PJAY Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 podepnę się pod temat :wink: chce w Forku zmienić tylny stabilizator na Whiteline'a 22 mm wraz z mocniejszymi mocowaniami :cool: . Czy do takiego zestawu warto także dołożyć mocniejsze łączniki stabilizatora :?: Nie wiem czy fabryczne podołaja :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ja mam u siebie z łacznikami ale mocowanie zostało seryjne.....i je wyrwało...... Wiec chyba lepiej cały zestaw a mocowanie do forka zamawiaj juz bo ja dostalem odpowiedz w pewniej firmie ze tak z 1,5miesiaca i ze jest .....w Australii Do imprezy masz od reki a do forka niestety:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ja mam u siebie z łacznikami ale mocowanie zostało seryjne.....i je wyrwało......Wiec chyba lepiej cały zestaw a mocowanie do forka zamawiaj juz bo ja dostalem odpowiedz w pewniej firmie ze tak z 1,5miesiaca i ze jest .....w Australii Do imprezy masz od reki a do forka niestety:( dzięki za info :cool: - kupie z łącznikami dałbym pomuka ale nie jestem autorem wątku :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ja mam u siebie z łacznikami ale mocowanie zostało seryjne.....i je wyrwało......Wiec chyba lepiej cały zestaw a mocowanie do forka zamawiaj juz bo ja dostalem odpowiedz w pewniej firmie ze tak z 1,5miesiaca i ze jest .....w Australii Do imprezy masz od reki a do forka niestety:( dzięki za info :cool: - kupie z łącznikami dałbym pomuka ale nie jestem autorem wątku :arrow: nie chce straszyc, ale uwazajcie na te grubsze tylne stab'y w Forku - najpierw padaja seryjne mocowania stab'a (jak np. u cypisa), potem (jak juz mocowanie bywa wymienione :razz: ) lubia padac mocowania na wahaczu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 jest wszystko włacznie z fotkami i nr czesci dostepne w innym poscie 5 razy opisane. Ja mam AGX KYB + springi standart (amory pasiły bez problemu) dupa nizej oczywiscie jest ale za 2tyg bede sprezyny KYB cena za szt 130zl na alledrogo i wszystko gra bez żeźbienia!!! Ok śledzę te wątki ale nie widziałem tychinformacji. Co do KYB to wiem, że pasują idealnie tylko są za delikatne i potrzeba do nich ocniejszysz sprężyn, których nie ma. Jeżeli coś się zmieniło to bardzo proszę o podzielelenie się tymi informacjami. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 nieprawda. Sa orginalne amory KYB agx lub exel-g do kompletu są orginane spręzyny dedykowane do forka KYB Prosze bardzo o to ta -> http://moto.allegro.pl/item964170968_sp ... 5_tyl.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 wsztstko fajnie ale to sprężyny do roczników do 2002 powyżej niestety są niedostępne na rynku części zamiennych innym niż autoryzowane serwisy Subaru. Sptrzedawcy mówią, że jak by mieli do tego dojście to by mogli sprzedawać tylko to i dobrze by z tego żyli :mad: Mój forek to rocznik 2006 i tu jest problem!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 nie chce straszyc, ale uwazajcie na te grubsze tylne stab'y w Forku - najpierw padaja seryjne mocowania stab'a (jak np. u cypisa), potem (jak juz mocowanie bywa wymienione :razz: ) lubia padac mocowania na wahaczu... jakaś rada? bo właśnie miałem założyć nowe stabilizatory.......? i zabiłeś mi ćwieka... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Ok śledzę te wątki ale nie widziałem tychinformacji. Co do KYB to wiem, że pasują idealnie tylko są za delikatne i potrzeba do nich ocniejszysz sprężyn, których nie ma. Jeżeli coś się zmieniło to bardzo proszę o podzielelenie się tymi informacjami. Nic nie jest za delikatne , tylko montowanie amortyzatora do sprężyny od SLS, którą można dosłownie zgnieść gołymi rękami powoduje taki efekt jakby sprężyny w ogóle nie założyć. wsztstko fajnie ale to sprężyny do roczników do 2002 powyżej niestety są niedostępne na rynku części zamiennych innym niż autoryzowane serwisy Subaru. Sptrzedawcy mówią, że jak by mieli do tego dojście to by mogli sprzedawać tylko to i dobrze by z tego żyli Mój forek to rocznik 2006 i tu jest problem!!!! Nie wiem czy kupienie sprężyny z ASO rozwiąże problem, bo ZTCW są to sprężyny dedykowane do zawieszenia SLS. To prawda, że w katalogach "popularnych" producentów brak jest sprężyn do 02+. Pracuję nad tym, żeby coś znaleźć i dam znać. Czy występowały w ogóle forki 02+ bez samopoziomowania? :roll: lubia padac mocowania na wahaczu... mocowanie "z drugiej strony" jakaś rada? bo właśnie miałem założyć nowe stabilizatory.......? i zabiłeś mi ćwieka... wzmocnić miejsce mocowania. Zależy jeszcze jakiego staba chcesz założyć (grubość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gentile Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Czy zawias-tył- w wersji wolnossącej model 05-06 jest identyczny z tym w 2.5 turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Czy zawias-tył- w wersji wolnossącej model 05-06 jest identyczny z tym w 2.5 turbo? W EU chyba tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Czy zawias-tył- w wersji wolnossącej model 05-06 jest identyczny z tym w 2.5 turbo? wg mnie nie inna wysokość inne amory (stab i bez) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gentile Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 To znaczy ze wolny ssak nie ma samopoziomu? i w zwiazku z tym można mieć nadzieje na większą żywotność amorków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 To znaczy ze wolny ssak nie ma samopoziomu? Mój ma. Mam auto z grudnia 2005 modelowo 06. A odnośnie sprężyn dla 02+ to może ktoś miał z tym do czynienia -> http://allegro.pl/item947362808_sprezyn ... ester.html lub http://allegro.pl/item986126954_hd_spre ... _2002.html ale to hardcore raczej niż sprężyna do cywilnego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gentile Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 To znaczy ze wolny ssak nie ma samopoziomu? Mój ma. Mam auto z grudnia 2005 modelowo 06. A odnośnie sprężyn dla 02+ to może ktoś miał z tym do czynienia -> http://allegro.pl/item947362808_sprezyn ... ester.html Mój też z grudnia 2005... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Mój też z grudnia 2005... Mój jest srebrny... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 z tego co wiem to Forki od 2002 miały samopoziomujące w standardzie i nie wychodziły bez.... Co do tych sprężyn to zajefajne ale trzeba kogoś od offroad coby się wypowiedział o amortyzatorach do tego wynalazku (czy dadzą radę seryjne lub interesujące mnie zamienniki z KYB... :???: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Co do tych sprężyn to zajefajne ale trzeba kogoś od offroad coby się wypowiedział o amortyzatorach do tego wynalazku (czy dadzą radę seryjne lub interesujące mnie zamienniki z KYB... ) te sprężyny podnoszą auto o 35mm i nie nadają się do samopoziomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gentile Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Mój też z grudnia 2005... Mój jest srebrny... :smile: Mój też :grin: Kolega Adasch świadkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 A mój granatowy i co z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Mój jest srebrny... :smile: Mój też :grin: Kolega Adasch świadkiem No chyba nie jeździmy tym samym... . Biorę Fokra na dywanik i niech się tłumaczy... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 GÓRAL z Łodzi napisał/a:Co do tych sprężyn to zajefajne ale trzeba kogoś od offroad coby się wypowiedział o amortyzatorach do tego wynalazku (czy dadzą radę seryjne lub interesujące mnie zamienniki z KYB... ) te sprężyny podnoszą auto o 35mm i nie nadają się do samopoziomu To ja też raczej wiem. Pytanie czy do tych sprężyn znajdę zamienniki z KYB (zamienniki samopoziomu oryginalnego) czy trzeba do nich specjalnych amorów (offroad - wzmocnionych i przedłużonych)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 To ja też raczej wiem. Pytanie czy do tych sprężyn znajdę zamienniki z KYB (zamienniki samopoziomu oryginalnego) czy trzeba do nich specjalnych amorów (offroad - wzmocnionych i przedłużonych)... pytanie do producenta/dystrybutora sprężyn [ Dodano: Pon Kwi 05, 2010 11:51 pm ] Rozwiązaniem w nowszych forkach jest montaż amortyzatorów KYB i sprężyn od zawieszenia bez samopoziomowania - np z USA.Koszt samej sprężyny to 58$. Można też zamontować sprężyny od starszego Forka + przerobienie górnych mocowań. Rozwiązaniem jest też założenia zawieszenia od Forka 98-01. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 no cóż, wracając do sedna ja jum mam chyba 4 kpl. najdłużej starczyły pierwsze, potem same problemy z wysokością itd, niedawno zaczął lewy tłuc jak szalony, i go wymieniłem, teraz na wiosnę coś głucho jest na prawym. napisałem do producenta tokico ale mnie olali totalnie, więc jedynie napluć do koperty i wysłać to może zadziała. Faktem jest, że forek na dobrych amorkach jest rewelacyjny, bo ten amorek ma rewelacyjną charakterystykę tak czy inaczej wszyscy w fabryce powinni popełnić sepuku za te buble no chyba ze sash w volvo też się tak sypie lub kyb mam na myśli tylko samoregulujące pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 To to co piszesz to oryginały z samopoziomem czy co :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się