Skocz do zawartości

blow off


sharick

Rekomendowane odpowiedzi

a tam, przeżywacie jak żaby okres, ma syczeć i tyle.

Subaru jest po to, żeby dawało radochę, a nie do oszczędzania

Tego nikt nie kwestionuje. Mam natomiast wrażenie, że tutaj jest dyskusja jak to zrobić z sensem i bez negatywnego wpływu na auto. Sam jestem ciekawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Przy okazji odpowiedniej tematyki i ja zapytam o cos :)

 

W "spadku" po poprzednim właścicielu auta (pozdrawiam!) dostałem juz zamontowany taki oto zaworek (blitz):

 

blitz.JPG

 

Czy to jest zawór hybrydowy?

Z boku widac, ze ma doczepiony przewód (powrotny??).

 

Z autem nie ma problemów, robi "pssssst" (ktore zaczyna mnie powoli irytować), ale jak czytam niektore informacje z tego wątku to mysle o wymianie na oryginał, który tez gdzies tam w szafie leży. Ten wtedy pojdzie na sprzedaż ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zna taka zabaweczke? Interesują mnie opinie fachowców :mrgreen:

 

Zawór upustowy (blow off) firmy HKS SSQV3D - uniwersalny.

Najnowsza, trzecia generacja blow offa wyposażona w system Boost Drive Controller, pozwalający na zmianę charakterystyki pracy zaworu bezpośrednio z kabiny kierowcy za pomocą prostego w obsłudze pilota. Zawór uruchamia się w zależności od wartości położenia przepustnicy którą można dopasować do charakterystyki silnika.

 

20237073.th.jpg

202370731.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie można to zrobić bez żadnego ale i bez żadnej szody dla silnika

 

wystarczy drugi obwód z blowem zasilanym co2 :mrgreen:

 

checz kogoś "postraszyć na światłach, to otwierasz elektrozawór i elektroniczny czujnik ciśnienia w układzie otwiera i zamyka sterowanie blowa. Gazu w małej butli starczy na hoho i jeszcze trochę psykania

 

zdrowo fajnie i można wylączyć kiedy się chce

 

można założyć nawet do aut bez turbo bo wystarczy mierzyć wartość podciśnienia

 

czyli trzeba

 

butla co2 elektrozawór "kondensator" drugi elektrozawór byle jaki blow off

 

zawory muszą działać na przemiennie aby blow nie syczał cały czas.

 

trzeba zrobić prosty sterownik współpracujący z czujnikiem podciśnienia

 

mój patent: wszelkie prawa zastrzerzone aby było jasne :mrgreen:

 

Forumowicz Kropkowicz to potrafi zrobić to jedna lewą ręką

 

Kropkowicz 50% zysków dla mnie 8)

 

a syczy jak chcecie, jak długo chcecie, jak ma być czuły i jak głośny itd.

 

i silnik się cieszy i ucho się cieszy :twisted:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam, żona się nie zgadza. Ale to jest rozwiązanie które jest idealne dla zdrowia silnika.

 

Cel - psykanie

 

jak to jest zrobione to nie ma znaczenia bo i tak psyczy

 

co2 jest tanie. Guzikiem uruchamiasz sterownik i psyczy.

 

0 problemów.

 

ew potencjometr z czułością od jakich rpm puszczonych ma psyczeć

 

jest to ściśle związane z podciśnieniem w dolocie. Bardzo łatwo coś takiego zrobić.

 

trzeba mieć pojęcie o elektronice aby zrobić prosty sterownik. każdy student elektroniki (chyba, że mama mu kazała bo takich też nam) to potrafi plus samouki. Wystarczy nawet prosta "51" lub "pic".

 

co do kondensatora to przeba policzyć ile blow potrzeluje litrów powietrza eby psyknął - wg mne niewiele

 

kiedy otwiera się pierwszy zawór, wyrównują się ciśnienia, zamyka się pierwszy zawor otwiera drugi i zdrugiego np 0,5 robi psss bo jest pod ciśnieniem np 3 atm.

 

zawsze można zastosować ew reduktor. to już tylko szczegóły techniczne, łatwe do rozwiązania za pomocą testów

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 7 miesięcy temu...

 

orientuje sie ktos jak wspolgra "blow" w zagazowanym Forku? pytanie do doswiadczonych  ;)

Rodzaj paliwa dla "psykacza" nie ma znaczenia,natomiast jakość wykonania i regulacja takiego zaworu,znaczenie ma już spore.

 

Rozumiem. Dzieki wielkie. Oczywiscie mowa o jakims dobrym rozwiazaniu i montazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

ponawiam temat Panowie i Panie :)

nie pytam o racjonalizm i sens montażu upustowego blow off

 

więc poszukuje i che nabyć taki zawór co robi psssss:yahoo: do Forestera SF 2.0 Sturbo EJ 205 polift

 

ma ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam pro perfekt z budgoszczy. Polska firma i znana z dobrej roboty. Ja jezdze na takim :) pasuje plug and play bez zadnych przerobek czy kombinacji. Do stajesz tez do niego druga sprezyne (twardsza) i ja dokupilem smar za 5zl :) osobiscie polecam. Nie ma marchewek ani nie gasnie. Ogolnie zero zmian w pracy silnika.

http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i7304614386.html?reco_id=30cbd6fd-5d97-11e8-b1da-246e9677f348&ars_rule_id=201

 

20180605_203220.jpg

20180418_084055.jpg

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2018 o 09:21, klev napisał:

Polecam pro perfekt z budgoszczy. Polska firma i znana z dobrej roboty. Ja jezdze na takim :) pasuje plug and play bez zadnych przerobek czy kombinacji. Do stajesz tez do niego druga sprezyne (twardsza) i ja dokupilem smar za 5zl :) osobiscie polecam. Nie ma marchewek ani nie gasnie. Ogolnie zero zmian w pracy silnika.

http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i7304614386.html?reco_id=30cbd6fd-5d97-11e8-b1da-246e9677f348&ars_rule_id=201

 

napisz cos wiecej... może jakies wideo ? :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nagram filmik po powrocie z urlopu. Obecnie forek czeka na lotnisku we wrocku a ja grzeje dupke na sycylii.

 

A co bych cicial wiecej wiedziec niz to co napisalem hehe ? Wymiana plug and play. Nic sie nie zmienilo po za PTSSS :)

teraz na trase z mazur do wrocka (550km) zmienilem sprezyne na twardsza to troche bardziej turbo musi cisnienia napompowac zeby syczal i troche ciszej to robi :) przy okazji przeczyscilem i przemarowalem. Na miekszej to przy zwyklej jezdzie i zmianie biegow posykiwal a teraz trzeba troche go przydeptac :)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...