Axel Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam umiera mi tylny dyfer w imprezie GC8 ver5. Mocno klika.Czy jest jakis zestaw naprawczy?Gdzie mozna kupic taki dyfer , ewentualnie wieniec główny i to drugie (berełko :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Najtaniej jest kupić używany, tylko o takim samym przełożeniu :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Bardzo chetnie kupie tylko gdzie i zeby nie byl trefny. [ Dodano: Nie Mar 28, 2010 12:10 am ] Czy to bedzie pasowac? http://cgi.ebay.co.uk/Rear-LSD-Differen ... 19bac74ef6 czy ten http://cgi.ebay.co.uk/Rear-LSD-Differen ... 1c10fec4f6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Tak, nie, nie wiem, byc moze - wybierz sobie cos Dobrze byloby wiedziec cos wiecej o Twojej skrzyni biegow, bo moze w samochodzie byc w sumie cokolwiek. Dobrze by bylo, jakbys mogl sprawdzic przynajmiej numer skrzyni biegow - tak dla pewnosci, zeby potem nie przezyc zdziwienia. Jesli, jak rozumiem, masz zwykle STi v5, a nie np. Type RA i skrzynia seryjna na pewno, to moze byc szansa na ten drugi. Pierwszy ma raczej na pewno zle przelozenie, jesli masz skrzynie tak jak wyjechal samochod z fabryki - to chyba dyfer ze starszych WRX i WRX STi TypeRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 zobacz oznaczenie na skrzyni i na tabliczce znamionowej po lewej (kierowcy) stronie, jak oznaczenia się zgadzają, możesz mieć ori skrzynię i pewno dyfer, wtedy bedziesz w końcu wiedział czego szukasz :smile: minimum, jakiego przełożenia szukasz....zobacz czy masz szperę w dyfrze, to też przybliży Ci temat.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Skrzynia TY754VBAAA czyli bez szpery.To pewnie ten by pasował? http://cgi.ebay.co.uk/Rear-LSD-Differen ... 1c10fec4f6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 To jak już wymieniać to warto wymienić na taki ze szperą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Bardzo chetnie ze szpera musze zobaczyc jakie koszty takiego ze szpera i od czego podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Skrzynia TY754VBAAA czyli bez szpery.To pewnie ten by pasował?http://cgi.ebay.co.uk/Rear-LSD-Differen ... 1c10fec4f6 Przełożenia takie, jak w mojej GT-kowej skrzyni TY754VN1AB. Czy to znaczy, że również i do mnie pasowałby taki dyfer Spec-C (R180) ? Link :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Skrzynia TY754VBAAA czyli bez szpery. Wow, to były wersje doładowane z otwartym tylnym dyfrem? Myślałem, że wszystkie miały (słabe, bo słabe, ale jednak) szpery... To jak już wymieniać to warto wymienić na taki ze szperą Zdecydowanie popieram. Nawet w dziale części znajdziesz dyfry za niewielkie pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Skrzynia TY754VBAAA występowała w JDM Legacy RSK i w GT MY 99-00, ma przełożenie 4,44 czyli możesz założyć każdy dyfer z tym przełożeniem, między innymi z Forestera S-Turbo i XT. Źródło nie podaje czy Twój dyfer ma szperę, i jeżeli nie ma, a kupisz dyfer ze szperą, musisz liczyć się z dokupieniem półosiek pasownych do szpery.... :smile: dlatego sprawdź, czy ją masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Rzeby sprawdzic czy ma sie szpere trzeba rozebrac dyfer , czy mozna jakos sprawdzic na samochodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Tutaj jest jakiś bez kosztów: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-SUBA ... 20b02b9de0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się