Grzesiek_67 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dobra to oprocz spalania ma to jakis wiekszy negatywny wplyw na silnik (wypalanie itp) Niedopalone paliwo potrafi rozcieńczać olej a to jest już naprawdę problem. Bov to zło i tyle. Dla kilku psyków nabawić się kilku problemów naraz - no trzeba mieć problemy z osobowością (nic osobistego) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jest trik, że syczy i się nie czepia ja tego nie testowałem ale na forester org mają i działa pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Niedopalone paliwo potrafi rozcieńczać olej a to jest już naprawdę problem. To może pierścienie masz nieszczelne. :wink: Jak może rozcieńczać? W którym miejscu? Co Wy tam palicie Grzegorzu? :razz: AMI, no właśnie, mój seryjny DV upuszczał. Założyłem DV z GTka a teraz BOV. Trochę lansu nie zaszkodzi. :wink: Poza tym, tylko samochód z turbiną może gadać tak fajnie jak ma BOVa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 To może pierścienie masz nieszczelne. :wink: Jak może rozcieńczać? W którym miejscu? Co Wy tam palicie Grzegorzu? :razz: Zbyt bogata mieszanka powoduje zmywanie filmu olejowego z gładzi cylindra i szybsze jej zużycie. Poza tym ze wzgledu na to że benzyna jest sporo rzadsza/płynniejsza od oleju to i nawet zdrowe pierścienie trochę jej do oleju upuszczą. Z tym że to raczej jakby mapa była taka, ze samochód jest non stop mocno przelany. W przypadku BOVa są to na tyle krótkie i rzadkie okresy występowania tego zjawiska że powyższymi konsekwencjami raczej bym sobie głowy nie zaprzątał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no dobra to niech mi ktos powie do forka s/tb (ej20k) czy podpasuje zwykły Dv z GT czy sa jakies roznice???? Dla testu wróce do seryjnego i porownam efekty jak bedzie ok to cos takiego z calym zestawem montarzowym do sprzedani:) http://sklep.nie-ASO.pl/data/gfx/picture ... 9352_1.jpg Da moderatorni nie jest to zadna reklama jest to zdjecie pogladowe zamontowanego elementu w moim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 To może pierścienie masz nieszczelne. :wink: Jak może rozcieńczać? W którym miejscu? Co Wy tam palicie Grzegorzu? :razz: Hogi ale ja nie mam blowa, stąd pytanie, jak rozumiem, zadałeś niewłaściwej osobie :wink: Resztę wytłumaczył Ci lukass, jak dla mnie bardzo wyczerpująco. Wesołych Grzegorz PS. cypis, może byś tak potraktował lukassa jakimś pomukiem, nic na siłę ale chłop sporo wyjaśnił ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Jakie są objawy upuszania DV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Jakie są objawy upuszania DV? Nie mogliśmy napompować 1 bara, bo seryjny za wcześnie upuszczał. Auto było słabsze w górnych zakresach obrotów. Turbina po prostu nie mogła napompować większego ciśnienia. Nie ma jakiś charakterystycznych objawów. Auto jest po prostu słabsze. no dobra to niech mi ktos powie do forka s/tb (ej20k) czy podpasuje zwykły Dv z GT czy sa jakies roznice???? Pasuje. Ja miałem założony do swojego seryjny z GTka. Bo mój upuszczał jak podnieśliśmy doładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 http://i2.ytimg.com/vi/C1YspYduJ6E/0.jpg U mnie to tak mniejwiecej przed modyfikacja wygladalo seryjny Dv z Gt nie pasuje u mnie kruciec wychodzi na stele z coolera w Gt Dv jest na 2 sróbkach montowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 No ale do Twojego rocznika zawor recyrkulacyjny jest mocowany na wezu tez - a nie do intercoolera prosto - jesli w tym dopatrujesz sie problemu. GT to tez rozne rozwiazania na przestrzeni lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 ami upsss ja jedyni znalazlem zawory mocowane do intercoolera na 2 sróbkach (mowa o zaworach OEM DV) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Poszukaj sobie jakiegos porzadnego forge'a - albo jakas kopie, ew. sprawdz sprezyne - wymien na twardsza, jesli zajdzie taka potrzeba, bo nie wiem jak w tych kopiach z tym jest. Zalozysz na rurkach i bedziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 ami w sumie BOF mam dojsc dobry nie ze jestem niezadowolony z niego, poprostu chcialem zalorzyc OEM z wracajacym luftem do ukladu i z czystej ciekawosci porównać zachowanie auta spalanie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip.W Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Generalnie sens wstawiania do wiekszosci samochodow jest dosc dyskusyjny moim zdaniem - zwlaszcza w samochodach z przeplywomierzem. Mógłbyś rozwinąć temat? Prosze bardzo. Glowny problem z zaworem upustowym atmosferycznym w samochodzie z przeplywomierzem - o czym bylo juz tutaj w watku i pare razy wczesniej - bierze sie stad, iz ecu nie wie, ze powietrze upuszczone przez bov w atmosfere nie znajduje sie juz wiecej w ukladzie, wiec, gdy dostaje informacje o nowym powietrzu pobranym przez przeplywomierz "wydaje" mu sie, iz w ukladzie pozostaje wiecej powietrza, niz jest faktycznie (po upuszczeniu), wiec kompensuje to wieksza iloscia paliwa - stad przelewanie i czasem eksplozje w wydechu/katalizatorze, a takze - co za tym idzie - wieksze spalanie. I problem bedzie zapewne tym wiekszy, im latwiej zawor sie otwiera. A to wszystko jedynie dla efektu dzwiekowego. Zapewne mozna w mapie jakos problem zredukowac - ale pewnie bedzie to tylko pewnego rodzaju "hack", ktory moze zaowocowac zapewne tym, ze gdy uzytkownikowi sie BOV znudzi i zalozy zawor recyrkulacyjny, to dla odmiany mieszanka bedzie sie robila nieco uboga (tutaj prosilbym o potwierdzenie ze strony mapperow - bo byc moze mam zle wyobrazenie o tym, jak "obejsc" problem zaworu atmosferycznego przy remapie - bo obecnie wyobrazam to sobie jako po prostu pewna "recznie" wprowadzona redukcje ilosci paliwa w mapach, gdy wiemy, ze przelewa i w jakich mniej wiecej sytuacjach?) Oczywiscie wiem, ze duzo osob jezdzi z bovami, szczesliwi z sykow, pufow, uuuszow i innych takich - ale to tylko pewnego rodzaju lans raczej - a jesli im nie przelewa, albo jedynie nieznacznie, to byc moze kwestia szczescia, pozniej/pod wiekszym cisnieniem dopiero otwierajacego sie zaworu albo wlasnie remapu. U mnie z HKS SSQV przelewalo jak diabli - o czym juz kiedys pisalem, wiec jak tylko nadarzyla sie okazja to wraz z nowym tmic wjechal porzadny zawor recyrkulacyjny Forge (na nieco twardszej zreszta sprezynie tez) i problem zniknal jak reka dotknal, a i spalanie spadlo o jakies dobre 3l na setke, choc styl jazdy sie nie zmienil. A wielbicielom dzwieku upuszczanego powietrza nadal bede polecal wyjecie tlumika szmerow z blotnika. Moze dzwiek nie jest tak agresywny jak z bov'a - ale mysle, ze znacznej czesci wystarczy. Mysle, ze nawet przy przejsciu na standalone'a pracujacego bez przeplywki (albo wylaczeniu odczytow, jak to chyba jest mozliwe w niektorych ecu w new age juz) sens jest sredni montowania bova. Moze jedynie taki, ze nie zawracamy nieco podgrzanego juz w dolocie, w komorze silnika powietrza z powrotem w dolot? Ale nie umiem w tej chwili powiedziec na ile ma to znaczenie wobec wzrostu temperatury przy kompresji w turbo nastepujacej i tak i tak. Ew. drugi powod jaki moge dostrzec to pewnego rodzaju wygoda, badz klopotliwosc montazu zaworu recyrkulacyjnego w pewnych sytuacjach, jak np. montaz wielkiego tmic w klasyku - ale problem jest zdecydowanie do obejscia, a tym bardziej jest do rozwiazania przy montazu fmic. Albo ew. przy tworzeniu juz jakiejs naprawde grubej wydumki upraszczajac dolot, nie brnac w kolejna "rurkologie" celem zawrocenia powietrza przed turbo itp. Co zapewne proscie i ladniej tez wyglada potem w efekcie - ale wiele tego typu aplikacji i tak pewnie uzywa ecu bez MAF sensora, a po drugie zapewne przy zastosowaniach takiego samochodu takie tam drobne przelewanie to i tak zaden problem? Mam nadzieje, ze dostatecznie rozwinalem Przynajmiej tak jak widze problem po swoich przemysleniach. Oczywiscie jesli w pewnych kwestiach rozumuje zbyt prosto - jestem otwarty na krytyke specow. Najwyzej "grozi" mi zapoznanie sie z lepsza wiedza w temacie dobre ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Może musicie te BOVy po prostu wyregulować ? U mnie rzeczywiście, jak zmieniłem zamulił się dół, walił marchewami i ogólnie było nie halo. Wystarczyło pokręcić śrubką kilka razy z przerwami na przejażdżkę i nie mam żadnych problemów z BOVem. Auto jeździ jak jeździło, wydechem nie dopala ( a jeśli już to rzadko), nie przygasa po wciśnięciu sprzęgła. Wszystko jest tak jak było przy DVce tylko pssss doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Harvester - zwlaszcza te nieregulowalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 No cóż :roll: Zatem, jak już kupować to przynajmniej te regulowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Harvester, a co masz za BOV ? I co bys polecil? A jak juz cos kupie to sie ustawimy i pomogl bys mi wyregulowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 No cóż :roll: Zatem, jak już kupować to przynajmniej te regulowane Ale tak naprawde to i tak tylko zminimalizuje problem, a cala reszta minusow nadal pozostaje w sumie w mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 AMI, może i masz rację, ale ja uważam, że dobry nie zacinający się zawór, dobrze wyregulowany, najlepiej hybryda atmosfery i recyrkulacyjnego nie powinien być w ogóle problematyczny. Znam przynajmniej kilka aut co zrobiły duże przebiegi z zaworem bez najmniejszego problemu, ale wiem, że wszystkie te auta nie były drutowane. Bakupno - nie ma problema, pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 a nie lepiej załozyć zawór bezpieczeństwa od centralnego ogrzewania, ustawić na 2 bary, jak się napompuje za dużo, upuści, a może i zagwiżdże jak lokomotywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 o! emotorsport jak zywy Tylko trzeba jeszcze troche wody dolac ale slyszalem,ze dolot wpuszczony w zderzak niezle wode lapie, to moze i lokomotywa bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Jeszcze czajnik zainstalować, coby para leciała! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Harvester, zareklamuj co sam masz za BOV ja widziałem jakiego HKS'A z możliwościa regulacji w zależności od położenia przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 a tam, przeżywacie jak żaby okres, ma syczeć i tyle. Subaru jest po to, żeby dawało radochę, a nie do oszczędzania, jak ktoś jest liczyrzepą, niech sobie kupi jakiegoś tfu, opla czy innego fjorda i się kula jak cipa grochowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się