RTQLAS Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam wszystkich Posiadam Forestera 2.0 D od listopada 2009. Niestety od samego początku przy nierownosciach trzeszczy masakrycznie tylna klapa. Temat z roletka mam przerobiony i to nie jest ani roletka ani pokrywa schowka na koło zapasowe. Pomożcie bo popełnie na klapie jakas zbrodnie Czy jest jakas mozliwośc regulacji klapy, posmarowania czyms tych uszczelek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 A może to tablica rejestracyjna? Należy wcisnąć kit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Nie to nie tablica mam pod tablica gabeczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jocek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam wszystkichCzy jest jakas mozliwośc regulacji klapy, posmarowania czyms tych uszczelek ? Kiedyś w innym aucie od nowości też miałem trzeszczenie/piszczenie w drzwiach kierowcy. Żadne smarowania i inne podkładki nie pomagały. Po rozbrojeniu drzwi okazało się, że źle przyklejona do plastików była kształtka z pianki poliuretanowej. Po oderwaniu kształtki i ponownym jej przyklejeniu - jak ręką odjął. Problem w tym, że tylną klapę trochę ciężko będzie rozebrać ... Na skrzypienia plastików ( i nie tylko, np. na ciężko wchodzący klucz do zamka w drzwiach od mieszkania ;-) ) generalnie pomaga silikon w sprayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 WD-40 - pomaga na wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mil5 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Miłem już dwa forestery 98,05 i we wszystkich z tylną klapą było coś nie tak tu pomaga tylko częsta regulacja (niedługo) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 pomaga tylko częsta regulacja (niedługo) pozdr tak tylko gdzie sie to reguluje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Pewno zauważyłaś, że jak się stanie na ukos na wzniesieniu to ciężko jest zamknąć klapę, po się buda minimalnie skręca i klapa przemieszcza względem zamka. Próbowałes to zasymulować ciagnąc otwartą lekko klapę w lewo lub prawo? Probowałeś sprawdzić czy skrzypi w czasie jazdy ale gdy klapa nie jest zatrzaśnięta? Jeśli nie skrzypi to w takim razie uszczelki - trzeba nasmarować najlepiej takim sztyftem zapobiegającym przymarzaniu, albo wazeliną. Jak nie pomoże to pewno nie klapa skrzypi a co innego (np. amorek, ale on raczej popiskuje, jeśli już, czego nie życzę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jeździłem z otwarta klapa leżąc w bagażniku i faktycznie nie trzeszczało, przy zamknietej klapie trzeszczy jak sam sk...syn. Probowałem krecic tymi kołeczkami dystansowymi w klapie i nic, znaczy jest troche lepiej ale dalej potrzeszczuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Może to coś z zamkiem, jakieś luzy, które powodują, że zamek nie trzyma klapy i powoduje jej przesuwanie i hałas. W moim przypadku zamek już demontowałem bo przestał trzymać (brud go załatwił) - być może nie ma to analogii z Foresterem MY10 ale tylko to przychodzi mi do głowy w tym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacki Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jeździłem z otwarta klapa leżąc w bagażniku i faktycznie nie trzeszczało, przy zamknietej klapie trzeszczy jak sam sk...syn. Probowałem krecic tymi kołeczkami dystansowymi w klapie i nic, znaczy jest troche lepiej ale dalej potrzeszczuje. No właśnie, odkręcasz 2 śruby od zamka i przesuwasz zamek za zewnątrz (do blachy), klapa będzie się trudniej zamykać ale tym samym mocniej dociskać do uszczelki. Z drugiej strony po czasie może okazać się że zamek się wyrobi i za 2,3 lata będzie wymagał wymiany. Ja bym jechał do ASO jak masz blisko, niech robią - jest na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 faktycznie przesuniecie zamka pomogło nie trzeszczy wogole:) yupiii dwa pmy daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mil5 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 problem z klapą obkleić taśmą izolującą rygiel i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się