnie forek czeka na lotnisku we wrocku a ja grzeje dupke na sycylii. A co bych cicial wiecej wiedziec niz to co napisalem hehe ? Wymiana plug and play. Nic sie nie zmienilo po za PTSSS teraz na trase z mazur do wrocka (550km) zmienilem sprezyne na twardsza to troche bardziej turbo musi cisnienia napompowac zeby syczal i troche ciszej to robi przy okazji przeczyscilem i przemarowalem. Na miekszej to przy zwyklej jezdzie i zmianie biegow posykiwal a teraz trzeba troche go przydeptac Edytowane 12 Lipca 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się