cypkenzie Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 w poprzednim aucie miałem yokohamy i zjechały się w 2 sezony a fuldy w 4 sezony :roll: teraz w forku mam "że tak powiem wielosezonowe wersja USA" ale strasznie hałasują i trzeba będzie zmienić na lato tak że a chęcią posłucham jakie oponki na lato 215/60r16 :roll: Dzięki PanieKaziu Jakoś nikt nie pali się z podpowiadaniem Może jeszcze nie czas albo się nie znają chłopacy No nic, ciągle czekam na pomoc od foromowiczów Nie wstydźcie się tylko pomóżcie Bo jak nie Wy to kto :?: -- 7 lut 2012, o 14:04 -- Panowie no co jest :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: Naprawdę nikt nie potrafi pomóc :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Jeździcie na felgach czy jak :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Czy może wszyscy pogubili laptopy :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Napiszcie proszę bo czas mi się na promocyjne ceny kończy -- 7 lut 2012, o 14:05 -- Panie :!: Panowie :!: no co jest Naprawdę nikt nie potrafi pomóc Jeździcie na felgach czy jak Czy może wszyscy pogubili laptopy Napiszcie proszę bo czas mi się na promocyjne ceny kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie sugerujcie się ceną ! nie ma znaczenia ! to sobie kup 16, 17, 18 żeby Ci auto w końcu wyglądało jak Subaru a do tego polepszysz sobie o niebo trakcję zadajesz pytanie typu: koledzy, które kartofle mam sobie kupić, kartofle zwykłe, kartofle lepsze czy megakartofle, i dziwisz się, że Forumowicze nie rzucają się do tablicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie sugerujcie się ceną ! nie ma znaczenia ! to sobie kup 16, 17, 18 żeby Ci auto w końcu wyglądało jak Subaru a do tego polepszysz sobie o niebo trakcję zadajesz pytanie typu: koledzy, które kartofle mam sobie kupić, kartofle zwykłe, kartofle lepsze czy megakartofle, i dziwisz się, że Forumowicze nie rzucają się do tablicy.... No jak już się wyżyłeś i nawymądrzałeś to jakie opony na lato kupić na felgi 16 cali ? Co proponujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 na lato mam fabryczne yokohamy - bez szalu jakbym mial kupic wielosezonowe to wolalbym pirelli scorpion str (mialem w poprzednim forku i spisywaly sie swietnie nawet zima) na zime mam toyo S942 i jestem mega zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 na lato mam fabryczne yokohamy - bez szalu jakbym mial kupic wielosezonowe to wolalbym pirelli scorpion str (mialem w poprzednim forku i spisywaly sie swietnie nawet zima) na zime mam toyo S942 i jestem mega zadowolony No i o to mi chodziło Wielkie dzieki ppmarian :!: :!: :!: :!: :!: I już mam o czym czytać i co sprawdzać tenkju wery macz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 1. Nie sądzę żeby ktokolwiek kupił świadomie Yokohamy poza tymi zamontowanymi fabrycznie 2. Polecałbym letnie PIRELLI (chyba P6? - za zimno żeby schodzić na parking) - mam od 2 sezonów, baaardzo OK. 3. Przepraszam za opieszałość, to się więcej nie powtórzy Królu Złoty 8) kartofle zwykłe, kartofle lepsze czy megakartofle Nie wolno tak drwić z braci Kaczynskich :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 1. Nie sądzę żeby ktokolwiek kupił świadomie Yokohamy poza tymi zamontowanymi fabrycznie 2. Polecałbym letnie PIRELLI (chyba P6? - za zimno żeby schodzić na parking) - mam od 2 sezonów, baaardzo OK. 3. Przepraszam za opieszałość, to się więcej nie powtórzy Królu Złoty 8) Król Złoty szczęśliwy więc wybacza A na powaznie PIRELLI P6 rzeczywiście wygrywają na tę chwilę kartofle zwykłe, kartofle lepsze czy megakartofle Nie wolno tak drwić z braci Kaczynskich :wink: Drwić nie wolno z nikogo :shock: szczególnie gdy w przypadku opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Witaj.. 8) Też jestem na kupnie, dużo oglądałem i waham się pomiędzy dwoma: 1. Michelin LATITUDE TOUR HP 205/70 R15 96 H 2. Bridgestone H/T 684 205/70 R15 96 H Bridgestone miałem od nowości czyli fabrycznie założone. Ogólnie wyboru dużego nie ma, jest tylko kilka modeli z takim rozmiarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 No jak już się wyżyłeś i nawymądrzałeś to jakie opony na lato kupić na felgi 16 cali ? takie już jest to Forum... , pobędziesz, zrozumiesz i się wczujesz... na pewno bym nie kupił uniwersalnych kartofli yokohamy ani bridgestone , a reszta to kwestia budżetu i upodobań.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 No jak już się wyżyłeś i nawymądrzałeś to jakie opony na lato kupić na felgi 16 cali ? takie już jest to Forum... , pobędziesz, zrozumiesz i się wczujesz... na pewno bym nie kupił uniwersalnych kartofli yokohamy ani bridgestone , a reszta to kwestia budżetu i upodobań.... No wiem wiem Wy prześmiewcy forumowi :!: :!: :!: Czyli Yoko i BryGida odpadają Więc może Pirelki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeżeli chodzi o rozmiar 205/70R15 to faktycznie wielkiego wyboru nie ma, ale tak źle to nie jest. Dla osób które potrzebuja przyzwoitej dzielności lekko-terenowej i lepszych od fabrycznych właściwośći na drodze polecałbym takie opcje ContiCrossContact LX Michelin Latitude Tour HP Pirelli Scorpion Dla tych którzy stawiają szczególnie na asfalt, z bdb zachowaniem na mokrym + podstawowe właściwości terenowe: Uniroyal 4x4 Street Dla tych którzy w poważaniu mają teren a zależy im na oponie drogowej są dwie opcje: Hankook optimo K715 - jakaś tam minimalna agresywność bieżnika zachowana Hankook Kinergy eco k425 - 100% opona asfaltowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Jeżeli chodzi o rozmiar 205/70R15 to faktycznie wielkiego wyboru nie ma, ale tak źle to nie jest.Dla osób które potrzebuja przyzwoitej dzielności lekko-terenowej i lepszych od fabrycznych właściwośći na drodze polecałbym takie opcje ContiCrossContact LX Michelin Latitude Tour HP Pirelli Scorpion Dla tych którzy stawiają szczególnie na asfalt, z bdb zachowaniem na mokrym + podstawowe właściwości terenowe: Uniroyal 4x4 Street Dla tych którzy w poważaniu mają teren a zależy im na oponie drogowej są dwie opcje: Hankook optimo K715 - jakaś tam minimalna agresywność bieżnika zachowana Hankook Kinergy eco k425 - 100% opona asfaltowa lukass: wielkie dzięki za super odpowiedź, podpowiedź i fachowe info :!: :!: :!: wybrałem sobie dwie opcje i tego się będę trzymał: ContiCrossContact LX Michelin Latitude Tour HP Dziekuję Wszystkim którzy się wypowiedzieli za pomoc :!: :!: :!: Do następnej razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eror Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Cześć. Pytanie zadałem "tam" :wink: ale w odpowiedzi dostałem link do tu. Z powyższych postów wynika, że Continentale LX to najlepszy wybór. Słyszałem wiele o jakości (kiepskiej) Geolandarów. Ale to były (w każdym razie na moim aucie) G-900. Teraz są inne modele. Zastanawiam się czy generalizować ? W pewnym sklepie internetowym poczytałem opinie (o ile to są opinie a nie reklama) różnych opon. Na pierwszym miejscu stanęły Geolandery HT-S G051. Te opony mają wzmacniane ściany boczne, dodatkowe oploty. Dla zwiększenia ochrony przed przebiciem, rozdarciem. Nie wiem, może Continentale również ale się nie chwalą ? W sklepie ( w różnych nawet) jest rozmiar 215/65R16 a na stronie producenta nie ma :shock: Ot zagadka przyrodnicza :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 W sklepie ( w różnych nawet) jest rozmiar 215/65R16 a na stronie producenta nie ma A jest ContiCrossContact LX: http://www.conti-online.com/generator/w ... bNr=3.html Geolandar H/T-S http://www.yokohama-online.pl/opis-prod ... ems/3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eror Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 No są, są. Chociaż zacząłem się zastanawiać czy nie wziąść pod uwagę innego profilu. I tak muszę fele kupić. Może 17" ? To były by 215/60R17. A macie jakieś zdanie na temat Nokianów HT ? Podejrzanie dobre opinie o nich są :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 W pewnym sklepie internetowym poczytałem opinie (o ile to są opinie a nie reklama)różnych opon. Na pierwszym miejscu stanęły Geolandery HT-S G051. Jeżeli planujesz jeździć nie tylko po asfalcie to Pani w dziale technicznym Yokohama Polska (ITR SA) namawiała do Geolandarów AT-S G012. Jeżeli jednak najważniejsze dla Ciebie jest zachowanie opony na asfalcie to raczej nie warto kupować opony typu HT-S, a lepiej wybrać normalną dobrą oponę taką jak do aut osobowych (nie 4x4) np Bridgestone ER300 lub coś z listy, którą podał lukass. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eror Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Ale ja planuję zjechać czasem z utarej drogi. Tak 85%-15% Poza tym zdaje się, że pomiędzy A/T a HT jest znaczna różnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jasne, że pomiędzy HT i AT jest różnica. Ja napisałem jedynie, że nie polecano mi Geolandarów HT-S G051 nawet jeżeli w teren zjeżdzam niezbyt często, choć potwierdzam, że opony te zbierają dosyć dobre opinie na najróżniejszych forach na świecie. Poniżej wklejam porównanie z amerykańskiej strony Yokohamy: http://www.yokohamatire.com/tires/compare/?tires=GEOLANDAR%20A/T-S,GEOLANDAR%20H/T-S,W.DRIVE Porównałem G051, G012 i typową osobową zimówkę W.drive (w stanach są inne opony niż w europie i nie było np letniej C.drive AC 02) Co ciekawe z ww porównania wynika, że ATek G012 jest cichszy od zimówki i lepiej spisuje się na mokrym niż HT G051. PS. Geolandary G900 to chyba najgorsze opony na jakich kiedykolwiek jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eror Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Nigdy nie jeździłem na Yokohamach. Co do USA, musimy pamiętać, że tam dopuszczalna (tak przeważnie jeżdżą)na highwayu jest 110km/h U nas ( w Polszce) dopuszczalna jest 140km/h i ..... czasem tak się jeździ :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 U nas ( w Polszce) dopuszczalna jest 140km/h i ..... czasem tak się jeździ No ja swoim Foresterem czasem jeżdżę (po niemieckich autostradach) z prędkością sporo większą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eror Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Tak z ciekawości, jakie opony na twoim aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Na zimę Good Year 215/60r16, a w lato jeździłem na Yokohama Geolandar G900 w tym samym rozmiarze (pierwsze i ostatnie lato na tych oponach). Obecnie szukam nowych opon na lato, a ponieważ mieszkam w lesie i dosyć często jeżdżę po drogach gruntowych mam problem co wybrać. Chciałbym opony, które będą dobrze spisywać się przy stosunkowo szybkiej jeździe po asfalcie ale nie chciałbym też rezygnować z tego co forester lubi najbardziej czyli weekendowych wypadów turystycznych po drogach różnego rodzaju. Forester szczególnie w wersji turbo jest na tyle uniwersalnym autem, że trudno wybrać jeden komplet opon. Najchętniej kupiłbym i dobre opony szosowe na 17" i drugi komplet opon typu AT na 16". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Ja w tym roku założyłem Michelin LATITUDE TOUR HP. Jak to się będzie sprawować nie wiem, po czarnym w dobrych warunkach pogodowych było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eror Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 "Chciałbym opony, które będą dobrze spisywać się przy stosunkowo szybkiej jeździe po asfalcie ale nie chciałbym też rezygnować z tego co forester lubi najbardziej czyli weekendowych wypadów turystycznych po drogach różnego rodzaju." No dokładnie tego samego szukamy :wink: Patrzę jeszcze na tego A/T-S-a . Na oponeo.pl jest zdjęcie strasznego baloona. Może to mnie zniechęciło. Warto się zastanowić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackulus Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Odświeżę wątek, bo stoję przed dokładnie tym samym dylematem, jak w poście powyżej. Nabyłem Forka z zimowymi kapciami i muszę sprawić mu coś na lato. Chciałbym wybrać gumę, która będzie znośnie radziła sobie w prostym terenie. Chodzi mi nie tyle o świetną trakcję w głębokim błocie, a raczej o trwałość i odporność na niespodzianki w rodzaju uderzeń o kamienie/korzenie czy inne nierówności. Zwłaszcza, gdyby do przejechania był kawałek lądu naszpikowany wulkanizatorami w stopniu istotnie mniejszym niż na krajowych dojazdówkach do stolicy. Prawdopodobnie nie przeczytałem wszystkiego, co zostało tu napisane o oponach, ale przeczytałem sporo :-). Byłym chyba zainteresowany ContiCrossContact LX, ale akurat nie mają rozmiaru, którego szukam, czyli 215/60/16. Przyglądam się wspomnianym wyżej, Latitude Tour HP, ale też nie dają mi do końca spokoju Geolandery HT-S G051. I tutaj, po przydługim wstępie, dochodzę do sedna moich wątpliwości: :-) Czy mógłby ktoś, kto używał tych opon, albo ma informację rzeczywiście z pierwszej ręki, napisać, dlaczego są w tak głębokiej pogardzie ? Czytałem opinie użytkowników innych Geo, ale nie mam do końca jasności, czy dokładnie ten model, należy sobie definitywnie odpuścić ? Opinie w necie są raczej pozytywne i byłbym wdzięczny, za rzeczowe podsumowanie, dlaczego jest to tak zła opona, jak można wywnioskować, czytając forum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się