Skocz do zawartości

tarcze do tribeci


lisek116

Rekomendowane odpowiedzi

lisek116, kiedyś szukałem po katalogach czołowych firm ale nie znalazłem, może ktoś już dobrał po wymiarach.. :idea: chociaż pewnie potrzebujących w PL niewielu.. :neutral:

Coś znajdziesz np. na amazon.com czy ebay.com ale co to jest to trudno powiedzieć.. :neutral:

Pokrzywiły się tarcze :idea: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, odgrzewam nieco temat tarcz. Lekko zaczynają mi bić - na 100% są do przetoczenia, ale kiedyś będzie musiała nastąpić ich wymiana. Czy poza OEM coś występuje i jest do dostania na polskim rynku? Może ktoś próbował, czy czasem by nie podeszły z Imprezy STI? Nie znam rozstawu śrub, ale powinien być podobny, tyle, że tarcza ma większą średnicę: 326, a Tribeca ma 313 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie więc całość do przełożenia - niestety nie spotkałem jeszcze Beki z innymi hamulcami niż OEM ale warto popytać choć ja nie narzekam właściwie... :roll:

ps. na ebayu sporo tego ale większość wygląda na "festyn" raczej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie więc całość do przełożenia - niestety nie spotkałem jeszcze Beki z innymi hamulcami niż OEM ale warto popytać choć ja nie narzekam właściwie... :roll:

ps. na ebayu sporo tego ale większość wygląda na "festyn" raczej :mrgreen:

 

no właśnie, trochę kiczowato wyglądają i nie ma kogoś kto by sprawdzał. Mi bardziej chodziło o dostępność innych aniżeli OEM. Standardowe są ok - nie ma problemów poza rozpoczynającym się biciem :)

Do OBK można wybierać - jest duża różnorodność, a o Bece jakoś producenci zapomnieli. Pewnie jakby zaciski z STI podeszły to można by coś kombinować, ale nie o to mi chodzi. Chyba jednak zostanie OEM. Może się ktoś orientuje ile w ASO tarcze kosztują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja musialem przetaczac po 11000 mil i to bardzo duzo, bo prawa tarcza sie pogiela niemilosiernie (przetoczono jakies 2/3 przebiegu, ktory zrobilbym na tych tarczach). Obecnie mam 18000 mil i poki co - odpukac - zero problemow.

 

Zorientuj sie, czy przypadkiem nie pogiela Ci sie tylko jedna tarcza jak w moim przypadku, bo wowczas mozesz probowac kupic jedna sztuke oryginalna (rozbitki allegro?) i podtoczyc stosunkowo niewiele do tej drugiej, a nie jak ja zarzynac 2/3 przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mierzylem suwmiarka przed i po przetoczeniu i raczej trudno bedzie mi teraz po roku dotrzec do tej informacji. Bazuje na info z warsztatu, ale widac golym okiem, ze znacznie schudly.

 

P.S

Na Allegro sa tarcze do Tribeki - zamienniki, te nawet wygladaja OK

http://allegro.pl/tarcze-p-sp-performance-sportowe-subaru-tribeca-b9-i1285569856.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 17000 i przetaczalem 2 razy to chyba jedyna bolaczka tego auta.Kumpel w legasiu przetaczal tez a w servisie powiedzieli mu ze nie mozna myc samochodu gdy ma rozgrzane hamulce.Wysmial ich

ponoć kałuża wystarczy ... choć ja mam oryginały nadal.

 

-- 30 paź 2010, o 00:34 --

 

Niestety nie mierzylem suwmiarka przed i po przetoczeniu i raczej trudno bedzie mi teraz po roku dotrzec do tej informacji. Bazuje na info z warsztatu, ale widac golym okiem, ze znacznie schudly.

 

P.S

Na Allegro sa tarcze do Tribeki - zamienniki, te nawet wygladaja OK

http://allegro.pl/tarcze-p-sp-performan ... 69856.html

jak spód od mojego żelazka... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ma EBC i SP to jest juz dobrze ! Wyglada na to, ze sytuacja kiedy OEM byl jedyna opcja jest historia.

 

Potwierdzama te teorie o kaluzy - u mnie rzeczywiscie pogiely sie na trasie Wroclaw - Warszawa i to przy normalnej, ekonomicznej jezdzie. W polowie spadl deszcz i od tej pory zaczelo bic. Widac taki juz problem tych OEMowych, ktorych gdy przyjdzie czas na zmiane na pewno nie zaloze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ma EBC i SP to jest juz dobrze ! Wyglada na to, ze sytuacja kiedy OEM byl jedyna opcja jest historia.

 

Potwierdzama te teorie o kaluzy - u mnie rzeczywiscie pogiely sie na trasie Wroclaw - Warszawa i to przy normalnej, ekonomicznej jezdzie. W polowie spadl deszcz i od tej pory zaczelo bic. Widac taki juz problem tych OEMowych, ktorych gdy przyjdzie czas na zmiane na pewno nie zaloze.

 

 

Ale i tak jest cos nie tak.Przed Subaru mialem Hyundai'a ktorym jezdzilem 2 lata a roczny przebieg byl okolo 20000 mil (32000 km) i nie bylo problemu z tarczami.Widocznie zrobione sa z jakegos chinskiego badziewia a po gwarancji serwis kase zdziera bo zla eksploatacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Bekę z pierwszej serii (VIN <1000 MY08) i tego problemu nie mam ale w poźniejszych/nowszych MY08- już zdarza się to dość często - rozgrzane hamulce + kałuża = bicie :| choć wg mnie każdy materiał ma prawo reagować na tak nagłe zmiany temp i pewnie lepiej uważać - jeśli to możliwe :roll:

 

Przy jakich prędkościach macie to bicie :idea: :?: Ja 1 raz miałem mniej komfortowe hamowanie ale to było z 200kmh kiedy TIRy na autostradzie zaczęły się wyprzedzać... :evil: no i klocków już było niewiele :| .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...